Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (258)
  Vorige123456....11Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Prijs: € 0 tot € 100 ×
Werken met profielen en persona’s

Werken met profielen en persona’s

Boudewijn Bugter | | Van Duuren Media
Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig heb... Meer
Paperback
Juni 2018 | ISBN 9789089653970 | 200 blz.
Uitverkocht
32,99
Bestellen
Contentbijbel

Contentbijbel

Cor Hospes | Boom
Miljarden mensen hebben de Bijbel gelezen en lezen dat boek nog steeds. In de meest succesvolle romans, blockbusting films en allerberoemdste schilderijen wordt naar verhalen uit het boek verwezen.... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juni 2018 | ISBN 9789024404629 | 1e druk | 380 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
36,50
In winkelwagen
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Karin Garritsen | Van Duuren Media
Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na ver... Meer
Paperback
Maart 2018 | ISBN 9789089653840 | 160 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
E-book 
April 2018 | ISBN 9789089653857
Uitverkocht
19,99
Bestellen
Basisboek Sales

Basisboek Sales

Robin van der Werf | Noordhoff Uitgevers B.V.
Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales; Sluit volledig aan op het examen NIMA Sales A; Meer aandacht voor de salesvaardigheden, social selling en nieuwe technologie.   ... Meer
5%
Studentenkorting
Hardback
April 2018 | ISBN 9789001886431
Uitverkocht
59,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Doet marketing ertoe?

Doet marketing ertoe?

Ruud Frambach | Boom
Winnaar van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018   Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potent... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2018 | ISBN 9789024418725 | 176 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
34,50
In winkelwagen
E-book 
April 2018 | ISBN 9789024418732 | 176 blz.
Direct via e-mail
27,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Kloteklanten 3.0

Kloteklanten 3.0

Egbert Jan van Bel | Boom
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van ... Meer
Paperback
Maart 2018 | ISBN 9789024421947 | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2018 | ISBN 9789058758910
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Marketing voor de mad men van morgen

Marketing voor de mad men van morgen

Wim Vermeulen | | Uitgeverij Terra - Lannoo
De wereld waarin marketeers werken, verandert steeds sneller. Een Tesla waarschuwt voor een ongeval dat nog moet gebeuren. Amazon levert pakjes met een drone. En intussen krijgen we te horen dat de... Meer
Paperback
Februari 2018 | ISBN 9789401447218 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
VerMERKvuldig!

VerMERKvuldig!

Katlijn Voordeckers | Uitgeverij Terra - Lannoo
VerMERKvuldig! zet jouw merk op weg naar meer en betere mond-tot-mondreclame. Via het model in dit boek leer je in drie eenvoudige stappen - identificeren, communiceren en integreren - je merk vers... Meer
Paperback
Februari 2018 | ISBN 9789401450522 | 200 blz.
Uitverkocht
24,99
Bestellen
De kracht van timing

De kracht van timing

Robert B. Cialdini | Boom
De kracht van timing voegt een nieuwe, cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is. Het is een baanbrekend boek: uniek, fascinerend en waanzinni... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2018 | ISBN 9789024421510 | 320 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
39,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2018 | ISBN 9789024421527 | 208 blz.
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Doelgerichte SEO

Doelgerichte SEO

Tonny Loorbach | Visual Steps B.V.
Ze zeggen dat je een lange adem moet hebben om succes te behalen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Want als het zo gemakkelijk was om met je website bovenaan in de zoekresultaten van Google te ko... Meer
Paperback
Januari 2018 | ISBN 9789059054745 | 1e druk
Vandaag besteld, dinsdag in huis
19,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Who is accountable?

Who is accountable?

Franck Kuppers, Werner Beusekom | Boom
Genomineerd voor de PIM marketingliteratuurprijs 2019!   Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Je... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2018 | ISBN 9789462763036 | 1e druk | 324 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
47,75
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
The future of shopping

The future of shopping

Jorg Snoeck | | Van Duuren Media
Winnaar Managementboek van het jaar 2018   Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen? Wat kunnen m... Meer
Paperback
December 2017 | ISBN 9789082542271 | 1e druk | 276 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
E-book 
November 2017 | ISBN 9789401447287 | 1e druk | 276 blz.
Uitverkocht
21,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Google AdWords in 60 minuten

Google AdWords in 60 minuten

Pascal Selles | | Uitgeverij Haystack
Met Google AdWords kun je klanten bereiken die actief op zoek zijn naar jouw producten en diensten. Ontdek hoe je opvalt met originele en betaalbare AdWordscampagnes en een website die klaar is voo... Meer
Paperback
November 2017 | ISBN 9789461262448 | 192 blz.
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Customers the day after tomorrow

Customers the day after tomorrow

Steven Van Belleghem | LannooCampus
De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aanko... Meer
Hardback
Oktober 2017 | ISBN 9789082542240 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,99
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789401445429
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
Alles is verkopen

Alles is verkopen

Jan Bloemhof | Boom
Wij zijn allemaal verkopers. Wij communiceren allemaal. En dat kan altijd beter.   Mensen om je heen beïnvloeden  Elke dag brengen we van alles aan de man. Iedereen doet het. Hoe vaak heb je a... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789024414017 | 1e druk | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789024418763
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Inkijkexemplaar
De customer journey in kaart in 60 minuten

De customer journey in kaart in 60 minuten

Bart van der Kooi | Uitgeverij Haystack
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der Kooi is onli... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789461262400 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
12,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789461262592
Direct via e-mail
12,50
In winkelwagen
Positief verrast

Positief verrast

Marieke van der Laan | Futuro Uitgevers
Iedereen is klant. En iedereen heeft wel één of meerdere favoriete ondernemingen waar hij zelfs enthousiaste klant is. Jij ook. Bij die bedrijven heb je Customer Delight ervaren. En wat doet dit me... Meer
Paperback
September 2017 | ISBN 9789492221674
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
September 2017 | ISBN 9789492221926
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Handboek Datavisualisatie in Excel

Handboek Datavisualisatie in Excel

Wim de Groot | | Van Duuren Media
Excel is al lang de status voorbij van een programma voor boekhouders en controllers. Met de komst van Big Data toont Excel zich van onschatbare waarde voor sales, marketing en data driven organisa... Meer
Paperback
September 2017 | ISBN 9789059409767 | 400 blz.
Uitverkocht
54,99
Bestellen
Hacking Growth

Hacking Growth

Sean Ellis, Morgan Brown | Lev.
Het is moeilijk voor te stellen, maar ooit was Airbnb het best bewaarde geheim van reishackers en couchsurfers; LinkedIn het exclusieve domein voor topmanagers en recruiters; Facebook het zielige s... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789400508989 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,99
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789044976465
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De klantenfluisteraar

De klantenfluisteraar

Jan van Setten | Business Contact
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. M... Meer
Hardback
Juli 2017 | ISBN 9789047010661 | 128 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Marketingplan Today

Marketingplan Today

Albert Zeeman | Mijnmanagementboek
Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Vergeet ellenlange formulieren en ingewikkelde sjablonen. Je geeft antwoo... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789463425155 | 94 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,71
In winkelwagen
Hardback
Maart 2017 | ISBN 9789463427517 | 94 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
35,99
In winkelwagen
Marketing 4.0

Marketing 4.0

Philip Kotler | | Boom
Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernieuwende inzichten in hoe klanten vandaag ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789462762022 | 1e druk | 188 blz.
Uitverkocht
39,90
Bestellen
Inkijkexemplaar
Mediatraining voor iedereen

Mediatraining voor iedereen

Frank Peters | Futuro Uitgevers
Iedereen krijgt wel eens te maken met de media. Of je nu manager bent bij een bedrijf of specialist in een ziekenhuis. Maar woordvoering is zeker niet ieders favoriete bezigheid. En soms is er zelf... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789492221766 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,00
In winkelwagen
E-book 
Juli 2017 | ISBN 9789492221841
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Het wat en hoe van contentstrategie

Het wat en hoe van contentstrategie

John Verhoeven | Business Contact
John Verhoeven begeleidt sinds 2011 bedrijven en organisaties bij de opzet en uitvoering van hun contentstrategie. Het doel van die strategie is de relatie met de klant verrijken en versterken. Hoe... Meer
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789047010067 | 240 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,99
In winkelwagen
Marketing.com 4.0

Marketing.com 4.0

Wim van der Mark | | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketing.com 4.0 is een handige praktijkgids die ingaat op het nieuwe online kijk-, lees-, klik- en koopgedrag van de consument. Met Marketing.com 4.0 leer je meer interactie en verkoop te generer... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789001877545
Uitverkocht
0,00
Bestellen
  Vorige123456....11Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg