Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (258)
  Vorige12345....11Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
TOPgeMERKt

TOPgeMERKt

Katlijn Voordeckers | LannooCampus
Voor groeiende kleine merken of KMO's/MKB's klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is het net ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk om... Meer
Paperback
April 2021 | ISBN 9789401473484 | 224 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Marktonderzoekdesign

Marktonderzoekdesign

Iris van Hest | Boom
***Winnaar PIM Marketing Studieboek 2021 , lees meer.***    Door de bomen het bos niet meer zien. Het is een gevoel dat (young) professionals niet vreemd is wanneer zij hun onderzoek opzetten. In... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2021 | ISBN 9789024434947 | 1e druk | 240 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
38,95
In winkelwagen
Online boek (2 jaar toegang)
ISBN 3009010039304
Direct via e-mail
31,00
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Verandering

Verandering

Damon Centola | Uitgeverij Atlas Contact b.v.
In ‘Verandering’ presenteert Damon Centola zijn baanbrekende onderzoek naar hoe je ideeën, overtuigingen en gedrag kunt veranderen. Want waarom komt een beweging als Black Lives Matter jarenlang ni... Meer
Paperback
April 2021 | ISBN 9789047014577 | 352 blz.
Uitverkocht
24,99
Bestellen
Be the story

Be the story

| LannooCampus
Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Waarom is 'transmedia-' niet hetzelfde als 'multimedia-', 'deep media-' of... Meer
Paperback
Maart 2021 | ISBN 9789401474849 | 200 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
Inclusieve communicatie

Inclusieve communicatie

Hanan Challouki | Pelckmans
In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversi... Meer
Paperback
Februari 2021 | ISBN 9789463372763 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Storytelling in de praktijk_Maarten van der Meulen_9789046907801

Storytelling in de praktijk

Maarten van der Meulen | Boom
Verwonder klanten, medewerkers en leveranciers. Tover een glimlach op hun gezichten. Laat zien voor welke dilemma’s een organisatie komt te staan. Merken onderscheiden zich door verhalen. Creatief ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2021 | ISBN 9789046907801 | 1e druk | 175 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,50
In winkelwagen
Bookshelf e-book 
ISBN 9789046969939
Direct via e-mail
29,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Act human

Act human

| LannooCampus
'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.'   Dat is het beeld dat marketeers achtervolgt. Het tekent ons werk, onze identiteit, en onze intentie om zin te geven.  ... Meer
Hardback
Januari 2021 | ISBN 9789401472135 | 200 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Een Goed Gesprek...

Een Goed Gesprek...

Erik Stevens | Boekscout
In de commercie staat telemarketing, oftewel koud bellen, onder aan de ladder. Het wordt door velen gezien én ervaren als het laagste van het laagste. Ongevraagd een telefonische ‘voet tussen de de... Meer
Paperback
Januari 2021 | ISBN 9789464313055 | 1e druk | 88 blz.
Uitverkocht
17,99
Bestellen
Retail Survival Guide

Retail Survival Guide

Carin Frijters | B for Books B.V.
RETAILTHEATER, JUIST IN CRISISTIJD!   Is er in deze heftige tijden nog plek voor de fysieke winkel? Absoluut, maar dan wel de phygital versie graag! Realiseer je daarbij wel dat de consumentenbeh... Meer
Paperback
Januari 2021 | ISBN 9789081951142
Vandaag besteld, dinsdag in huis
11,25
In winkelwagen
In 10 stappen continu online klanten

In 10 stappen continu online klanten

Petra Iuliano | Expertboek
Wil jij een duurzaam winstgevend online bedrijf bouwen en de strategie in handen hebben voor continu online klanten? Dit boek nodigt je uit om jouw online droombedrijf neer te zetten en jouw potent... Meer
Paperback
Oktober 2020 | ISBN 9789493187733
Vandaag besteld, dinsdag in huis
17,50
In winkelwagen
Dit is content marketing

Dit is content marketing

| LannooCampus
Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases en voorbeelden. Met concrete tips voor startende én ervaren content ma... Meer
Hardback
Oktober 2020 | ISBN 9789401472357 | 278 blz.
Uitverkocht
39,99
Bestellen
Why winners give it all

Why winners give it all

Ed Stibbe | Van Duuren Media
Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. De op... Meer
Paperback
Oktober 2020 | ISBN 9789089655332 | 176 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
30,99
In winkelwagen
Hoe presenteer je online?

Hoe presenteer je online?

| LannooCampus
Een videomeeting op het werk, een digitaal congres of een online les? Een pandemie waardoor je je thesis of doctoraat voor de webcam verdedigt? Er zijn veel redenen waarom je online moet presentere... Meer
Paperback
Oktober 2020 | ISBN 9789401472227 | 124 blz.
Uitverkocht
15,99
Bestellen
In 10 stappen een magische mastermind

In 10 stappen een magische mastermind

Jeanet Bathoorn | Expertboek
Mastermindgroepen zijn niet meer weg te denken uit de huidige online coachingscultuur. Een mastermindgroep is een fijne en krachtige aanvulling op je bedrijf en een verdubbelaar voor je omzet. Vraa... Meer
Paperback
Oktober 2020 | ISBN 9789493187702
Vandaag besteld, dinsdag in huis
17,50
In winkelwagen
Bouw een succesvolle online marktplaats

Bouw een succesvolle online marktplaats

Joost Gielen, Wout Withagen | Boom
Heb jij een geweldig idee voor de nieuwe Airbnb of Uber van jouw markt? Of werk je al aan een platform? Bouw een succesvolle online marktplaats laat zien hoe je stap voor stap je eigen online marke... Meer
Paperback
September 2020 | ISBN 9789024434893 | 1e druk | 256 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
43,25
In winkelwagen
E-book 
September 2020 | ISBN 9789024434909
Direct via e-mail
34,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Wacht niet op de wind, ga roeien

Wacht niet op de wind, ga roeien

Jos Burgers | Van Duuren Media
Iedereen die wel eens gezeild heeft, weet het: de windrichting kun je niet veranderen, dus als je vooruit wilt komen moet je de stand van je zeilen aanpassen. Maar wat als de wind is gaan liggen? A... Meer
Hardback
September 2020 | ISBN 9789089655417 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,50
In winkelwagen
Onweerstaanbaar ondernemen

Onweerstaanbaar ondernemen

Pedro van Helden | Uitgeverij Haystack
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit.   In simp... Meer
Paperback
Augustus 2020 | ISBN 9789461264039 | 112 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2020 | ISBN 9789461264046 | 1e druk
Direct via e-mail
15,00
In winkelwagen
Platformrevolutie

Platformrevolutie

Martijn Arets | Boom
De samenleving wordt de laatste jaren opgeschud door nieuwe platformorganisaties als Amazon, Uber en Booking.com. Met hun exponentiële groeicapaciteit en onorthodoxe strategieën groeien deze organi... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2020 | ISBN 9789462762435 | 1e druk | 368 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
36,95
In winkelwagen
E-book 
Juli 2020 | ISBN 9789462763708
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Street smart sales

Street smart sales

Ronald Bogaerds | Uitgeverij Haystack
Als je street smart bent, kun je alles aan iedereen verkopen. Wil jij ook zo'n topverkoper worden die ijs kan verkopen aan eskimo's? Ontdek dan de kracht van de 8 powerskills.   Moderne klanten z... Meer
Hardback
Juni 2020 | ISBN 9789461263889 | 128 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Juni 2020 | ISBN 9789461263971 | 1e druk
Direct via e-mail
15,00
In winkelwagen
Scoren met growth hacking

Scoren met growth hacking

Redactie: Team Sprout | Van Duuren Media
Groeiondernemers met ambitie zetten in op state of the art marketing. Daarin draait alles om de perfecte product-market fit, een sterke boodschap via de juiste kanalen en data, veel data. Je produc... Meer
Paperback
Juni 2020 | ISBN 9789089654854 | 160 blz.
Uitverkocht
23,99
Bestellen
LinkedIn Power

LinkedIn Power

Marjolein Bongers | Nubiz
LinkedIn is hot. Niet zo gek eigenlijk want LinkedIn is hét zakelijk online platform waar je snel en gemakkelijk in contact kunt komen met jouw doelgroep. In tegenstelling tot de andere social medi... Meer
Paperback
Juni 2020 | ISBN 9789492790279 | 256 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,00
In winkelwagen
Beyond brands

Beyond brands

| LannooCampus
Het traditionele Lacoste vervangt haar krokodil door een variatie aan bedreigde diersoorten. Het iconische Louis Vuitton brengt samen met het eigenzinnige straatmerk Supreme een collectie op de mar... Meer
Paperback
Juni 2020 | ISBN 9789401467117 | 200 blz.
Uitverkocht
34,99
Bestellen
Storytelling met impact

Storytelling met impact

Emile Schra | Boom
Storytelling is hét middel om jouw verhaal met je publiek te delen. Niet alleen in het theater, ook in bedrijfsleven, zorgsector, universiteit of hogeschool helpt storytelling de boodschap van jou ... Meer
paperback
Juni 2020 | ISBN 9789024434558 | 1e druk
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,90
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Online invloed

Online invloed

Bas Wouters, Joris Groen | Boom
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesign... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2020 | ISBN 9789024426355 | 1e druk | 416 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,95
In winkelwagen
E-book 
April 2020 | ISBN 9789058755018
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
onlineinvloed.nl
Bezoeken
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De Sales Architect

De Sales Architect

Terry van den Bemt | Business Contact
Terry van den Bemt legt in De Sales Architect uit hoe je sales nu echt goed aanpakt. Sales is allang geen eendimensionaal trucje meer. Het is een veelzijdig gebied dat veel meer vraagt dan een dosi... Meer
Paperback
Maart 2020 | ISBN 9789047013594 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,50
In winkelwagen
E-book 
April 2020 | ISBN 9789047013600 | 1e druk
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
  Vorige12345....11Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg