Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Ooit domineerde Nokia de smartphone-industrie. De merknaam was het gangbare woord voor mobiele telefoons. Totdat de iPhones en Androids schijnbaar uit het niets verschenen en Nokia van een klip duwden: in slechts vier jaar tijd verloor het bedrijf 90% van zijn waarde. Insiders zeiden dat de vraag niet was óf het bedrijf failliet zou gaan, maar wanneer.
Maar wat er toen gebeurde, was niet minder spectaculair: Nokia richtte zich in recordtempo weer op en is nu de op één na grootste speler in de mondiale draadloze markt, waarin honderd miljard dollar omgaat.
In De veerkracht van Nokia onthult Risto Siilasmaa, de man die de comeback van Nokia aanvoerde, het verhaal van Nokia’s ondergang en wederopstanding. Hij vertelt over de instorting zoals die zich achter de schermen voltrok, en komt met overlevingsstrategieën en methoden van managementverandering waar iedere leider in het bedrijfsleven de vruchten van kan plukken.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account