Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (112)
  Vorige12345
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×Andere uitgevers ×
Een idee aub

Een idee aub

Erik Kessels | Business Contact
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met ... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005919 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005810
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Blauwe Bananen

Blauwe Bananen

Wouter de Vries | Wouter de Vries jr Marketing bv
Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen? Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Di... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789081528900 | 1e druk | 94 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
Buyology

Buyology

Martin Lindstrom | A.W. Bruna LeV.
Waarheid en leugens over ons koopgedrag Hoeveel weten we over ons koopgedrag? Wat stuurt werkelijk ons koopgedrag in een wereld waarin we constant door de media worden bestookt met boodschappen? Ee... Meer
Paperback
Februari 2012 | ISBN 9789400501386
Uitverkocht
15,99
Bestellen
E-book 
April 2013 | ISBN 9789044968545
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Koud bellen brr...

Koud bellen brr...

Victor Bonke | Uitgeverij Boekenbent
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789085709312 | 1e druk | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,50
In winkelwagen
De Tao van Service

De Tao van Service

Eric de Haan |
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken.   Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen... Meer
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789023249207 | 1e druk | 140 blz.
Uitverkocht
23,95
Bestellen
Marketingkassa

Marketingkassa

Michiel van de Watering | Noordhoff Uitgevers B.V.
Op een toegankelijke, heldere manier beschrijft Michiel van de Watering in Marketingkassa – accountability voor de resultaatgedreven organisatie de verschillende aspecten van accountability van mar... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
November 2011 | ISBN 9789001807849 | 120 blz.
Uitverkocht
0,00
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789001848576
Uitverkocht
25,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Brand-id

Brand-id

Wil Michels, Ineke Huyskens | Thema B.V.
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe... Meer
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789058714480 | 191 blz.
Uitverkocht
35,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Zorgmarketing in de praktijk 2

Zorgmarketing in de praktijk 2

Sjors van Leeuwen |
Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangeto... Meer
Paperback
September 2010 | ISBN 9789023246855 | 1e druk | 225 blz.
Uitverkocht
45,50
Bestellen
E-book 
December 2010 | ISBN 9789023246862 | 1e druk
Uitverkocht
18,50
Bestellen
De dirty tricks van het onderhandelen

De dirty tricks van het onderhandelen

George van Houtem | Haystack
Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen - de geschreven regels én de ongeschreven regels. Want hoe graag we ook polderen, uiteindelijk willen we allemaal onze zin. Wil... Meer
Paperback
April 2010 | ISBN 9789077881521 | 1e druk | 151 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
April 2010 | ISBN 9789077881859 | 1e druk
Direct via e-mail
16,50
In winkelwagen
Hoe pak je een oen zijn poen

Hoe pak je een oen zijn poen

Leo Pot | Uitgeverij Haystack
Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze en nog... Meer
Paperback
Mei 2009 | ISBN 9789077881545 | 1e druk | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
12,50
In winkelwagen
E-book 
Februari 2010 | ISBN 9789077881743 | 1e druk
Direct via e-mail
2,99
In winkelwagen
Zorgmarketing in de praktijk

Zorgmarketing in de praktijk

Sjors van Leeuwen |
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt 'marketing' steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspele... Meer
Paperback
April 2007 | ISBN 9789023243250 | 3e druk | 159 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
42,50
In winkelwagen
E-book 
Januari 2011 | ISBN 9789023246886 | 3e druk
Uitverkocht
9,50
Bestellen
De kracht van zacht

De kracht van zacht

Jan Willem Seip | Thema B.V.
Sommige mensen lijken geboren verkopers. Maar, zijn ze ook echt als verkoper geboren? Natuurlijk niet! De geboren verkoper bestaat niet, integendeel, de professionele verkoper is voortdurend bezig ... Meer
Paperback
September 2006 | ISBN 9789058710475 | 256 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige12345
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg