Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (258)
  Vorige1....567891011Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Salesmanagement

Salesmanagement

| Noordhoff Uitgevers
Met Salesmanagement leer je - vanuit de optiek van de salesmanager - stapsgewijs hoe je een integraal strategisch en operationeel verkoopplan schrijft.Waarom kiezen voor Salesmanagement? leert j... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789001862930 | 5e druk
Uitverkocht
68,95
Bestellen
Salesvaardigheden

Salesvaardigheden

René Susan | Noordhoff Uitgevers
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktij... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789001863005 | 2e druk | 288 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
55,95
In winkelwagen
Vertrouw me, ik ben verkoper

Vertrouw me, ik ben verkoper

| Business Contact
Bij een verkoper denken de meeste mensen meteen aan een opdringerige, oneerlijke en zelfzuchtige geldwolf. Dat beeld is zo hardnekkig, dat ook verkopers zelf zijn gaan geloven dat je zonder wolvens... Meer
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789047008521 | 128 blz.
Uitverkocht
15,00
Bestellen
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789047008538
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Contact Center Management

Contact Center Management

Jan Smets | Lannoo Campus
Call centers, niet langer het lelijke eendje van het bedrijf Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we ... Meer
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789401433983
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
City- en gebiedsmarketing

City- en gebiedsmarketing

Michel Buhrs | Scriptum
City- en gebiedsmarketing zijn in de laatste tien jaar uitgegroeid tot specialismen die hun waarde hebben bewezen. Een scherpe positionering, vertaald naar een aansprekende 'brand', een daarop aans... Meer
Gebonden
Januari 2016 | ISBN 9789463190138
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,99
In winkelwagen
Online reputatiemanagement

Online reputatiemanagement

Alex van Leeuwen | Boom
Dit boek laat zien hoe je als communicatieprofessional de reputatie van je organisatie kunt meten, beschermen en uitbouwen. Hoe je insights uit online en offline mediakanalen verzamelt, analyseert ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2016 | ISBN 9789492196019
Levertijd 1-2 werkdagen
38,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
De Superpromoter

De Superpromoter

Rijn Vogelaar | Van Duuren Management
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. En dat is niet zo gek, want superpromoters zijn van leve... Meer
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789089653031 | 200 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,99
In winkelwagen
E-book 
December 2015 | ISBN 9789089653048
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
De kleine Cialdini

De kleine Cialdini

Jacqueline de Jong | Business Contact
Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplare... Meer
Gebonden
Oktober 2015 | ISBN 9789047008644 | 80 blz.
Uitverkocht
13,99
Bestellen
E-book 
November 2015 | ISBN 9789047009047
Direct via e-mail
6,99
In winkelwagen
Verkopen met mensenkennis

Verkopen met mensenkennis

Hans Faas | Futuro Uitgevers
In het boek Verkopen met mensenkennis krijg je tips, checklists en stappenplannen om jezelf en je klant beter te begrijpen. Je leert daarmee de taal van de klant te spreken tijdens afspraken, schri... Meer
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789492221162 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2015 | ISBN 9789492221179
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Meer opens, meer clicks

Meer opens, meer clicks

Frans Reichardt, Marc Borgers | Boom
Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren. E-mail leent zich ... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789492196040 | 1e druk | 156 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Alles is marketing

Alles is marketing

Truus Koppelaar | Pharos Uitgeverij
Na bijna 20 jaar bij AFAS Software te hebben gewerkt, waarvan een groot deel als directeur marketing, is marketing nog steeds de grote passie van auteur Truus Koppelaar-Noort. In dit boek deelt zij... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789079399703 | 112 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
De business compositie

De business compositie

Floris E. Hurts |
Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoer... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2015 | ISBN 9789023254386 | 1e druk | 192 blz.
Uitverkocht
20,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Formats

Formats

Aart Lensink | Boom
In Formats wordt de lezer meegenomen in de wereld van gewenste content in de vorm van formats. Je leest hoe je als merk zelf formats kunt ontwikkelen. Formats die hard nodig zijn omdat ze binnen de... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789491560682 | 1e druk | 184 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Offertes winnen

Offertes winnen

Peter de Weerd | Peter de Weerd
Wat voor werk je ook doet, je bent tegenwoordig steeds vaker betrokken bij offertetrajecten. Dit boek laat zien hoe je dergelijke trajecten wint. Met behulp van de 3V-filosofie zet je jouw expertis... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789082410808 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
E-book 
September 2015 | ISBN 9789082410815
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
De vijf stappen naar een betekenisvol merk

De vijf stappen naar een betekenisvol merk

Michel Jansen | Boom
Een betekenisvolle merkidentiteit is onmisbaar voor de groei en continuïteit van een organisatie. Dit boek laat zien hoe archetypen kunnen helpen bij het ontwikkelen van een sterke merkidentiteit. ... Meer
Paperback
Augustus 2015 | ISBN 9789491560941 | 1e druk | 224 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,75
In winkelwagen
Merkcultuur

Merkcultuur

Job Mensink, Ton Rodenburg, Chris Kersbergen | Boom
Het succes van sterke merken is terug te voeren op de mensen die ervoor werken. In de vorige eeuw was de waarde van een bedrijf voor 90 procent te herleiden tot tastbare zaken zoals machines, gebou... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2015 | ISBN 9789089536556 | 1e druk | 248 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
40,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie

Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 stud... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789001834128 | 608 blz.
Uitverkocht
79,95
Bestellen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789001856281
Uitverkocht
70,95
Bestellen
Het strategisch verkoopplan

Het strategisch verkoopplan

Ruud de Haas | Boom
Over het schrijven van een goed strategisch verkoopplan is relatief weinig theorie beschikbaar. Veel verkoopleiders schrijven het plan puur op gevoel en ervaring. Maar om een goed plan te kunnen sc... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juni 2015 | ISBN 9789089536464 | 1e druk | 88 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Nir Eyal | Van Duuren Management
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn rel... Meer
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652713
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
Pitch!

Pitch!

Rick Willemsen, Alette den Exter | Van Duuren Management
Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk ach... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789089652423 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652553
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Inleiding marketing

Inleiding marketing

Stefan Renkema | Boom
De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juni 2015 | ISBN 9789089536716 | 1e druk | 256 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
50,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
RetailTheater

RetailTheater

Femke Cuijpers, Carin Frijters | CF Retail Advies
RetailTheater is het praktische vervolg op Prikkel de Koopknop   "Hoe zorg ik ervoor dat mijn klant ook echt koopt?" Het is een vraag die auteurs Carin Frijters (auteur van Prikkel de Koopknop) ... Meer
Paperback
Mei 2015 | ISBN 9789081951128 | 200 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,00
In winkelwagen
On top

On top

Anna Nooshin | Van Holkema & Warendorf
On Top is de must have inspiratiegids voor vrouwen die weleens gedacht hebben: is dit alles? Een boek vol humor, zelfspot en herkenbare situaties. Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een va... Meer
Gebonden
April 2015 | ISBN 9789000344352 | 224 blz.
Uitverkocht
23,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
De kunst van overtuigen

De kunst van overtuigen

Lorne Whitehead, John P. Kotter | Business Contact
Nieuwe ideeën krijgen soms geen enkele kans. Innovatie- of veranderingsvoorstellen worden al bij voorbaat afgekeurd, als onmogelijk of zelfs bedreigend ervaren. Waarom? Het idee is eerder geprobeer... Meer
Paperback
April 2015 | ISBN 9789047008712 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,99
In winkelwagen
Internal branding 2.0

Internal branding 2.0

Gaby Nedesky, Luc van Beers | Boom
Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet mee... Meer
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789491560927 | 312 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,95
In winkelwagen
  Vorige1....567891011Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg