Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Vijfendertig jaar geleden nadat zijn oom Marc Porat het begrip 'informatie-economie' lanceerde en de opkomst van Silicon Valley voorspelde, legt Aaron Hurst uit waarom hij denkt dat in de economie nu het tijdperk van betekenis, of zingeving, is aangebroken. Als CEO van Imperative en oprichter van de Taproot Foundation heeft Hurst een belangrijke impuls gegevens aan vrijwillige dienstverlening, een activiteit met een geschatte waarde in de Verenigde Staten van zo’n vijftien miljard dollar per jaar.
Puttend uit zijn ervaring en samenwerking met jonge startende ondernemers beschrijft Hurst hoe werk, organisaties en markten in de economie van vandaag aan het veranderen zijn en meer gaan betekenen voor mensen. Hoe kan werk - iedere baan - echt betekenis krijgen? Wat is nu het geheim van een succesvolle en groeiende onderneming? Maar ook: wat hebben de elektrische auto, biologische voeding, het homohuwelijk en vrijwillige dienstverlening met elkaar gemeen? In 'De betekeniseconomie' behandelt Aaron Hurst deze en andere vragen, aan de hand van vele voorbeelden, onderhoudende persoonlijke anekdotes en de nieuwste wetenschappelijke inzichten.
'De betekeniseconomie' laat zien hoe je in de moderne economie succes kan hebben en zo tegelijkertijd de wereld kan veranderen.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account