Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Management
Terug
Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Onderwerp Management

Bekijk meer
Bekijk minder

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Producten (273)
  Vorige1....7891011
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
E-book ×Gebonden ×Hardcover ×Boom ×
De ondernemende manager

De ondernemende manager

Norbert Greveling | Boom
Je zult maar manager zijn! De kritiek op managers neemt de laatste tijd alleen maar toe. Ze zouden zakkenvullers,incompetent, kille saneerders zijn en professionals alleen maar in de weg zitten. Ho... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juni 2011 | ISBN 9789052618302 | 171 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
Juni 2011 | ISBN 9789052618432
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Management van processen

Management van processen

Teun Hardjono, Renco Bakker | Boom
Management van processen draait om procesmanagement. De manager vervult daarbij de rol van stimulator. Hij zorgt ervoor dat de medewerkers voldoende zijn toegerust om hun taak te vervullen, weet we... Meer
Gebonden
April 2011 | ISBN 9789013087147 | 4e druk | 304 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
69,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Be useful

Be useful

Jeroen Geelhoed, Salem Samhoud | Boom
Veel Nederlanders lopen rond met goede ondernemende ideeën. Ze zien mogelijkheden om een eigen bedrijf te starten, om binnen de bestaande organisatie een product of dienst te ontwikkelen of om op m... Meer
E-book 
Januari 2011 | ISBN 9789052618623
Direct via e-mail
18,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Balanced Scorecard & INK- managementmodel

Balanced Scorecard & INK- managementmodel

Frank Diepman, Kees Ahaus | Boom
Succesvol zijn in waar u met uw organisatie voor staat en dat gezamenlijk bereiken. Dat is niet eenvoudig. Wat drijft ons eigenlijk? Waar draait het in onze organisatie écht om? Hoe raken we de ker... Meer
Gebonden
Oktober 2010 | ISBN 9789013079081 | 4e druk | 311 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
71,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Mensen veranderen

Mensen veranderen

Yvonne Burger, Léon de Caluwé, Paul Jansen | Boom
De titel Mensen veranderen kan op twee manieren worden uitgelegd: mensen veranderen en ontwikkelen zich door wat ze meemaken, maar mensen veranderen ook andere mensen. Rondom veranderen is een comp... Meer
Gebonden
Oktober 2010 | ISBN 9789013076967 | 1e druk | 391 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
69,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Operational Excellence nieuwe stijl

Operational Excellence nieuwe stijl

Marcel van Assen, Roel Notermans, Joes Wigman | Boom
Iedereen moet tegenwoordig unieke producten en diensten leveren, van de hoogste kwaliteit, tegen de laagste prijs, met gegarandeerde bezorging - dát zijn de markteisen, maar hoe speelt uw organisat... Meer
E-book 
Augustus 2010 | ISBN 9789052618111
Direct via e-mail
38,25
In winkelwagen
Performance behaviour

Performance behaviour

Neil Webers | Boom
Een continu proces Veel organisaties worstelen met de vraag op welke manier ze continue verbeterstructuren en -systemen kunnen omzetten in ander gedrag. Gedrag waarmee de verwachte prestatie werke... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2010 | ISBN 9789052617688 | 1e druk | 236 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
51,50
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2010 | ISBN 9789052618142 | 1e druk
Direct via e-mail
40,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Business model generatie

Business model generatie

Alex Osterwalder, Yves Pigneur | Boom
Hoe kunnen we visionaire ideeën omvormen tot game changing businessmodellen die het establishment uitdagen – of het establishment verjongen als wijzelf de gevestigde orde zijn?   Business Model G... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Juli 2010 | ISBN 9789013074086 | 1e druk | 288 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
49,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Hoera, een conflict!

Hoera, een conflict!

Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor | Boom
Waar wordt samengewerkt, ontstaan conflicten. En dat is goed, want conflicten zijn cruciaal in de ontwikkeling van een team. Echt samenwerken lukt namelijk alleen wanneer teams hun conflicten op de... Meer
Paperback
Juli 2012 | ISBN 9789052619880 | 123 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
38,50
In winkelwagen
E-book 
December 2009 | ISBN 9789052617756
Direct via e-mail
30,95
In winkelwagen
Diepgaande verandering

Diepgaande verandering

Robert E. Quinn | Boom
Diepgaande verandering is een praktisch boek voor iedereen die leiding wil geven; iedereen die mensen om zich heen wil aanmoedigen en motiveren, en een rijk en bevredigend werkend bestaan wil leide... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789024404513 | 256 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
42,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617732
Direct via e-mail
33,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Heeft iemand de overhead gezien?

Heeft iemand de overhead gezien?

Mark Huijben, Arno Geurtsen | Boom
Overhead is een fenomeen waarvan veel mensen slechts één ding weten: daar is er te veel van. Het vervult echter een belangrijke functie in de ondersteuning en sturing van de organisatie. En gemidde... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789462201316
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617510
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Leve het verschil!

Leve het verschil!

Margreeth Kloppenburg, Jaco van der Schoor, Rob Groen | Boom
Een succesvol, lekker draaiend team Veel teams in Nederland functioneren suboptimaal. En dat is verschrikkelijk jammer, want er is niets leuker dan het werken in een succesvol, lekker draaiend tea... Meer
Paperback
April 2015 | ISBN 9789462201484 | 164 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617794
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Organisatiedynamica

Organisatiedynamica

Thijs Homan | Boom
Er zijn maar weinig organisaties waar op dit moment géén verandertraject plaatsvindt. Sterker nog: soms zijn het er wel drie, vier of vijf tegelijkertijd! Wat is er toch aan de hand in al die organ... Meer
Paperback
April 2005 | ISBN 9789052615042 | 1e druk | 404 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
49,95
Mail mij
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617541
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Presence

Presence

Peter Senge, C. Otto Scharmer, Betty Sue Flowers, Joseph Jaworski | Boom
Een ontdekkingsreis naar diepgaande collectieve verandering Samen met drie andere denkers over verandering en leren zoekt Peter Senge naar antwoorden op de vraag hoe diepgaande collectieve verande... Meer
Paperback
Augustus 2016 | ISBN 9789462201729 | 1e druk | 314 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617800
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Voorbij verandermanagement

Voorbij verandermanagement

Antonie van Nistelrooij, Rob de Wilde | Boom
Managers en organisatieadviseurs die verandering zien als een lineair en voorspelbaar proces maken een denkfout. In dit boek wordt betoogd dat veranderprocessen niet zijn te managen, ze zijn hoogui... Meer
Gebonden
September 2008 | ISBN 9789013057300 | 1e druk | 292 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
69,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
KAM-management in de praktijk

KAM-management in de praktijk

Rogier Gerritsen, Olaf van den Berg | Boom
Om klanten tevreden te houden, moeten we kwaliteit leveren. Dat spreekt voor zich. En ook arbo en milieu spelen een belangrijke rol in de hedendaagse bedrijfsvoering. Tegelijk echter hebben onderne... Meer
Gebonden
Januari 2008 | ISBN 9789013060010 | 2e druk | 211 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
56,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Procesmanagement en de SqEME-benadering

Procesmanagement en de SqEME-benadering

Jos van Oosten, René van Velzen, Theo Snijders | Boom
De twintigste-eeuwse kijk op organiseren en organisaties is over haar houdbaarheidsdatum heen. Het klassieke denken ging voorbij aan het feit dat organisaties open systemen zijn en deel uitmaken va... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Oktober 2007 | ISBN 9789013047905 | 3e druk | 227 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
64,75
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De KUNST van leiderschap in tijden van verandering

De KUNST van leiderschap in tijden van verandering

Eric Koenen | Boom
De KUNST van leiderschap in tijden van verandering toont kunstwerken van onder anderen Mondriaan, Magritte, Dali, Hopper, Willink en Monet. Via deze beelden inspireert de auteur Eric Koenen de leze... Meer
Gebonden
Juli 2007 | ISBN 9789024417841 | 2e druk | 174 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
68,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Interveniëren en veranderen

Interveniëren en veranderen

Jaap Boonstra, Léon de Caluwé | Boom
Verandermanagers en organisatieadviseurs zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om veranderingen vorm te geven. De laatste tijd zijn er interventiemethodieken beproefd die de nadruk leggen op het... Meer
Gebonden
November 2006 | ISBN 9789013039764 | 1e druk | 411 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
84,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De wetten van de stam

De wetten van de stam

Piet Weisfelt | Boom
In De wetten van de stam staat de auteur stil bij de evolutie van systemen om meer te kunnen begrijpen van de krachten die vrijkomen in de ontmoeting tussen individu en systeem. Piet Weisfelt besch... Meer
5%
Studentenkorting
- - - -
ISBN 3009010030011 | 01.01
Levertijd 1-2 werkdagen
0,00
In winkelwagen
Gebonden
Juli 2005 | ISBN 9789024417216 | 1e | 246 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
55,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Klanttevredenheid, de zin en onzin

Klanttevredenheid, de zin en onzin

Jean-Pierre Thomassen | Boom
Over klanttevredenheid is inmiddels zoveel geschreven dat we inmiddels wel zouden moeten weten hoe we onderzoeken uitvoeren en meten. Niets is minder waar volgens de auteur van Klanttevredenheid, d... Meer
Gebonden
Januari 2003 | ISBN 9789013007534 | 1e druk | 304 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
79,50
In winkelwagen
Goed nieuws in kwade tijden

Goed nieuws in kwade tijden

Paul Stamsnijder | Boom
Bedrijven kennen niet alleen goede, maar ook kwade tijden. De besmettingszaak van Coca-Cola, de moordbandencrisis van Ford en Firestone, de kinderarbeidkwestie van IKEA en de geflopte beursgang van... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Maart 2002 | ISBN 9789052614069 | 184 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
55,95
In winkelwagen
Strategische inzet van ICT

Strategische inzet van ICT

Marc Beijen, Eric Broos, Etienne Lucas | Boom
Vernieuwende visies en concepten over ondernemen met ICT. En een leidraad hoe deze zijn te implementeren en te beheren. Bekende en bewezen methoden en technieken worden in dit boek gecombineerd tot... Meer
Gebonden
Januari 2001 | ISBN 9789014074276 | 1e druk | 168 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
55,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....7891011
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg