Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (112)
  Vorige12345Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×Andere uitgevers ×
De Sales Architect

De Sales Architect

Terry van den Bemt | Business Contact
Terry van den Bemt legt in De Sales Architect uit hoe je sales nu echt goed aanpakt. Sales is allang geen eendimensionaal trucje meer. Het is een veelzijdig gebied dat veel meer vraagt dan een dosi... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789047013594 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,50
In winkelwagen
E-book 
April 2020 | ISBN 9789047013600 | 1e druk
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Profit First (Vlaamse editie)

Profit First (Vlaamse editie)

Mike Michalowicz, Femke Hogema, Ilse Dieltjens | Van Duuren Media
Hoe zou het zijn als winst niet langer een resterend bedrag is dat aan het eind van het jaar hopelijk overblijft? Als het in plaats daarvan een bedrag is dat je bij iedere euro die binnenkomt veili... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789089655011 | 256 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,99
In winkelwagen
De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Marc Andrews, Rick van Baaren, Matthijs van Leeuwen | Maven Publishing
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (so... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789492493941 | 208 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
37,50
In winkelwagen
De Klant Energieke Organisatie

De Klant Energieke Organisatie

Sonja Stalfoort | Van Duuren Media
Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij t... Meer
Paperback
Februari 2020 | ISBN 9789089654892 | 320 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
37,99
In winkelwagen
Jobrepair

Jobrepair

Wim Thielemans | LannooCampus
Je hebt het lastig in je baan en je twijfelt tussen blijven of weggaan. Weggaan lijkt je de meest evidente keuze, maar er zijn beslist ook voldoende redenen om te blijven en je motivatie een boost ... Meer
Paperback
December 2019 | ISBN 9789401463683 | 160 blz.
Uitverkocht
19,99
Bestellen
Healthusiasm

Healthusiasm

| LannooCampus
In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig zijn. Iedereen wil de beste versie van zichzelf worden.   Dit boek... Meer
Paperback
November 2019 | ISBN 9789401463805 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Mijn grond is goud waard

Mijn grond is goud waard

| LannooCampus
Uw grond of uw pand herontwikkelen, hoe weet u of dat kan? Op wat baseert de projectontwikkelaar zijn beslissing? Wat betekenen die moeilijke woorden die knagen aan uw prijs?   Uw grond komt tere... Meer
Paperback
November 2019 | ISBN 9789401463676 | 152 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Bouw een Killer Groeistrategie

Bouw een Killer Groeistrategie

Alex van der Hulst | Van Duuren Media
Welkom in het land der scaleups. Het land waarin voortdurende groei alles continu op zijn kop zet. Zorgt dat de processen van vandaag morgen kunnen vastlopen en de mijlpalen waar je zo lang van had... Meer
Paperback
Oktober 2019 | ISBN 9789089654731 | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,99
In winkelwagen
Meer verdienen met je webshop

Meer verdienen met je webshop

Astrid van der Made | Uitgeverij Haystack
Online winkels worden steeds populairder. Toch stoppen elk jaar duizenden webwinkeliers omdat ze te weinig verdienen. Wil jij wel slagen? Lees dan in dit boek over hoe je je webshop op de kaart zet... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789461263582
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2019 | ISBN 9789461263681
Direct via e-mail
24,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De marketingbijbel voor een digitale wereld

De marketingbijbel voor een digitale wereld

Bert van Wassenhove | Van Duuren Media
Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier waarop je naar de klant toestapt is veranderd: er zijn vers... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789492873026 | 200 blz.
Uitverkocht
39,99
Bestellen
E-book 
September 2019 | ISBN 9789401462129
Direct via e-mail
29,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Accountable conceptdenken

Accountable conceptdenken

Elaine Meys, Gaby Crucq-Toffolo | BIS Publishers BV
Een goed concept biedt toegevoegde waarde. Een concept, ook wel de zogenaamde kapstok genoemd, opent allerlei mogelijkheden en kansen en zorgt ervoor dat keuzes maken makkelijk wordt. Hoe ontwikkel... Meer
Paperback
September 2019 | ISBN 9789063695545 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
34,99
In winkelwagen
Content Playbook

Content Playbook

| A.W. Bruna Uitgevers B.V.
Hoe zorg je ervoor dat je als bladen- of contentmaker consistente redactionele keuzes maakt?Een bladformule, of breder gedefinieerd een content playbook, zou een bekend begrip moeten zijn voor make... Meer
Paperback
Februari 2019 | ISBN 9789400511163 | 256 blz.
Uitverkocht
24,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Digital Marketing Pinball

Digital Marketing Pinball

Daniël Markus | | LevelUp Group
Waarom dit het online marketingboek is dat je nu moet lezen en waarom het de snelste weg is naar jouw winnende online strategie, je direct meer gaat doen met je data, en het je werk als online mark... Meer
Paperback
Januari 2019 | ISBN 9789082957105 | 236 blz.
Uitverkocht
14,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Waardevolle eenvoud

Waardevolle eenvoud

Bart Schouten | Van Duuren Media
Ontevreden gebruikers, vertrekkende klanten, interne weerstand, slechte verkoopresultaten, een lastige concurrentiepositie ... Als nieuwe of bestaande producten, diensten of processen niet voldoen,... Meer
Paperback
November 2018 | ISBN 9789089654359 | 1e druk | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
33,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Werken met profielen en persona’s

Werken met profielen en persona’s

Boudewijn Bugter | | Van Duuren Media
Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig heb... Meer
Paperback
Juni 2018 | ISBN 9789089653970 | 200 blz.
Uitverkocht
32,99
Bestellen
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Karin Garritsen | Van Duuren Media
Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na ver... Meer
Paperback
Maart 2018 | ISBN 9789089653840 | 160 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
E-book 
April 2018 | ISBN 9789089653857
Uitverkocht
19,99
Bestellen
Marketing voor de mad men van morgen

Marketing voor de mad men van morgen

Wim Vermeulen | | Uitgeverij Terra - Lannoo
De wereld waarin marketeers werken, verandert steeds sneller. Een Tesla waarschuwt voor een ongeval dat nog moet gebeuren. Amazon levert pakjes met een drone. En intussen krijgen we te horen dat de... Meer
Paperback
Februari 2018 | ISBN 9789401447218 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
VerMERKvuldig!

VerMERKvuldig!

Katlijn Voordeckers | Uitgeverij Terra - Lannoo
VerMERKvuldig! zet jouw merk op weg naar meer en betere mond-tot-mondreclame. Via het model in dit boek leer je in drie eenvoudige stappen - identificeren, communiceren en integreren - je merk vers... Meer
Paperback
Februari 2018 | ISBN 9789401450522 | 200 blz.
Uitverkocht
24,99
Bestellen
Doelgerichte SEO

Doelgerichte SEO

Tonny Loorbach | Visual Steps B.V.
Ze zeggen dat je een lange adem moet hebben om succes te behalen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Want als het zo gemakkelijk was om met je website bovenaan in de zoekresultaten van Google te ko... Meer
Paperback
Januari 2018 | ISBN 9789059054745 | 1e druk
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
The future of shopping

The future of shopping

Jorg Snoeck | | Van Duuren Media
Winnaar Managementboek van het jaar 2018   Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen m... Meer
Paperback
December 2017 | ISBN 9789082542271 | 1e druk | 276 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
E-book 
November 2017 | ISBN 9789401447287 | 1e druk | 276 blz.
Uitverkocht
21,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Google AdWords in 60 minuten

Google AdWords in 60 minuten

Pascal Selles | | Uitgeverij Haystack
Met Google AdWords kun je klanten bereiken die actief op zoek zijn naar jouw producten en diensten. Ontdek hoe je opvalt met originele en betaalbare AdWordscampagnes en een website die klaar is voo... Meer
Paperback
November 2017 | ISBN 9789461262448 | 192 blz.
Uitverkocht
12,50
Bestellen
De customer journey in kaart in 60 minuten

De customer journey in kaart in 60 minuten

Bart van der Kooi | Uitgeverij Haystack
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der Kooi is onli... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789461262400 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
12,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789461262592
Direct via e-mail
12,50
In winkelwagen
Handboek Datavisualisatie in Excel

Handboek Datavisualisatie in Excel

Wim de Groot | | Van Duuren Media
Excel is al lang de status voorbij van een programma voor boekhouders en controllers. Met de komst van Big Data toont Excel zich van onschatbare waarde voor sales, marketing en data driven organisa... Meer
Paperback
September 2017 | ISBN 9789059409767 | 400 blz.
Uitverkocht
54,99
Bestellen
Positief verrast

Positief verrast

Marieke van der Laan | Futuro Uitgevers
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit me... Meer
Paperback
September 2017 | ISBN 9789492221674
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
September 2017 | ISBN 9789492221926
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hacking Growth

Hacking Growth

Sean Ellis, Morgan Brown | Lev.
Het is moeilijk voor te stellen, maar ooit was Airbnb het best bewaarde geheim van reishackers en couchsurfers; LinkedIn het exclusieve domein voor topmanagers en recruiters; Facebook het zielige s... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789400508989 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,99
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789044976465
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige12345Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg