Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (129)
  Vorige123456Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×Hardback ×Andere uitgevers ×
Alles is marketing

Alles is marketing

Truus Koppelaar | Pharos Uitgeverij
Na bijna 20 jaar bij AFAS Software te hebben gewerkt, waarvan een groot deel als directeur marketing, is marketing nog steeds de grote passie van auteur Truus Koppelaar-Noort. In dit boek deelt zij... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789079399703 | 112 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
De business compositie

De business compositie

Floris E. Hurts |
Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoer... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2015 | ISBN 9789023254386 | 1e druk | 192 blz.
Uitverkocht
20,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Offertes winnen

Offertes winnen

Peter de Weerd | Peter de Weerd
Wat voor werk je ook doet, je bent tegenwoordig steeds vaker betrokken bij offertetrajecten. Dit boek laat zien hoe je dergelijke trajecten wint. Met behulp van de 3V-filosofie zet je jouw expertis... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789082410808 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
E-book 
September 2015 | ISBN 9789082410815
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
RetailTheater

RetailTheater

Femke Cuijpers, Carin Frijters | CF Retail Advies
RetailTheater is het praktische vervolg op Prikkel de Koopknop   "Hoe zorg ik ervoor dat mijn klant ook echt koopt?" Het is een vraag die auteurs Carin Frijters (auteur van Prikkel de Koopknop) ... Meer
Paperback
Mei 2015 | ISBN 9789081951128 | 200 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,00
In winkelwagen
De kunst van overtuigen

De kunst van overtuigen

Lorne Whitehead, John P. Kotter | Business Contact
Nieuwe ideeën krijgen soms geen enkele kans. Innovatie- of veranderingsvoorstellen worden al bij voorbaat afgekeurd, als onmogelijk of zelfs bedreigend ervaren. Waarom? Het idee is eerder geprobeer... Meer
Paperback
April 2015 | ISBN 9789047008712 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,99
In winkelwagen
Inkoop voor verkopers

Inkoop voor verkopers

Anton Rutgers | #REF!
Uit onderzoek onder 800 verkopers en accountmanagers blijkt dat het voor 75% van de verkopers onduidelijk is hoe een inkoper werkt. Terwijl 80% in zijn dagelijkse werkzaamheden wel eens met inkoper... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789082349306 | 1e druk | 104 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,95
In winkelwagen
Gevraagd worden

Gevraagd worden

Hugo Bakker | eBookPoint
Ben jij als trainer, coach, adviseur of spreker een kei in je vak maar vind je het lastig om je publiek te bereiken, je workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken? Dan is dit boek er voor ... Meer
Paperback
December 2014 | ISBN 9789491442681
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Pitch!

Pitch!

Rick Willemsen, Alette den Exter | Van Duuren Management
Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk ach... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789089652423 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652553
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Uitverkocht!

Uitverkocht!

Jim Stolze | A.W. Bruna LeV.
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op t... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789400505735
Uitverkocht
19,95
Bestellen
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789044964189
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Meer omzet met je webshop

Meer omzet met je webshop

Jurjen Jongejan | Van Duuren Management
Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze n... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789089652294 | 232 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
29,99
Mail mij
Inkijkexemplaar
Het enige boek over merken dat je nodig hebt

Het enige boek over merken dat je nodig hebt

Michiel Maandag, Liisa Puolakka | Uitgeverij Haystack
Meer dan ooit heb je een origineel en opvallend merk nodig. Maar hoe bedenk je een goed logo, een goede naam en een herkenbare categorie waardoor iedereen begrijpt wat je verkoopt? In Het enige boe... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789461260932 | 1e druk | 160 blz.
Uitverkocht
17,50
Bestellen
Omnichannel in retail

Omnichannel in retail

Gino van Ossel | LannooCampus
Gino van Ossel over het koopgedrag van de klant. Winnaar managementboek van het jaar.   Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten d... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789401416702 | 5e druk | 240 blz.
Uitverkocht
34,99
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789401416962
Direct via e-mail
26,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
When digital becomes human

When digital becomes human

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.   De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van b... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789082033762 | 200 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
29,99
Mail mij
E-book 
Oktober 2014 | ISBN 9789401419031
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Verkoop en verkoopmanagement

Verkoop en verkoopmanagement

David Jobber, Geoff Lancaster | Pearson Benelux B.V.
Verkoop en verkoopmanagement schept een volledig en helder beeld van de theoretische en de praktische kant van het vakgebied. Zowel de rol van de verkoper als die van de verkoopmanager wordt behand... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2014 | ISBN 9789043026987 | 9e druk
Uitverkocht
59,50
Bestellen
Facebookmarketing in 60 minuten

Facebookmarketing in 60 minuten

Marcel van der Heijden | | Uitgeverij Haystack
Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marce... Meer
Paperback
November 2013 | ISBN 9789461260611
Uitverkocht
12,50
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789461260970
Uitverkocht
12,50
Bestellen
IJs verkopen aan eskimo's

IJs verkopen aan eskimo's

Pacelle van Goethem | Business Contact
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot éé... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789047005568 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
23,99
In winkelwagen
E-book 
December 2012 | ISBN 9789047006312
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Digitale verleiding

Digitale verleiding

Maurits Kaptein | Business Contact
Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel we... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005452 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,99
In winkelwagen
E-book 
November 2012 | ISBN 9789047005650
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Een idee aub

Een idee aub

Erik Kessels | Business Contact
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met ... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005919 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005810
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Blauwe Bananen

Blauwe Bananen

Wouter de Vries | Wouter de Vries jr Marketing bv
Hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen? Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in? Di... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789081528900 | 1e druk | 94 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
Buyology

Buyology

Martin Lindstrom | A.W. Bruna LeV.
Waarheid en leugens over ons koopgedrag Hoeveel weten we over ons koopgedrag? Wat stuurt werkelijk ons koopgedrag in een wereld waarin we constant door de media worden bestookt met boodschappen? Ee... Meer
Paperback
Februari 2012 | ISBN 9789400501386
Uitverkocht
15,99
Bestellen
E-book 
April 2013 | ISBN 9789044968545
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Koud bellen brr...

Koud bellen brr...

Victor Bonke | Uitgeverij Boekenbent
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789085709312 | 1e druk | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,50
In winkelwagen
De Tao van Service

De Tao van Service

Eric de Haan |
Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken.   Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen... Meer
Paperback
Januari 2012 | ISBN 9789023249207 | 1e druk | 140 blz.
Uitverkocht
23,95
Bestellen
Marketingkassa

Marketingkassa

Michiel van de Watering | Noordhoff Uitgevers B.V.
Op een toegankelijke, heldere manier beschrijft Michiel van de Watering in Marketingkassa – accountability voor de resultaatgedreven organisatie de verschillende aspecten van accountability van mar... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
November 2011 | ISBN 9789001807849 | 120 blz.
Uitverkocht
0,00
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789001848576
Uitverkocht
25,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Brand-id

Brand-id

Wil Michels, Ineke Huyskens | Thema B.V.
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn? Dát is de uitdaging die in Brand-id centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe... Meer
Paperback
Mei 2011 | ISBN 9789058714480 | 191 blz.
Uitverkocht
35,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Zorgmarketing in de praktijk 2

Zorgmarketing in de praktijk 2

Sjors van Leeuwen |
Voor- en tegenstanders van marktwerking in de gezondheidszorg slaan elkaar al enige tijd om de oren met onderzoeken en rapporten waarin het succes of falen van marktwerking in de zorg wordt aangeto... Meer
Paperback
September 2010 | ISBN 9789023246855 | 1e druk | 225 blz.
Uitverkocht
45,50
Bestellen
E-book 
December 2010 | ISBN 9789023246862 | 1e druk
Uitverkocht
18,50
Bestellen
  Vorige123456Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg