Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (225)
  Vorige1....56789Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×Gebonden ×
Neuromarketing

Neuromarketing

Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit | Boom
Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom c... Meer
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789462200050 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789024420841
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Commercieel luisteren

Commercieel luisteren

Marc van Katwijk | Remarcable
Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en vaardighe... Meer
Gebonden
Juni 2013 | ISBN 9789082073409 | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,95
In winkelwagen
Verleid de klant

Verleid de klant

Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen | Van Duuren Management
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ... Meer
Gebonden
April 2013 | ISBN 9789089651471 | 152 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789089652027
Uitverkocht
16,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Professioneel verkopen

Professioneel verkopen

H. E. Wijnberg, J. Mokkenstroom, W.J. Koning | Boom
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren in het brandpunt van de belangstelling. De tijd dat verkoop werd beschouwd als een 'techniekje' binnen marketing is in veel... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560224 | 3e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
51,50
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789024403820
Direct via e-mail
40,95
In winkelwagen
Het succes van internal branding

Het succes van internal branding

Marc van Eck, Ellen van Zanten, Linda Rutten | Boom
Sterke merken zijn succesvol omdat ze veel fans hebben die positief over het merk spreken en meer, vaker en duurder kopen. Dit leidt tot betere financiële resultaten en meer medewerkers die het naa... Meer
Gebonden
Maart 2013 | ISBN 9789043027670 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
BrandingNL

BrandingNL

Andy Mosmans | Boom
Steeds meer wordt duidelijk dat merkmanagement op al deze markten consistent en geïntegreerd moet plaatsvinden (total branding). Zowel thematisch (above the line) als actiematig (below the line), m... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560156 | 3e druk | 636 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
Accountability

Accountability

Cathelijne Janssen | Boom
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. Accountability is niet nieuw. De inzichten op ... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560392 | 1e druk | 110 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Prijsvraag als communicatiemiddel

Prijsvraag als communicatiemiddel

Marten Waardenburg | Boom
Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iet... Meer
Paperback
Februari 2013 | ISBN 9789491560330 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,50
In winkelwagen
IJs verkopen aan eskimo's

IJs verkopen aan eskimo's

Pacelle van Goethem | Business Contact
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot éé... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789047005568 | 224 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,99
In winkelwagen
E-book 
December 2012 | ISBN 9789047006312
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Saskia Barendse-Schijvens | Boom
Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun ervaringen. Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert ... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789491560279 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,50
In winkelwagen
Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Karsten Renckstorf, Peer Scheepers | Boom
Dit boek presenteert de gangbare onderzoeksmethoden op het terrein van communicatiewetenschap. Het geeft antwoord op belangrijke vragen die de onderzoeker zich steeds moet stellen, zoals: welke ... Meer
Paperback
November 2012 | ISBN 9789491560231 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
93,25
In winkelwagen
Customer Delight Strategie

Customer Delight Strategie

Jean-Pierre Thomassen | Boom
De Customer Delight Strategie is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Zowel in het bedrijfsleven, de zorg als de overhe... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789013110159 | 1e druk | 232 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
49,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789013121605 | 1e druk
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Corporate reputatiemanagement

Corporate reputatiemanagement

Ron van der Jagt | Boom
Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender gemaakt. Tegelijkertijd hebben boekhoudschandalen (Enron en Parmalat), reputatieschade (bouwfraude... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789491560200 | 1e druk | 135 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
58,95
In winkelwagen
Digitale verleiding

Digitale verleiding

Maurits Kaptein | Business Contact
Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel we... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005452 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,99
In winkelwagen
E-book 
November 2012 | ISBN 9789047005650
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Een idee aub

Een idee aub

Erik Kessels | Business Contact
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met ... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005919 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005810
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
De koopknop

De koopknop

Martin de Munnik | Boom
Neuromarketing is hot en het onderzoek daartoe heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een industrie met een grote belofte: het juiste product, op het juiste moment, voor de juiste mensen. Door in ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619927 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789462200180
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hebbes!

Hebbes!

Adriaan Oomen | Boom
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619422
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2013 | ISBN 9789462200265
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Het mediaboek (veertiende druk)

Het mediaboek (veertiende druk)

Jochum de Graaf, Stephan Steinmetz | Boom
De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luister... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789059318717 | 14e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
47,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Daphne Dijkerman, Indira Reynaert | Boom
Tegenwoordig worden voor het bereiken van een bepaalde communicatiedoelstelling vaak diverse mediakanalen ingezet, waarbij gebruik wordt gemaakt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van dez... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Mei 2012 | ISBN 9789059317956 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
50,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Blauwe Bananen

Blauwe Bananen

Wouter de Vries | Wouter de Vries jr Marketing bv
Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen? Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Di... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789081528900 | 1e druk | 94 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
De beleveniseconomie

De beleveniseconomie

B. Joseph Pine, James Gilmore | Boom
Waar moet je aan denken bij namen als: Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeer je  ze vooral met producten en diensten, of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij je op? Al in 1999 b... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789052619279
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Gek op gaten!

Gek op gaten!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Oplossingen w... Meer
Gebonden
Februari 2012 | ISBN 9789089651150 | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,50
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651310
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Buyology

Buyology

Martin Lindstrom | A.W. Bruna LeV.
Waarheid en leugens over ons koopgedrag Hoeveel weten we over ons koopgedrag? Wat stuurt werkelijk ons koopgedrag in een wereld waarin we constant door de media worden bestookt met boodschappen? Ee... Meer
Paperback
Februari 2012 | ISBN 9789400501386
Uitverkocht
15,99
Bestellen
E-book 
April 2013 | ISBN 9789044968545
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Koud bellen brr...

Koud bellen brr...

Victor Bonke | Uitgeverij Boekenbent
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789085709312 | 1e druk | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,50
In winkelwagen
De Tao van Service

De Tao van Service

Eric de Haan |
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken.   Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen... Meer
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789023249207 | 1e druk | 140 blz.
Uitverkocht
23,95
Bestellen
  Vorige1....56789Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg