Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (240)
  Vorige1....678910Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×E-book ×Hardback ×
Prijsvraag als communicatiemiddel

Prijsvraag als communicatiemiddel

Marten Waardenburg | Boom
Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iet... Meer
Paperback
Februari 2013 | ISBN 9789491560330 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,50
In winkelwagen
IJs verkopen aan eskimo's

IJs verkopen aan eskimo's

Pacelle van Goethem | Business Contact
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot éé... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789047005568 | 224 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,99
In winkelwagen
E-book 
December 2012 | ISBN 9789047006312
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Saskia Barendse-Schijvens | Boom
Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun ervaringen. Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert ... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789491560279 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,50
In winkelwagen
Digitale verleiding

Digitale verleiding

Maurits Kaptein | Business Contact
Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel we... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005452 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,99
In winkelwagen
E-book 
November 2012 | ISBN 9789047005650
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Karsten Renckstorf, Peer Scheepers | Boom
Dit boek presenteert de gangbare onderzoeksmethoden op het terrein van communicatiewetenschap. Het geeft antwoord op belangrijke vragen die de onderzoeker zich steeds moet stellen, zoals: welke ... Meer
Paperback
November 2012 | ISBN 9789491560231 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
93,25
In winkelwagen
Corporate reputatiemanagement

Corporate reputatiemanagement

Ron van der Jagt | Boom
Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender gemaakt. Tegelijkertijd hebben boekhoudschandalen (Enron en Parmalat), reputatieschade (bouwfraude... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789491560200 | 1e druk | 135 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
58,95
In winkelwagen
Een idee aub

Een idee aub

Erik Kessels | Business Contact
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met ... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005919 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005810
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Het mediaboek (veertiende druk)

Het mediaboek (veertiende druk)

Jochum de Graaf, Stephan Steinmetz | Boom
De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luister... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789059318717 | 14e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
47,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Geef nooit korting!

Geef nooit korting!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar ... Meer
Gebonden
Februari 2011 | ISBN 9789089650719 | 120 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,95
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651303
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Gek op gaten!

Gek op gaten!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen w... Meer
Gebonden
Februari 2012 | ISBN 9789089651150 | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,50
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651310
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Daphne Dijkerman, Indira Reynaert | Boom
Tegenwoordig worden voor het bereiken van een bepaalde communicatiedoelstelling vaak diverse mediakanalen ingezet, waarbij gebruik wordt gemaakt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van dez... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Mei 2012 | ISBN 9789059317956 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
50,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
One click

One click

Richard L. Brandt | Lev.
Amazons businessmodel is bedrieglijk eenvoudig: maak online winkelen zo eenvoudig en handig dat klanten niet twee keer zullen nadenken over hun aanschaf. Het kan bijna worden samengevat met de knop... Meer
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789044968569
Uitverkocht
9,49
Bestellen
Blauwe Bananen

Blauwe Bananen

Wouter de Vries | Wouter de Vries jr Marketing bv
Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen? Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Di... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789081528900 | 1e druk | 94 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
De beleveniseconomie

De beleveniseconomie

B. Joseph Pine, James Gilmore | Boom
Waar moet je aan denken bij namen als: Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeer je  ze vooral met producten en diensten, of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij je op? Al in 1999 b... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789052619279
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Koud bellen brr...

Koud bellen brr...

Victor Bonke | Uitgeverij Boekenbent
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789085709312 | 1e druk | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,50
In winkelwagen
De Tao van Service

De Tao van Service

Eric de Haan |
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken.   Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen... Meer
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789023249207 | 1e druk | 140 blz.
Uitverkocht
23,95
Bestellen
Het einde van winkels?

Het einde van winkels?

Cor Molenaar | Boom
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardig alternatief geworden voor... Meer
Paperback
December 2011 | ISBN 9789024407811 | 220 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,25
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2011 | ISBN 9789052619118
Direct via e-mail
38,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Personal branding

Personal branding

Frank Kwakman | Boom
In een markt met vele aanbieders en een 'product' dat in nauwe samenwerking met de klant tot stand komt, is personal branding de manier om je te onderscheiden. Volgens acquisitie-expert Frank Kwakm... Meer
Paperback
November 2011 | ISBN 9789052619170
Levertijd 1-2 werkdagen
37,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Weg met het marketingplan, tijd voor actie !

Weg met het marketingplan, tijd voor actie !

John Koster | Boom
U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En dat terwijl de uitvoerige analyses die daarvoo... Meer
Paperback
November 2011 | ISBN 9789052619194
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
De 9+ Organisatie

De 9+ Organisatie

Berry Veldhoen, Stephan van Slooten | Van Duuren Management
Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste.... Meer
Gebonden
April 2010 | ISBN 9789089650405 | 177 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
E-book 
September 2011 | ISBN 9789089650863
Direct via e-mail
19,99
In winkelwagen
Brand-id

Brand-id

Wil Michels, Ineke Huyskens | Thema B.V.
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe... Meer
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789058714480 | 191 blz.
Uitverkocht
35,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Doorbraak!

Doorbraak!

Niels Aalberts | Lev.
Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop,... Meer
E-book 
Februari 2011 | ISBN 9789044964691
Direct via e-mail
7,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Zorgmarketing in de praktijk

Zorgmarketing in de praktijk

Sjors van Leeuwen |
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt 'marketing' steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspele... Meer
Paperback
April 2007 | ISBN 9789023243250 | 3e druk | 159 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
42,50
In winkelwagen
E-book 
Januari 2011 | ISBN 9789023246886 | 3e druk
Uitverkocht
9,50
Bestellen
Zorgmarketing in de praktijk 2

Zorgmarketing in de praktijk 2

Sjors van Leeuwen |
Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangeto... Meer
Paperback
September 2010 | ISBN 9789023246855 | 1e druk | 225 blz.
Uitverkocht
45,50
Bestellen
E-book 
December 2010 | ISBN 9789023246862 | 1e druk
Uitverkocht
18,50
Bestellen
Professionals & Relatiemanagement

Professionals & Relatiemanagement

Frank Kwakman, Jos Burgers | Boom
De omzet van morgen Omdat het werk niet langer vanzelf op professionele dienstverleners afkomt, staan het acquireren van nieuwe opdrachten en het werven van nieuwe klanten voortdurend hoog op de a... Meer
Paperback
Augustus 2010 | ISBN 9789052618258 | 168 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
38,95
In winkelwagen
  Vorige1....678910Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg