Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (91)
  Vorige1234Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×Boom ×
Perfect Store

Perfect Store

Peter Liesting | Boom
In Perfect Store beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken.   Het concept Perfect Store slaat e... Meer
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789462201361 | 176 blz.
Uitverkocht
23,50
Bestellen
E-book 
Maart 2015 | ISBN 9789462201538
Direct via e-mail
20,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Kwalitatief onderzoek in organisaties (tweede druk)

Kwalitatief onderzoek in organisaties (tweede druk)

Inge Bleijenbergh | Boom
In dit boek worden de verschillende fasen besproken van kwalitatief onderzoek binnen organisaties. Dergelijk onderzoek vindt plaats voor onderzoeksbureaus, maar ook in het kader van een studie of p... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789462364639 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
38,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
CRM in de praktijk

CRM in de praktijk

Sjors van Leeuwen | Boom
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor iedereen die met customer relationship management (CRM) aan de slag wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een suc... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789462200982 | 3e herziene druk | 312 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
37,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789462201101
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Willem Verbeke, Maarten Colijn | Boom
Zelfinzicht en sociale intelligentie Waarom verkopen sommige verkopers veel meer dan andere? Zelfinzicht en sociale intelligentie zijn de geheime krachten achter iedere succesvolle verkoper. Socia... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789462201354 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789462201460
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Toekomstonderzoek (2e druk)

Toekomstonderzoek (2e druk)

Boudewijn Raessens | Boom
Trendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze le... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2015 | ISBN 9789462365230 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
41,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken

Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken

Peter Klijsen | Boom
Acquireren roept bij professionals nogal eens weerstand op. Ze willen absoluut niet geassocieerd worden met 'de agressieve verkoper die komt leuren om een klus'. Bovendien brengt de druk om opdrach... Meer
Paperback
December 2014 | ISBN 9789462201446
Levertijd 1-2 werkdagen
32,50
In winkelwagen
How cool brands stay hot

How cool brands stay hot

| Boom
Hoe ga je als merk om met de meest reclamekritische generatie ooit? Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze g... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789077442036 | 288 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z

Marcel van der Haas, Jenny Hudepohl | Boom
Medewerkers bepalen het succes van een organisatie!   Een organisatie die het personeel werft en bindt, dat echt past bij haar missie, visie en cultuur, presteert aantoonbaar beter. Maar hoe doe ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
November 2014 | ISBN 9789491560736 | 250 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Pofessionals & Acquisitie

Pofessionals & Acquisitie

Frank Kwakman | Boom
Het verwerven van opdrachten is een vak apart. Acquisitie is in de meeste organisaties dan ook een afzonderlijk specialisme. In de zakelijke dienstverlening is de professional zelf als het ware 'he... Meer
Paperback
Oktober 2014 | ISBN 9789462201347
Levertijd 1-2 werkdagen
38,95
In winkelwagen
Statistiek in business

Statistiek in business

Rob Erven, Dirk van der Laan | Boom
Statistiek speelt een belangrijke rol in allerlei aspecten van de bedrijfsvoering, bijvoorbeeld bij marktonderzoek, investeringsbeslissingen, accountancycontrole, logistiek en communicatie.Statisti... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2014 | ISBN 9789462360402 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
63,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Sales beter de baas

Sales beter de baas

Edwin de Haas | Boom
Meer klanten en meer omzet. Voor veel directeuren, ondernemers en verkopers is het een ware uitdaging. Zeker nu opdrachten niet meer vanzelf komen aanwaaien en de roep om new business groter is dan... Meer
Paperback
September 2013 | ISBN 9789024402854 | 2e druk | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
28,75
In winkelwagen
E-book 
September 2013 | ISBN 9789058755667
Direct via e-mail
22,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Inkijkexemplaar
Neuromarketing

Neuromarketing

Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit | Boom
Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom c... Meer
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789462200050 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789024420841
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Professioneel verkopen

Professioneel verkopen

H. E. Wijnberg, J. Mokkenstroom, W.J. Koning | Boom
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren in het brandpunt van de belangstelling. De tijd dat verkoop werd beschouwd als een 'techniekje' binnen marketing is in veel... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560224 | 3e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
51,50
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789024403820
Direct via e-mail
40,95
In winkelwagen
BrandingNL

BrandingNL

Andy Mosmans | Boom
Steeds meer wordt duidelijk dat merkmanagement op al deze markten consistent en geïntegreerd moet plaatsvinden (total branding). Zowel thematisch (above the line) als actiematig (below the line), m... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560156 | 3e druk | 636 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
Accountability

Accountability

Cathelijne Janssen | Boom
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. Accountability is niet nieuw. De inzichten op ... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560392 | 1e druk | 110 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Prijsvraag als communicatiemiddel

Prijsvraag als communicatiemiddel

Marten Waardenburg | Boom
Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iet... Meer
Paperback
Februari 2013 | ISBN 9789491560330 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,50
In winkelwagen
Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Saskia Barendse-Schijvens | Boom
Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun ervaringen. Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert ... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789491560279 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,50
In winkelwagen
Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Karsten Renckstorf, Peer Scheepers | Boom
Dit boek presenteert de gangbare onderzoeksmethoden op het terrein van communicatiewetenschap. Het geeft antwoord op belangrijke vragen die de onderzoeker zich steeds moet stellen, zoals: welke ... Meer
Paperback
November 2012 | ISBN 9789491560231 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
93,25
In winkelwagen
Customer Delight Strategie

Customer Delight Strategie

Jean-Pierre Thomassen | Boom
De Customer Delight Strategie is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Zowel in het bedrijfsleven, de zorg als de overhe... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789013110159 | 1e druk | 232 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
49,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789013121605 | 1e druk
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Corporate reputatiemanagement

Corporate reputatiemanagement

Ron van der Jagt | Boom
Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender gemaakt. Tegelijkertijd hebben boekhoudschandalen (Enron en Parmalat), reputatieschade (bouwfraude... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789491560200 | 1e druk | 135 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
58,95
In winkelwagen
De koopknop

De koopknop

Martin de Munnik | Boom
Neuromarketing is hot en het onderzoek daartoe heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een industrie met een grote belofte: het juiste product, op het juiste moment, voor de juiste mensen. Door in ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619927 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789462200180
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hebbes!

Hebbes!

Adriaan Oomen | Boom
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619422
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2013 | ISBN 9789462200265
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Het mediaboek (veertiende druk)

Het mediaboek (veertiende druk)

Jochum de Graaf, Stephan Steinmetz | Boom
De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luister... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789059318717 | 14e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
47,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Daphne Dijkerman, Indira Reynaert | Boom
Tegenwoordig worden voor het bereiken van een bepaalde communicatiedoelstelling vaak diverse mediakanalen ingezet, waarbij gebruik wordt gemaakt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van dez... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Mei 2012 | ISBN 9789059317956 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
50,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De beleveniseconomie

De beleveniseconomie

B. Joseph Pine, James Gilmore | Boom
Waar moet je aan denken bij namen als: Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeer je  ze vooral met producten en diensten, of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij je op? Al in 1999 b... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789052619279
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
  Vorige1234Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg