Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Strategie en organisatie
Terug
Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Producten (166)
  Vorige1234567Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
E-book ×Hardback ×Hardcover ×
Zo werkt het dus niet!

Zo werkt het dus niet!

Thea Gevers | Business Contact
Iedere manager kent ze: medewerkers die niet openstaan voor verandering. Die wegkijken of anderen de schuld geven.   ‘Dwarsliggen’ is een overlevingsmechanisme dat mensen (of teams) ontwikkelen a... Meer
E-book 
April 2015 | ISBN 9789047008231
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Het innovatiedilemma

Het innovatiedilemma

Clayton Christensen | Business Contact
Geroemd door iedereen van Steve Jobs en Jeff Bezos tot Malcolm Gladwell, is dit boek een bijbel voor iedereen die begrijpt dat je ontwrichtende veranderingen een stap voor moet zijn.   Deze bests... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789047008149 | 320 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,99
In winkelwagen
E-book 
Maart 2015 | ISBN 9789047008293
Direct via e-mail
14,99
In winkelwagen
Exponentiële organisaties

Exponentiële organisaties

Salim Ismail, Yuri van Geest | Business Contact
Een must read voor ceo's, ondernemers en beleidsmakers die niet alleen de noodzaak voor verandering zien, maar ook aan de slag willen.   In een tijd waarin ontelbaar veel nieuwe mogelijkheden en ... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789047008330 | 1e druk | 352 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,99
In winkelwagen
E-book 
Maart 2015 | ISBN 9789047008569
Direct via e-mail
14,99
In winkelwagen
De blauwe oceaan

De blauwe oceaan

Renée Mauborgne, W. Chan Kim | Business Contact
Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al tien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. Wereldwijd werden maar liefst ruim 3,5 miljoen exempla... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789047008156 | 304 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,00
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789047008286
Direct via e-mail
14,99
In winkelwagen
Businessplan op 1 A4

Businessplan op 1 A4

Marc van Eck, Ellen van Zanten | Business Contact
Herziene editie van de bestseller. Al meer dan 10.000 exemplaren verkocht.Iedereen heeft plannen. Zakelijk en privé. Maar we realiseren onze plannen vaker niet dan wel. Dat komt omdat veel plannen ... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789047008408 | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
17,50
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789047008422
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Olietankers en speedboten

Olietankers en speedboten

Menno Lanting | Business Contact
In Olietankers en speedboten laat Menno Lanting met inspirerende praktijkvoorbeelden zien hoe kleine én grote bedrijven speedboten kunnen worden in het technologische tijdperk. Speedboten zijn proa... Meer
Paperback
Maart 2019 | ISBN 9789047012511 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
17,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2014 | ISBN 9789047007586
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
When digital becomes human

When digital becomes human

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.   De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van b... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789082033762 | 200 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
29,99
Mail mij
E-book 
Oktober 2014 | ISBN 9789401419031
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Big Bang Disruption

Big Bang Disruption

| Business Contact
Gevestigde bedrijven lopen groot gevaar. Met name de bedrijven die een uitgekristalliseerd proces of een specialistisch product hebben, kunnen zomaar ingehaald worden door een nieuwkomer op de mark... Meer
Paperback
Oktober 2014 | ISBN 9789047007678 | 300 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
E-book 
Oktober 2014 | ISBN 9789047007685
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Zo simpel kan het zijn

Zo simpel kan het zijn

Richard Engelfriet | Uitgeverij Haystack
Ergert u zich ook zo aan collega's, buren en bedrijven die 'moeilijk doen' tot een kunst hebben verheven? Welkom in Nederland, het land waar het makkelijk is om moeilijk te doen. Gelukkig kan het o... Meer
Paperback
Oktober 2014 | ISBN 9789461260000 | 1e druk | 144 blz.
Uitverkocht
15,00
Bestellen
E-book 
September 2014 | ISBN 9789461261168
Uitverkocht
10,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Organiseren met toekomst

Organiseren met toekomst

Redactie: Guido van de Wiel | Boom
Hoe gaan we in de toekomst om met personeel? Wie hebben we nog in dienst en wie niet? Hoe gaan we om met opleiding en ontwikkeling van medewerkers? Hoe geven we invulling aan duurzame inzetbaa... Meer
Paperback
April 2017 | ISBN 9789024407767 | 2e druk | 224 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,50
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2014 | ISBN 9789462201057 | 2e druk
Direct via e-mail
27,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Het Strategisch Communicatie Frame (vierde druk)_Betteke van Ruler, Frank Korver_9789491560637

Het Strategisch Communicatie Frame (vierde druk)

Betteke van Ruler, Frank Körver | Boom
Over het boek Het Strategisch Communicatie Frame is ontwikkeld als methode voor het bepalen van een effectieve strategie. Of het nu gaat om een communicatiestrategie voor de lange termijn voor de ... Meer
Hardback
Juni 2014 | ISBN 9789491560637 | 4e herziene druk
Vandaag besteld, dinsdag in huis
48,00
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Doorbreek uw bedrijfscultuur

Doorbreek uw bedrijfscultuur

Rudy Snippe | Boom
Markten worden complexer, instabieler en gedragen zich steeds minder voorspelbaar. Om in deze markten te kunnen overleven, zullen kennisgedreven bedrijven zich moeten blijven ontwikkelen en aanpass... Meer
E-book 
Juni 2014 | ISBN 9789462200968
Direct via e-mail
21,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Groter groeien

Groter groeien

Kees de Jong | Business Contact
Veel ondernemers worstelen met dezelfde dilemma's: op het gebied van hun leiderschap, de omgang met medewerkers, de strategie van het bedrijf, de financiën enzovoort. Als je bedrijf hard groeit, ko... Meer
Paperback
Mei 2014 | ISBN 9789047007524 | 1e druk
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2014 | ISBN 9789047007531
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Change the Script

Change the Script

Theo Hendriks | A.W. Bruna LeV.
De wereld vraagt voortdurend om mensen die verandering in gang zetten.En als ondernemer, bestuurder of manager wil jij daar graag een steentje aan bijdragen. Maar voor je het weet zijn jouw goede b... Meer
Gebonden
April 2014 | ISBN 9789400504509 | 1e druk | 240 blz.
Uitverkocht
20,99
Bestellen
E-book 
Mei 2014 | ISBN 9789044972375
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De kunst van het onderhandelen

De kunst van het onderhandelen

Michael Wheeler | Business Contact
Onderhandelen blijft lastig. Met name omdat een onderhandeling altijd anders loopt dan je van tevoren had gedacht. En dat is ook het geheim van toponderhandelaars: zij weten dat de factoren waar je... Meer
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789047005834
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Dagelijks innoveren

Dagelijks innoveren

Jeff Gaspersz | Idea Seeding Books
Bent u op zoek naar simpele en praktische adviezen om uw team, afdeling of organisatie innovatiever te laten zijn? Zoekt u naar mogelijkheden om de ideeën in uw organisatie intensiever te benutten?... Meer
Paperback
Oktober 2013 | ISBN 9789491753046 | 191 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
14,95
In winkelwagen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789491753053
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Budgetteringsproces: wel of niet veranderen?

Budgetteringsproces: wel of niet veranderen?

Andre de Waal | Boom
In dit boek worden de factoren besproken die van invloed zijn op de beslissing om veranderingen in het budgetteringsproces aan te brengen.Voor het categoriseren van deze factoren wordt het evolutio... Meer
Paperback
Oktober 2010 | ISBN 9789013079906 | 76 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013091205 | eBook | 76 blz.
Direct via e-mail
30,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Derde generatie kwaliteitsmanagement

Derde generatie kwaliteitsmanagement

Antonie Reichling, Jan Jonker | Boom
De rol en verantwoordelijkheid van bedrijven staan ter discussie. Centraal staat de vraag hoe organisaties voor meerdere stakeholders tegelijkertijd waarde kunnen creëren. Dit idee van meervoudige ... Meer
Paperback
Mei 2013 | ISBN 9789013115901 | 1e druk | 364 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
57,50
In winkelwagen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013115918
Direct via e-mail
45,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Gaming

Gaming

Annemieke Stoppelenburg, Léon de Caluwé, Jac Geurts | Boom
Games en spelsimulaties voor veranderen en leren in organisaties zijn de afgelopen dertig jaar motiverende en effectieve interventies gebleken. Gaming is niet meer weg te denken uit de wereld van o... Meer
Paperback
September 2022 | ISBN 9789024452927 | 1e druk | 488 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
69,50
In winkelwagen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013106046
Direct via e-mail
55,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Gericht presteren met het INK-managementmodel

Gericht presteren met het INK-managementmodel

Kees Tillema, Frank Markerink | Boom
Gericht Presteren is geen nieuw model of innovatieve techniek, maar een uiterst pragmatische toepassing die is gebaseerd op een populaire managementfilosofie: het INK-managementmodel. Antwoorden op... Meer
Paperback
Augustus 2011 | ISBN 9789013094831 | 2e druk | 125 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
57,95
In winkelwagen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013096330 | 2e druk
Direct via e-mail
45,95
In winkelwagen
Horizontaal organiseren

Horizontaal organiseren

Renco Bakker, Teun Hardjono | Boom
Nu de 21e eeuw echt is begonnen, zien we dat systemen waar we al lang mee werken op dramatische wijze vastlopen: het financieel systeem, de kennis- en informatieuitwisseling, de media, de manier wa... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789024446568 | 308 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
59,95
In winkelwagen
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013113679
Direct via e-mail
47,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Strategic control

Strategic control

Ewald Breunesse, Michiel de Vries | Boom
De verwachting omtrent het functioneren van de raad van commissarissen op het vlak van strategievorming stijgt voortdurend. Van de commissaris wordt verwacht dat hij zijn bevoegdheden als klankbord... Meer
E-book 
Januari 2014 | ISBN 9789013098242
Direct via e-mail
35,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Het geheim van groeikracht

Het geheim van groeikracht

René Savelberg | Uitgeverij Haystack
Je bent ambitieus en je gelooft in je product en in je organisatie. Kortom, je wilt groeien! Dan is het hoog tijd voor een groeiplan, maar hoe pak je dat aan? In dit boek onthult voormalig McDonald... Meer
Paperback
December 2014 | ISBN 9789461260833 | 1e druk | 176 blz.
Uitverkocht
21,50
Bestellen
E-book 
December 2013 | ISBN 9789461260857 | 1e druk
Uitverkocht
16,50
Bestellen
Noodzakelijke kennis

Noodzakelijke kennis

Jan Jacob Bos | Boom
'Wat wordt mijn bijdrage aan de strategie vandaag?' Als iedereen in de organisatie zich dit elke ochtend zou afvragen, wat een verschil zou dat maken!   Het uitwisselen van ervaringen en kennis v... Meer
Gebonden
November 2013 | ISBN 9789013115925 | 1e druk | 141 blz.
Uitverkocht
34,50
Bestellen
E-book 
December 2013 | ISBN 9789013115932 | 1e druk
Direct via e-mail
29,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Sustainable Business Modeling

Sustainable Business Modeling

Redactie: Annemieke Roobeek, Jacques de Swart | Boom
Sustainable Business Modeling helpt ondernemingen zicht te krijgen op wat voor hen de juiste beslissingen zijn. SBM is een combinatie van kwantitatief (laten) rekenen en kwalitatief action research... Meer
E-book 
November 2013 | ISBN 9789052619644
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1234567Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg