Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Management
Terug
Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Filters

Filter op

Onderwerp Management

Bekijk meer
Bekijk minder

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Producten (1228)
  Vorige1....454647484950Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Het Team handboek

Het Team handboek

Peter Scholtes, Brian Joiner, Barbara Streibel | Boom
Snel opeenvolgende veranderingen vragen meer dan ooit om samenwerking binnen organisaties. Alleen door een bundeling van kennis, vaardigheden en ervaringen van medewerkers kunnen organisaties snel ... Meer
Paperback
November 2005 | ISBN 9789052615028
Levertijd 1-2 werkdagen
58,95
In winkelwagen
Als de markt faalt

Als de markt faalt

L.F.M. Klep, Gert van Dijk | Boom
In weerwil van alle retoriek blijkt de veelbezongen 'vrije markt' nauwelijks in staat om ondernemers hun zelfstandigheid te gunnen. Je moet als individuele ondernemer wel héél uniek zijn om op eige... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789052613444 | 225 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
51,95
In winkelwagen
De wetten van de stam

De wetten van de stam

Piet Weisfelt | Boom
In De wetten van de stam staat de auteur stil bij de evolutie van systemen om meer te kunnen begrijpen van de krachten die vrijkomen in de ontmoeting tussen individu en systeem. Piet Weisfelt besch... Meer
5%
Studentenkorting
- - - -
ISBN 3009010030011 | 01.01
Levertijd 1-2 werkdagen
0,00
In winkelwagen
Gebonden
Juli 2005 | ISBN 9789024417216 | 1e | 246 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
55,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Management met synchroniciteit

Management met synchroniciteit

Ruud Heijblom | Boom
In het managementproces moet het toeval niet worden uitgesloten maar juist worden toegelaten. Betekenisvolle toevalligheden, synchroniciteiten, zijn richtinggevend voor personen en voor bedrijven. ... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417087 | 1e druk | 165 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
38,25
In winkelwagen
Praktijkboek conflictcoaching

Praktijkboek conflictcoaching

Francine ten Hoedt, Marijke Lingsma, Viva Meessen | Boom
`Éen deel van mijn werk bestaat uit brandjes blussen of voorkomen. Conflicten belemmeren de voortgang. Ik word er pas bijgehaald als het te laat is. Hoe weet ik nu welke interventie de juiste is?` ... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024416837 | 3e druk | 174 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
41,75
In winkelwagen
Werkboek Foutenmanagement

Werkboek Foutenmanagement

John Vollenbroek | Boom
Dit werkboek helpt leidinggevenden en docenten om met hun groep op een prettige wijze bespreekbaar te maken hoe minder fouten kunnen worden gemaakt en hoe van de gemaakte fouten kan worden geleerd.... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417100 | 1e druk | 90 blz.
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Stra

Stra

René ten Bos | Thema B.V.
Managers praten voortdurend over strategie. Waarom doen ze dat eigenlijk? En is het wel wenselijk?Strategisch managementTen Bos en Kaulingfreks komen met een origineel maar provocerend antwoord: he... Meer
Paperback
Juni 2005 | ISBN 9789058711953 | 205 blz.
Uitverkocht
28,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Integraal Performance Management

Integraal Performance Management

Peter Geelen, Rob van de Coevering | Boom
De context waarin organisaties opereren is complexer en dynamischer geworden. Organisaties moeten sneller anticiperen op veranderingen om de prestaties op peil te houden of te verbeteren. Dit stelt... Meer
Paperback
Mei 2005 | ISBN 9789013026887 | 1e druk | 137 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
40,95
In winkelwagen
Publiek management op de grens van chaos en orde

Publiek management op de grens van chaos en orde

Geert Teisman | Boom
Moderne, complexe samenlevingen balanceren op de grens van chaos en orde. Er is behoefte aan orde, maar tegelijkertijd bestaat er weerstand tegen een overdosis aan regels en wetten. Er is behoefte ... Meer
Paperback
Mei 2005 | ISBN 9789052614045 | 196 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
52,50
In winkelwagen
Bankkrediet: macht of onmacht

Bankkrediet: macht of onmacht

Peter Vos | Boom
Hoe doet u zaken met de bank? Als een onderneming goed floreert, zal een bank graag bereid zijn te financieren. Maar is er wel goed onderhandeld? Voor controllers en treasurers is het van belang in... Meer
Paperback
Februari 2005 | ISBN 9789013024357 | 1e druk | 130 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Planning & control revisited

Planning & control revisited

Menno Hoeksema | Boom
Het onderwerp planning & control is sterk in beweging en kan zich in een grote belangstelling verheugen, zowel vanuit het bedrijfsleven als vanuit maatschappelijke organisaties en de overheid. Dit ... Meer
Paperback
Januari 2005 | ISBN 9789013021196 | 1e druk | 242 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
43,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Krijgskunde en ondernemingsstrategie

Krijgskunde en ondernemingsstrategie

Robet Ogilvie, Jaap Jan Brouwer | Business Contact
Strategie ontwerpen is en blijft een van de lastigste taken voor elke manager. Elke vorm van inspiratie - een concept, een denkkader, een levendig voorbeeld ­- is van harte welkom. Ogilvie toont in... Meer
Paperback
November 2004 | ISBN 9789025419844 | 372 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Issuemanagement in kort bestek

Issuemanagement in kort bestek

Eliane Schoonman | Boom
Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang niet alt... Meer
Paperback
November 2004 | ISBN 9789013021363 | 84 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Prestatiemanagement voor organisaties in balans

Prestatiemanagement voor organisaties in balans

Jan Bouwens, Laurence van Lent | Boom
Prestatiemanagement is gericht op het creëren van toegevoegde waarde in organisaties. De kern van effectief prestatiemanagement is dat organisaties zodanig worden ontworpen dat medewerkers worden g... Meer
Paperback
Oktober 2004 | ISBN 9789013020984 | 1e druk | 98 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
40,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Debiteurenbeheer

Debiteurenbeheer

A. Standaar | Boom
Faillissementen, surseances van betaling, schuldsaneringen; het zijn problemen waar een ieder die verantwoordelijk is voor het beheren van vorderingen mee te maken heeft. En lopen bedrijven veel ge... Meer
Paperback
Oktober 2004 | ISBN 9789013018172 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
36,95
In winkelwagen
Het maandagmorgengevoel

Het maandagmorgengevoel

Joep Schrijvers | Scriptum
Ook zo’n last van de maandagmorgen? Van dat knagende gevoel dat u weer naar uw werk moet? Of begint het bij u al op zondagmorgen zoals bij veel andere werknemers? Er zijn zelfs mensen die van dit g... Meer
Gebonden
Oktober 2004 | ISBN 9789055943661 | 152 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
16,99
In winkelwagen
Human Resources Accounting

Human Resources Accounting

Mark de Lat, Ton Plender, Roy Roelvink | Boom
Medewerkers vormen een belangrijke bron van inkomsten. Ze zijn immers ons 'belangrijkste kapitaal'. Maar de financiële functie is vooral geïnteresseerd in wat dat kapitaal precies is. En vooral: wa... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789013016925 | 1e druk | 107 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Collegiale consultatie en coaching

Collegiale consultatie en coaching

Jeroen Hendriksen | Boom
Bij collegiale consultatie roept de consultvrager hulp en advies in van een deskundige collega. De consultvrager kan een volgende keer zelf de consultgever zijn. Collegiale consultatie is een relat... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416783 | 6e | 112 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,75
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Conflictcoaching

Conflictcoaching

Marijke Lingsma, Francine ten Hoedt | Boom
Verschillen van mening worden vaak vermeden of weggemoffeld uit angst voor erger en escaleren vervolgens tot intense conflicten. Dat zijn dure grappen: werknemers gaan vaak slechter functioneren, m... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416691 | 3e druk | 132 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
De officemanager als coach

De officemanager als coach

Marijke Lingsma, Pauline Schreuder-Kampshoff | Boom
Voor wie is De officemanager als coach geschreven? Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben ji... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416509 | 2e druk | 166 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
38,25
In winkelwagen
Durven delegeren

Durven delegeren

André Nijssen | Boom
In Durven delegeren staan technieken beschreven die de manager in staat stellen om op een professionele wijze te delegeren. Aan bod komen: het kiezen van de juiste medewerker voor een bepaalde taak... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416639 | 1e druk | 91 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,50
In winkelwagen
Effectieve communicatie voor managers en leidinggevenden

Effectieve communicatie voor managers en leidinggevenden

Allen Ivey | Boom
In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de manageme... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416745 | 1e druk | 116 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Faciliteren van kenniskringen

Faciliteren van kenniskringen

Jeannet Kant, Cees Sprenger | Boom
In dit boek worden de instrumenten en modellen gepresenteerd die specifiek te gebruiken zijn in een kenniskring. De aandacht in het boek richt zich vooral op het uitwisselingsproces van kennis tuss... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416707 | 1e druk | 180 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,95
In winkelwagen
Het thema centraal

Het thema centraal

Jeroen Hendriksen, Arjan de Wit | Boom
Themagecentreerde interactie (TGI) is een methode voor het begeleiden van groepen en teams. Al jaren werken trainers en opleiders succesvol met deze methode. In het boek Het thema centraal beschrij... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416684 | 1e druk | 167 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
36,95
In winkelwagen
Het verborgen lijden in organisaties

Het verborgen lijden in organisaties

Bert Coenen | Boom
Dit boek bekritiseert de organisatiekundige en veranderkundige theorievorming en praktijkuitvoering die al decennia lang de aanpassing centraal stelt. Het gaat in tegen de tendens tot doelgerichte ... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416875 | 1e druk | 159 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
  Vorige1....454647484950Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg