Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (241)
  Vorige1....678910
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 80 ×Paperback ×Hardback ×Gebonden ×
De 9+ Organisatie

De 9+ Organisatie

Berry Veldhoen, Stephan van Slooten | Van Duuren Management
Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste.... Meer
Gebonden
April 2010 | ISBN 9789089650405 | 177 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
E-book 
September 2011 | ISBN 9789089650863
Direct via e-mail
19,99
In winkelwagen
De dirty tricks van het onderhandelen

De dirty tricks van het onderhandelen

George van Houtem | Haystack
Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen - de geschreven regels én de ongeschreven regels. Want hoe graag we ook polderen, uiteindelijk willen we allemaal onze zin. Wil... Meer
Paperback
April 2010 | ISBN 9789077881521 | 1e druk | 151 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
April 2010 | ISBN 9789077881859 | 1e druk
Direct via e-mail
16,50
In winkelwagen
De zeven sleutels tot succesvol verkopen

De zeven sleutels tot succesvol verkopen

Rolf Bax | Boom
Verkopen is voor veel bedrijven van groot belang. Zonder een succesvolle verkoop, blijven de meeste bedrijven niet lang bestaan. Jarenlang heeft men zich bij dit verkopen steeds gericht op het prod... Meer
Paperback
Maart 2010 | ISBN 9789052617879 | 124 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,95
In winkelwagen
Authenticiteit

Authenticiteit

James Gilmore, B. Joseph Pine | Boom
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Als klan... Meer
Paperback
Januari 2010 | ISBN 9789052617374 | 336 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
44,95
In winkelwagen
Goed verkopen, winst voor twee

Goed verkopen, winst voor twee

Kenneth Smit | Boom
Verkopen is een vak waarvoor een grote dosis kennis en specifieke vaardigheden vereist zijn. Op school of aan de universiteit worden die jammer genoeg niet onderwezen. Toch gaat het bij verkopen om... Meer
Paperback
November 2009 | ISBN 9789052617169 | 154 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
Marketing is geen reclame

Marketing is geen reclame

Krijn de Best, Willem de Vries | Boom
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van ... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789052617138 | 108 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,95
In winkelwagen
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Jos Burgers | Boom
Tevreden klanten We hebben allemaal klanten; de één binnen de eigen organisatie en de ander daarbuiten. En we bestaan bij de gratie van die klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, onze... Meer
Paperback
Oktober 2009 | ISBN 9789024446087 | 1e druk | 116 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617398
Direct via e-mail
20,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Nu halfvoller!

Nu halfvoller!

Martijn Horvath | Boom
Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze ondernemer, tot de professionele overheidsvoorlichter en gewiekste politicus - ied... Meer
Paperback
September 2009 | ISBN 9789052617121 | 105 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Inkopers & verkopers

Inkopers & verkopers

Bert Willemsen | Boom
Als manager en ondernemer wilt u graag grip hebben op de commerciële processen in uw organisatie. U wilt scherp inkopen en gunstig verkopen. Soms zit u aan de ene kant van de onderhandelingstafel, ... Meer
Paperback
Juli 2009 | ISBN 9789052617602 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
37,50
In winkelwagen
Hoe pak je een oen zijn poen

Hoe pak je een oen zijn poen

Leo Pot | Uitgeverij Haystack
Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze en nog... Meer
Paperback
Mei 2009 | ISBN 9789077881545 | 1e druk | 144 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
12,50
In winkelwagen
E-book 
Februari 2010 | ISBN 9789077881743 | 1e druk
Direct via e-mail
2,99
In winkelwagen
More sales, same people

More sales, same people

Alexander Loudon | Boom
Selling is the core activity of every business. However, in many cases sales results can be improved. Not, as is usually believed, by training individual sales professionals in new skills, but by i... Meer
Paperback
Oktober 2008 | ISBN 9789052616667 | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
41,95
In winkelwagen
Zorgmarketing in de praktijk

Zorgmarketing in de praktijk

Sjors van Leeuwen |
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt 'marketing' steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspele... Meer
Paperback
April 2007 | ISBN 9789023243250 | 3e druk | 159 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
42,50
In winkelwagen
E-book 
Januari 2011 | ISBN 9789023246886 | 3e druk
Uitverkocht
9,50
Bestellen
De kracht van zacht

De kracht van zacht

Jan Willem Seip | Thema B.V.
Sommige mensen lijken geboren verkopers. Maar, zijn ze ook echt als verkoper geboren? Natuurlijk niet! De geboren verkoper bestaat niet, integendeel, de professionele verkoper is voortdurend bezig ... Meer
Paperback
September 2006 | ISBN 9789058710475 | 256 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Een hogere prijs is pure winst

Een hogere prijs is pure winst

Jos Burgers | Boom
U kunt uw winst natuurlijk verhogen door meer af te zetten. Of door uw kosten te verlagen. Maar de snelste weg naar meer winst is wellicht het verhogen van uw prijzen. De prijs is namelijk het enig... Meer
Paperback
Januari 2006 | ISBN 9789013038668 | 130 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
42,95
In winkelwagen
Effectief deelnemen aan beurzen

Effectief deelnemen aan beurzen

Ted Wesselius | Boom
Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen. Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardige leads mee te vergaren. Waar anders besteedt de klant vrijwillig zoveel tijd en geld om do... Meer
Paperback
Januari 2001 | ISBN 9789014073408 | 2e druk | 145 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
58,95
In winkelwagen
Kwalitatief marktonderzoek

Kwalitatief marktonderzoek

Ko de Ruyter, Norbert Scholl | Boom
Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen th... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 1995 | ISBN 9789051894172 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
41,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....678910
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg