Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Strategie en organisatie
Terug
Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Producten (250)
  Vorige1....678910Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 50 ×Paperback ×
Zo simpel kan het zijn

Zo simpel kan het zijn

Richard Engelfriet | Uitgeverij Haystack
Ergert u zich ook zo aan collega's, buren en bedrijven die 'moeilijk doen' tot een kunst hebben verheven? Welkom in Nederland, het land waar het makkelijk is om moeilijk te doen. Gelukkig kan het o... Meer
Paperback
Oktober 2014 | ISBN 9789461260000 | 1e druk | 144 blz.
Uitverkocht
15,00
Bestellen
E-book 
September 2014 | ISBN 9789461261168
Uitverkocht
10,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Het groot strategieboek

Het groot strategieboek

Gerben van den Berg, Paul Pietersma | Boom
De juiste strategieversnelling Slimme strategische keuzes maken organisaties interactiever, authentieker, flexibeler en slagvaardiger. De inrichting van het strategieproces is hierbij een kritisch... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2014 | ISBN 9789462201224
Levertijd 1-2 werkdagen
39,50
In winkelwagen
E-book 
April 2012 | ISBN 9789052619484
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Issuesmanagement (derde druk)

Issuesmanagement (derde druk)

Ferdinand Helmann, Frank Körver | Boom
Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wa... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2014 | ISBN 9789462364202 | 3e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
41,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Groter groeien

Groter groeien

Kees de Jong | Business Contact
Veel ondernemers worstelen met dezelfde dilemma's: op het gebied van hun leiderschap, de omgang met medewerkers, de strategie van het bedrijf, de financiën enzovoort. Als je bedrijf hard groeit, ko... Meer
Paperback
Mei 2014 | ISBN 9789047007524 | 1e druk
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2014 | ISBN 9789047007531
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties

Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties

Aart Bontekoning | Mediawerf
Tot na 2030 neemt de vergrijzing in Nederland fors toe. Dit geldt voor veel sectoren. In ieder geval voor het onderwijs, de industrie, de landbouw en visserij, de zorg, de bouw, de energiesector, d... Meer
Paperback
Mei 2014 | ISBN 9789490463342 | 1e druk | 112 blz.
Uitverkocht
24,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
When digital becomes human

When digital becomes human

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.   De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van b... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789082033762 | 200 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
29,99
Mail mij
E-book 
Oktober 2014 | ISBN 9789401419031
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Thinking in new boxes

Thinking in new boxes

| LannooCampus
Out of the box denken is niet genoeg Wanneer je je organisatie wilt laten groeien, dan is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds snellere verandering is he... Meer
Paperback
Maart 2014 | ISBN 9789082033731 | 320 blz.
Uitverkocht
24,99
Bestellen
Ga vreemd!

Ga vreemd!

Rob Adams | Lev.
Met gemiddelde prestaties win je geen wedstrijd. Daarom is je onderscheiden zeer belangrijk. Te vaak kijken we hiervoor naar de directe omgeving en concurrenten. Hoe meer je hiernaar kijkt, hoe mee... Meer
Paperback
Februari 2014 | ISBN 9789400504653 | 303 blz.
Uitverkocht
24,95
Bestellen
De kunst van veranderen

De kunst van veranderen

Marco de Witte, Jan Jonker | Boom
De kunst van veranderen is het resultaat van een uitgebreid ontwikkelproces. De auteurs presenteren een visie op en een model voor verandermanagement waarin vier vragen centraal staan: Waarom?, Wat... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
December 2013 | ISBN 9789013114553 | 1e druk | 288 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
43,90
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Bouwen aan Organisatie Identiteit

Bouwen aan Organisatie Identiteit

Tibor van Bekkum | Boom
Organisatie identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het ... Meer
Paperback
November 2013 | ISBN 9789491560521
Levertijd 1-2 werkdagen
40,95
In winkelwagen
De Lean startup

De Lean startup

Eric Ries | Pearson Benelux B.V.
Laat je inspireren door de Lean Startup!Het idee van de Lean Startup is uitgegroeid tot een wereldwijde beweging. Ondernemers en bedrijven ontwikkelen en lanceren er op succesvolle wijze nieuwe pro... Meer
Paperback
November 2013 | ISBN 9789043030984
Vandaag besteld, dinsdag in huis
31,50
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789043030991
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
Mr. Amazon

Mr. Amazon

Brad Stone | Business Contact
Wat Steve Jobs was voor Apple is Jeff Bezos voor Amazon. Bezos werkte als dikbetaalde Wall Street-handelaar, maar durfde in de begindagen van het internet opnieuw te beginnen als ondernemer met een... Meer
Paperback
November 2013 | ISBN 9789047005353 | 288 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
17,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789047005872
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Dagelijks innoveren

Dagelijks innoveren

Jeff Gaspersz | Idea Seeding Books
Bent u op zoek naar simpele en praktische adviezen om uw team, afdeling of organisatie innovatiever te laten zijn? Zoekt u naar mogelijkheden om de ideeën in uw organisatie intensiever te benutten?... Meer
Paperback
Oktober 2013 | ISBN 9789491753046 | 191 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
14,95
In winkelwagen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789491753053
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Tools voor ketens en netwerken

Tools voor ketens en netwerken

Mirella Minkman, Lidewij Vat, Stannie Driessen | Boom
Samenwerken in ketens en netwerken wordt steeds belangrijker om de burgers die het nodig hebben hoogwaardige zorg en ondersteuning te bieden voor een optimale kwaliteit van hun leven. Goede samenwe... Meer
Paperback
September 2013 | ISBN 9789013103700 | 1e druk | 114 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,25
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789013118698
Direct via e-mail
26,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Het et-ceteraprincipe

Het et-ceteraprincipe

Thijs Homan | Boom
Eigenlijk is het vreemd. Soms hebben grootschalige verandertrajecten in organisaties nauwelijks enig effect. En soms zie je dat organisaties zich razendsnel ontwikkelen, terwijl er helemaal geen fo... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2013 | ISBN 9789462200340 | 492 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789024420865
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De Derde Industriële Revolutie

De Derde Industriële Revolutie

Jeremy Rifkin | Nieuw Amsterdam
De economie van de twintigste eeuw, mogelijk gemaakt door olie en andere fossiele brandstoffen, lijkt in een eindfase gekomen. Met wellicht een nieuwe wereldwijde crisis in het vooruitzicht zijn we... Meer
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789046815083 | 336 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,99
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2013 | ISBN 9789046815137
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
Operational excellence

Operational excellence

Marcel van Assen | Boom
Wat is Operational Excellence? Je hoort het tegenwoordig bijna in alle organisaties: 'Operational Excellence', of korter 'OpX'. En dat maakt het nu belangrijker dan ooit. In veel organisaties is O... Meer
Paperback
April 2013 | ISBN 9789462200029 | 1e druk | 272 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
49,95
In winkelwagen
E-book 
April 2013 | ISBN 9789462200364
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De slimme organisatie

De slimme organisatie

Menno Lanting | Business Contact
Mensen maken steeds beter gebruik van digitale technologie. Maar terwijl zij met behulp van hun netwerk het beste uit zichzelf halen, lukt het hun werkgevers vaak niet om dat potentieel ook in de o... Meer
Paperback
Februari 2013 | ISBN 9789047005278 | 1e druk | 224 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
E-book 
Februari 2013 | ISBN 9789047006138
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Procesbeheersing in de dienstverlening

Procesbeheersing in de dienstverlening

H.R. Vorstman | Boom
Procesbeheersing in de dienstverlening benoemt op bedrieglijk simpele maar indringende wijze organisatorische processen die vanuit de praktijk erg herkenbaar zijn. De door Vorstman ontwikkelde anal... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789013097139 | 1e druk | 159 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,75
In winkelwagen
E-book 
Januari 2013 | ISBN 9789013097146
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Procesbeheersing in de industrie

Procesbeheersing in de industrie

H.R. Vorstman | Boom
Auteur Vorstman, de bedenker van het primaire proces, benoemt in dit boek op simpele maar indringende wijze organisatorische processen die in uw eigen praktijk erg herkenbaar zijn. De door hem ontw... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789013097092 | 1e druk | 212 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,75
In winkelwagen
E-book 
Januari 2013 | ISBN 9789013097108 | 1e druk
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Werkboek Het Model voor Morele Besluitvorming

Werkboek Het Model voor Morele Besluitvorming

Rob van Es | Boom
Rob van Es presenteerde in 2011 een fasenmodel voor morele besluitvorming in zijn boek Professionele Ethiek. Dit model is inmiddels een groot succes tijdens beleidssessies en trainingen in ethiek. ... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789013111835 | 1e druk | 20 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
17,75
In winkelwagen
Great by choice

Great by choice

Morten T. Hansen, Jim Collins | Business Contact
Tien jaar na het verschijnen van Good to Great, volgens velen het beste businessboek van het afgelopen decennium, is Jim Collins terug met een nieuw spraakmakend boek. Hierin beantwoordt hij de vra... Meer
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789047005148 | 320 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,00
In winkelwagen
Lean voor de overheid_Bert Teeuwen_9789052619415

Lean voor de overheid

Bert Teeuwen | Boom
De burger centraal Het huidige imago van de overheid is niet al te best ... Er kan ook nog veel verbeterd worden aan de efficiëntie van de publieke dienstverlening. Een van de technieken die daarb... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789052619415
Levertijd 1-2 werkdagen
37,95
In winkelwagen
E-book 
April 2012 | ISBN 9789052619477
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Het grote lobbyboek

Het grote lobbyboek

Jaap Luikenaar, Erik van Venetië | Business Contact
Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse bezigheid, er is niets geheimzinnigs aan, en iedereen kan het. Sterker: velen doen het al zonder het... Meer
Paperback
Februari 2012 | ISBN 9789047005131 | 288 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,00
In winkelwagen
E-book 
April 2010 | ISBN 9789047002802
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Beleidseconomie

Beleidseconomie

Jan Bouwens | Boom
In dit boek laat de Tilburgse econoom Jan Bouwens zien dat veel Beleidskeuzes die we maken aanscherping behoeven. Zijn beleidsaanbevelingen baseert hij op bestaand economisch onderzoek. De adviezen... Meer
Paperback
Juni 2011 | ISBN 9789013093100 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....678910Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg