Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Een unieke combinatie van theorie, best practices en persoonlijke levenslessen De integriteit van organisaties en hun leiders is een cruciaal thema, dat vrijwel dagelijks de pers haalt. De schade van een gedeukt imago varieert van een koersval op de beurs of een consumentenboycot tot een voor altijd besmette persoonlijke reputatie. Financieele Dagblad-journalist Rob de Lange ging voor dit boek de samenwerking aan met integriteitsexpert Jaap ten Wolde, en kwam gaandeweg dichter op de praktijk te staan dan hij kon vermoeden toen Ten Woldes reputatie zelf ter discussie kwam. Dit boek is een eerlijke en boeiende discussie, tussen de auteurs onderling en in gesprek met vijftien 'captains of industry'. Een discussie die voortdurend aantoont hoe dun de scheidslijnen soms zijn, hoe persoonlijk integriteit is en hoezeer de meningen over dit thema kunnen verschillen.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account