Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
De organisaties van de toekomst zijn die organisaties die zich voortdurend weten aan te passen aan een veranderende context. Zij zetten daarbij hun medewerkers op één. Happy employees = happy customers = more business value. Veranderingen, groot en klein, worden pas een succes als medewerkers happy zijn. Als ze geïnformeerd, intrinsiek gemotiveerd en toegerust zijn om bij te dragen aan succes. Weten, willen en kunnen dus.
De omgeving veranderen en werken aan kennis en vaardigheden van medewerkers is niet voldoende. Aandacht voor onderliggende overtuigingen en gevoelens van medewerkers is essentieel, zodat je oude patronen kunt doorbreken en medewerkers op de juiste manier kunt betrekken. Een flinke en gedeelde uitdaging voor Communicatie, HR, transformatiemanagers, leidinggevenden, ambassadeurs en de directie. Dit boek neemt je mee in hoe je medewerkers in verandering optimaal faciliteert in hun weten, willen en kunnen.
Inclusief:
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account