Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (89)
  Vorige1234Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
E-book ×
Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie

Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 stud... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789001834128 | 608 blz.
Uitverkocht
79,95
Bestellen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789001856281
Uitverkocht
70,95
Bestellen
Perfect Store

Perfect Store

Peter Liesting | Boom
In Perfect Store beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken.   Het concept Perfect Store slaat e... Meer
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789462201361 | 176 blz.
Uitverkocht
23,50
Bestellen
E-book 
Maart 2015 | ISBN 9789462201538
Direct via e-mail
20,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Willem Verbeke, Maarten Colijn | Boom
Zelfinzicht en sociale intelligentie Waarom verkopen sommige verkopers veel meer dan andere? Zelfinzicht en sociale intelligentie zijn de geheime krachten achter iedere succesvolle verkoper. Socia... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789462201354 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789462201460
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
CRM in de praktijk

CRM in de praktijk

Sjors van Leeuwen | Boom
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor iedereen die met customer relationship management (CRM) aan de slag wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een suc... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789462200982 | 3e herziene druk | 312 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
37,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789462201101
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Onderneemster zkt sterk merk

Onderneemster zkt sterk merk

Katlijn Voordeckers, Sara Reymen | Lannoo Campus
Hoe word je gekend waarvoor je écht gekend wil zijn? Wat bied je aan en voor wie werk je (niet)? Welke valkuilen moet je vermijden?   Onderneemster zkt sterk merk laat je als vrouwelijke ondern... Meer
E-book 
November 2014 | ISBN 9789401419093
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
When digital becomes human

When digital becomes human

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.   De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van b... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789082033762 | 200 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
29,99
Mail mij
E-book 
Oktober 2014 | ISBN 9789401419031
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Handboek mobiele strategie

Handboek mobiele strategie

Bart van Asten | Boom
Mobiele strategie Klanten shoppen steeds meer online via hun telefoon of tablet. Concurrenten slagen er met hun mobiele strategie in om een groter marktaandeel te verwerven. En steeds vaker zetten... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2016 | ISBN 9789024406630 | 244 blz.
Uitverkocht
38,25
Bestellen
E-book 
Juni 2014 | ISBN 9789462200951
Direct via e-mail
32,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Omnichannel in retail

Omnichannel in retail

Gino van Ossel | LannooCampus
Gino van Ossel over het koopgedrag van de klant. Winnaar managementboek van het jaar.   Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten d... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789401416702 | 5e druk | 240 blz.
Uitverkocht
34,99
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789401416962
Direct via e-mail
26,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Facebookmarketing in 60 minuten

Facebookmarketing in 60 minuten

Marcel van der Heijden | | Uitgeverij Haystack
Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marce... Meer
Paperback
November 2013 | ISBN 9789461260611
Uitverkocht
12,50
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789461260970
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Designmanagement in essentie

Designmanagement in essentie

Wil Michels, Patrick van Thiel | Noordhoff Uitgevers B.V.
Designmanagement in essentie is de opvolger van het succesvolle Corporate Design Management. Het is een vlot geschreven en zeer overzichtelijk standaardwerk op het gebied van design management. Het... Meer
E-book 
April 2014 | ISBN 9789001848705 | 4e
Uitverkocht
32,95
Bestellen
Bezoeken
Marketingkassa

Marketingkassa

Michiel van de Watering | Noordhoff Uitgevers B.V.
Op een toegankelijke, heldere manier beschrijft Michiel van de Watering in Marketingkassa – accountability voor de resultaatgedreven organisatie de verschillende aspecten van accountability van mar... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
November 2011 | ISBN 9789001807849 | 120 blz.
Uitverkocht
0,00
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789001848576
Uitverkocht
25,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
ACTIE!

ACTIE!

Cor Molenaar | Boom
Consumenten blijven weg uit de winkelstraten en kopen massaal op internet. Ondernemers sluiten hun zaak, binnensteden zijn minder aantrekkelijk en winkelgebieden raken in verval.   Wake up call  ... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789024407798 | 144 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789024420896
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Customer Delight Strategie

Customer Delight Strategie

Jean-Pierre Thomassen | Boom
De Customer Delight Strategie is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Zowel in het bedrijfsleven, de zorg als de overhe... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789013110159 | 1e druk | 232 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
49,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789013121605 | 1e druk
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Verleid de klant

Verleid de klant

Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen | Van Duuren Management
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ... Meer
Gebonden
April 2013 | ISBN 9789089651471 | 152 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789089652027
Uitverkocht
16,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Neuromarketing

Neuromarketing

Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit | Boom
Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom c... Meer
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789462200050 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789024420841
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Sales beter de baas

Sales beter de baas

Edwin de Haas | Boom
Meer klanten en meer omzet. Voor veel directeuren, ondernemers en verkopers is het een ware uitdaging. Zeker nu opdrachten niet meer vanzelf komen aanwaaien en de roep om new business groter is dan... Meer
Paperback
September 2013 | ISBN 9789024402854 | 2e druk | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
28,75
In winkelwagen
E-book 
September 2013 | ISBN 9789058755667
Direct via e-mail
22,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Inkijkexemplaar
Online marketing expert in een week

Online marketing expert in een week

Jeroen Bertrams | Scriptum
Hoe behaal je als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist ni... Meer
Gebonden
Juli 2013 | ISBN 9789055942824 | 164 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
17,50
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2013 | ISBN 9789055948062
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Transformeren om te overleven (E-book)

Transformeren om te overleven (E-book)

Herman Toch | Lannoo Campus
Dit boek is bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2012De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en kl... Meer
E-book 
Juli 2013 | ISBN 9789401410441 | 1e druk
Direct via e-mail
21,99
In winkelwagen
Buyology

Buyology

Martin Lindstrom | A.W. Bruna LeV.
Waarheid en leugens over ons koopgedrag Hoeveel weten we over ons koopgedrag? Wat stuurt werkelijk ons koopgedrag in een wereld waarin we constant door de media worden bestookt met boodschappen? Ee... Meer
Paperback
Februari 2012 | ISBN 9789400501386
Uitverkocht
15,99
Bestellen
E-book 
April 2013 | ISBN 9789044968545
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Professioneel verkopen

Professioneel verkopen

H. E. Wijnberg, J. Mokkenstroom, W.J. Koning | Boom
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren in het brandpunt van de belangstelling. De tijd dat verkoop werd beschouwd als een 'techniekje' binnen marketing is in veel... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560224 | 3e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
51,50
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789024403820
Direct via e-mail
40,95
In winkelwagen
De koopknop

De koopknop

Martin de Munnik | Boom
Neuromarketing is hot en het onderzoek daartoe heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een industrie met een grote belofte: het juiste product, op het juiste moment, voor de juiste mensen. Door in ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619927 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789462200180
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hebbes!

Hebbes!

Adriaan Oomen | Boom
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619422
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2013 | ISBN 9789462200265
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Red de winkel!

Red de winkel!

Cor Molenaar | Boom
Het gaat niet goed met de Nederlandse retailhandel. Omzetten stagneren en marges staan onder druk, terwijl internetverkopen met 10% stijgen per jaar.   Naar een nieuw businessmodel Toch is er we... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789024407835 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
47,75
In winkelwagen
E-book 
Januari 2013 | ISBN 9789462200135
Direct via e-mail
37,95
In winkelwagen
IJs verkopen aan eskimo's

IJs verkopen aan eskimo's

Pacelle van Goethem | Business Contact
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot éé... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789047005568 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
23,99
In winkelwagen
E-book 
December 2012 | ISBN 9789047006312
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Digitale verleiding

Digitale verleiding

Maurits Kaptein | Business Contact
Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel we... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005452 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,99
In winkelwagen
E-book 
November 2012 | ISBN 9789047005650
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
  Vorige1234Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg