Marketing met ballen
De 9 bouwstenen voor jouw persoonlijke businessmodel
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789492196149
35,95
Omschrijving
Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het OMR-denkraam, Ontdekken - Managen - Respecteren, beschrijft de negen gedragskenmerken die jou helpen om, ongeacht de inhoud en positie van je marketingrol in je organisatie, je te onderscheiden. Deze gedragskenmerken vormen de basis voor jouw persoonlijk businessmodel. Marketing met ballen staat vol aansprekende voorbeelden en bruikbare tips. Het helpt je positief momentum opbouwen om jouw kans te pakken en bij te dragen aan de weg naar ambitie. Doe er je voordeel mee!
Auteur(s)
Reviews 'Marketing met ballen'
Er zijn nog geen reviews voor dit product
Bedankt voor je beoordeling.
Gerelateerde uitgaven
Verliefd op je klant
19,99




