Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Een voorproefje van Marktonderzoek kunt u hier bekijken.
Het boek leert studenten achtereenvolgens hoe ze een onderzoeksplan maken en hoe ze zelf een onderzoek uitvoeren. Ze krijgen een gedegen uitleg van de relevante marktonderzoektheorie, maar ook praktische tips voor het maken van een vragenlijst en rapport. Dit maakt het boek heel toegankelijk.
Marktonderzoek is bestemd voor alle opleidingen waar studenten in het kader van hun afstuderen of stage zelf een marktonderzoek gaan doen. Het is met name geschikt voor de hbo-opleidingen Commerciële Economie en Small Business en Retail Management.
Wat is nieuw in de negende editie van Marktonderzoek?
Deze negende editie is geheel geactualiseerd. Er is informatie toegevoegd over het doen van social media research en het werken met big data. Hierbij komen ook Google Analytics en Google Trends aan bod. Het hoofdstuk over het onderzoeksplan sluit nu beter aan op de vragen uit het onderwijsveld. Hoofdstuk 15 en 16 zijn aangepast aan de nieuwste versie van SPSS.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account