Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Management
Terug
Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Onderwerp Management

Bekijk meer
Bekijk minder

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Producten (507)
  Vorige1....1718192021Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×Andere uitgevers ×
De vijf valkuilen voor managers

De vijf valkuilen voor managers

Patrick Lencioni | Business Contact
Een onderneming leiden is eigenlijk heel simpel, als je tenminste niet in een van de vijf valkuilen voor managers trapt. In deze parabel voert Patrick Lencioni een adviseur ten tonele die Andrew O'... Meer
Paperback
Juni 2009 | ISBN 9789047001959 | 112 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
Normaal is anders!

Normaal is anders!

Jitske Kramer | Business Contact
De wereld houdt niet op bij je achtertuin. Werken in een interculturele omgeving, binnen Nederland of daarbuiten, geeft een unieke dynamiek aan teamwerk, een dynamiek die ervoor zorgt dat multicult... Meer
Paperback
Juni 2009 | ISBN 9789047001270 | 208 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,99
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789047003083
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Animal Spirits

Animal Spirits

Robert Shiller, George A. Akerlof | Business Contact
Het begrip 'Animal Spirits' (psychologische drijfveren) was in de jaren dertig de verklaring van econoom Keynes voor het grillige menselijk handelen voor en tijdens de Grote Depressie: eerst de euf... Meer
Paperback
Juni 2009 | ISBN 9789047002185 | 272 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,99
In winkelwagen
Het praktische checklistboek voor de OR

Het praktische checklistboek voor de OR

Wanne van den Bijllaardt, Marianne van der Pol | Thema B.V.
Bij OR-werk komt heel wat kijken. Behalve over gedegen kennis, moeten OR-leden ook over allerlei vaardigheden beschikken om goed te kunnen functioneren. Checklists zijn dan erg handig om het werk v... Meer
Paperback
Mei 2009 | ISBN 9789058716415 | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
23,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
PRINCE2 in de praktijk

PRINCE2 in de praktijk

Michiel van der Molen | Van Haren Publishing
Kwaliteit is een omstreden begrip. Sommigen denken bij kwaliteit aan normen, kwaliteitssystemen, certificering, borging, voorspelbaarheid. Anderen denken bij kwaliteit juist aan inspiratie, unieke ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2009 | ISBN 9789087533052 | 162 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,20
In winkelwagen
E-book 
December 2011 | ISBN 9789087539948
Uitverkocht
27,20
Bestellen
Inkijkexemplaar
De vijf frustraties van teamwork

De vijf frustraties van teamwork

Patrick Lencioni | Business Contact
In De vijf frustraties van teamwork legt Patrick Lencioni de kern van samenwerking in teams bloot. Dat doet hij aan de hand van deze parabel, waarin Catherine Petersen als ceo een team moet leiden ... Meer
Paperback
Maart 2009 | ISBN 9789047001966 | 208 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
20,00
Mail mij
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789047005728
Direct via e-mail
14,99
In winkelwagen
De IQ-Trainer 2

De IQ-Trainer 2

Jack J.R. van Minden | Business Contact
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen: De IQ-Trainer 2. Het handzame oefenboek, boordevol nieuwe en uitdagende opgaven van de inmiddels bekende gevarieerde proeftests uit deel 1.   Steek het bo... Meer
Paperback
November 2008 | ISBN 9789047001201 | 112 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
15,00
In winkelwagen
Bedrijfskundige aspecten van HRM

Bedrijfskundige aspecten van HRM

Frits Kluijtmans | Noordhoff Uitgevers B.V.
Bedrijfskundige aspecten van HRM biedt een nieuwe optiek op het HR-vak: een benadering van de strategische rol van HRM binnen organisaties vanuit een integrale bedrijfskundige invalshoek. Het boek ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2008 | ISBN 9789001709877 | 1e druk | 368 blz.
Uitverkocht
52,95
Bestellen
De goeroe-methode

De goeroe-methode

Rick Nieman | Nieuw Amsterdam
Meer
Paperback
Augustus 2008 | ISBN 9789046804216 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
21,99
In winkelwagen
Daadkrachtig verbeteren

Daadkrachtig verbeteren

| Thema B.V.
Het opzetten van een continu verbeterproces is voor organisaties een uitstekend middel om de concurrentiepositie te versterken en slagvaardig te functioneren. In Daadkrachtig verbeteren tref je een... Meer
Paperback
Juni 2008 | ISBN 9789058712509 | 200 blz.
Uitverkocht
29,00
Bestellen
E-book 
Januari 2011 | ISBN 9789058714596
Uitverkocht
21,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
De snelheid van vertrouwen

De snelheid van vertrouwen

Stephen R. Covey | Business Contact
Vertrouwen is voor velen nog altijd ontastbaar, soft en een sociale waarde, maar volgens Stephen M.R. Covey is vertrouwen een keihard economisch meetbaar managementinstrument. Hij legt uit waarom v... Meer
Paperback
Mei 2008 | ISBN 9789047000877 | 352 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047006053
Direct via e-mail
19,99
In winkelwagen
Mensen maken projecten

Mensen maken projecten

Nicole Bremer-Ammann | Thema B.V.
Natuurlijk: systemen, planningen en technieken zijn onmisbaar om effectief projectmatig te werken. Toch speelt één onmisbare factor uiteindelijk de belangrijkste rol in projectmanagement: de mens. ... Meer
Paperback
Maart 2008 | ISBN 9789058711694 | 182 blz.
Uitverkocht
28,00
Bestellen
E-book 
Juli 2011 | ISBN 9789058715081
Direct via e-mail
21,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Foundations van ITIL® V3

Foundations van ITIL® V3

Jan van Bon, Annelies van der Veen | Van Haren Publishing
Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best prac... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
November 2007 | ISBN 9789087530563 | 379 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,92
In winkelwagen
E-book 
December 2011 | ISBN 9789087539887
Direct via e-mail
35,92
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Projectmatig werken

Projectmatig werken

Patries Quant | Thema B.V.
Projectmatig werken is in. Begrijpelijk, want deze manier van werken sluit uitstekend aan bij de manier waarop mensen in organisaties tegenwoordig graag werken: iedereen vindt het prettig om zelf z... Meer
Paperback
Mei 2007 | ISBN 9789058713773 | 118 blz.
Uitverkocht
27,00
Bestellen
E-book 
Mei 2010 | ISBN 9789058714534
Uitverkocht
21,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Peoplemanagement

Peoplemanagement

Willy Hemelrijk | Thema B.V.
Maatwerk. Dat is uw dagelijkse uitdaging bij het aansturen van uw medewerkers. Dat is wat elk afzonderlijk personeelslid elke dag weer van u verwacht. Maar hoe levert u dat? Hoe begeleidt u die med... Meer
Paperback
Mei 2007 | ISBN 9789058712370 | 165 blz.
Uitverkocht
17,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Ondernemend leiderschap

Ondernemend leiderschap

Frans Bouman, Marieta Koopmans | Thema B.V.
Ondernemerschap is een latente competentie die veel mensen in zich hebben. Kijk maar eens hoe ondernemend mensen vaak in hun vrije tijd zijn, en dan ook nog vrijwillig en onbetaald. Organisaties zo... Meer
Paperback
Mei 2007 | ISBN 9789058711472 | 105 blz.
Uitverkocht
22,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Gung Ho!

Gung Ho!

Ken Blanchard | Business Contact
Persoonlijke betrokkenheid van medewerkers is in elk bedrijf onbetaalbaar. Maar hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie?   Het ant... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789047000242 | 143 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
De Orka Award

De Orka Award

Ken Blanchard | Business Contact
Bij een orka denkt u waarschijnlijk aan een gevaarlijke killer, maar toch laten deze slimme dolfijnen zich maar wat graag allerlei kunstjes aanleren. Hoe doe je dat, vraagt manager Wes Kingsley zic... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789047001621 | 121 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Februari 2014 | ISBN 9789047007463
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Maak een fan van uw klant

Maak een fan van uw klant

Sheldon Bowles, Ken Blanchard | Business Contact
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt e... Meer
Paperback
Augustus 2006 | ISBN 9789047002727 | 150 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
16,99
In winkelwagen
Op kop met de balanced scorecard

Op kop met de balanced scorecard

David P. Norton, Robert S. Kaplan | Business Contact
Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aa... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789047004387 | 351 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,99
In winkelwagen
One Minute Manager en de apenrots

One Minute Manager en de apenrots

Ken Blanchard, William Oncken, Hal Burrows | Business Contact
Maar al te vaak krijg je als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De verleiding is dan groot om te zeggen: 'Geef maar, ik kijk er wel even naar.... Meer
Paperback
Februari 2006 | ISBN 9789047001522 | 126 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,99
In winkelwagen
The S-Factor

The S-Factor

Anastasia A. Kellermann | Business Contact
Sustainability is not an ideal beyond reach. It's a profitable opportunity, a creative challenge, an international inevitability and it's also fun! Anastasia A. Kellermann's approach makes The S-Fa... Meer
Paperback
December 2005 | ISBN 9789047002512 | 208 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
Omgaan met weerstand in adviesrelaties

Omgaan met weerstand in adviesrelaties

Theo IJzermans | Thema B.V.
Aan vakinhoudelijke kennis ontbreekt het adviseurs meestal niet. De jurist, de architect en de huisarts bijvoorbeeld hebben alle deskundigheid in huis. Een groot deel van hun werk bestaat uit advie... Meer
Paperback
Augustus 2005 | ISBN 9789058713650 | 104 blz.
Uitverkocht
25,00
Bestellen
E-book 
November 2010 | ISBN 9789058716330
Direct via e-mail
17,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Stra

Stra

René ten Bos | Thema B.V.
Managers praten voortdurend over strategie. Waarom doen ze dat eigenlijk? En is het wel wenselijk?Strategisch managementTen Bos en Kaulingfreks komen met een origineel maar provocerend antwoord: he... Meer
Paperback
Juni 2005 | ISBN 9789058711953 | 205 blz.
Uitverkocht
28,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Wat is Lean Six Sigma?

Wat is Lean Six Sigma?

Mike George, Dave Rowlands, Bill Kastle | Thema B.V.
Wat is Lean Six Sigma? is een introductie in Lean Six Sigma, een methodiek die veel grote internationale bedrijven gebruiken om hun winstgevendheid en kwaliteit te verbeteren. Klanten worden steeds... Meer
Paperback
Januari 2005 | ISBN 9789058710765 | 110 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,00
In winkelwagen
E-book 
Mei 2010 | ISBN 9789058716149
Direct via e-mail
17,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....1718192021Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg