Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Management
Terug
Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Onderwerp Management

Bekijk meer
Bekijk minder

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Producten (601)
  Vorige1....2122232425Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 30 ×Paperback ×E-book ×
De IQ-Trainer 2

De IQ-Trainer 2

Jack J.R. van Minden | Business Contact
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen: De IQ-Trainer 2. Het handzame oefenboek, boordevol nieuwe en uitdagende opgaven van de inmiddels bekende gevarieerde proeftests uit deel 1.   Steek het bo... Meer
Paperback
November 2008 | ISBN 9789047001201 | 112 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
15,00
In winkelwagen
De goeroe-methode

De goeroe-methode

Rick Nieman | Nieuw Amsterdam
Meer
Paperback
Augustus 2008 | ISBN 9789046804216 | 240 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
21,99
In winkelwagen
Personeelsbeleid voor het MKB

Personeelsbeleid voor het MKB

| Boom
Het gaat goed met uw bedrijf: er is voldoende winst, er is meer dan voldoende werk – de tijd is rijp voor uitbreiding. Maar groeien gaat niet vanzelf.   Groeien is een ingrijpend proces. Met nieu... Meer
Paperback
Juli 2008 | ISBN 9789024418152 | 1e druk | 129 blz.
Uitverkocht
28,25
Bestellen
Coachen op competentieontwikkeling

Coachen op competentieontwikkeling

Marijke Lingsma, Marcel Scholten | Boom
Competenties beschrijven het cruciale gedrag om tot succesvol resultaat te komen, op persoonlijk en bedrijfsniveau. In veel organisaties wordt daarom een fikse investering gedaan in het meten van c... Meer
Paperback
Juli 2007 | ISBN 9789024417865 | 8e druk | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
28,75
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Dynamisch begeleiden

Dynamisch begeleiden

Feike van Gorkum | Boom
De auteur wil met zijn boek een bijdrage leveren aan de kwalitatieve ontwikkeling binnen supervisie. Hij gaat in op weerstand en wrijving in de begeleiding en laat zien hoe het mogelijk is om slech... Meer
Paperback
Juli 2007 | ISBN 9789024417933 | 1e druk | 124 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
28,75
In winkelwagen
Inspirerend leidinggeven begint bij jezelf

Inspirerend leidinggeven begint bij jezelf

Ton Rijkers | Boom
Waar haalt u de inspiratie vandaan om een inspirerende leider te worden? Inspiratie en inspirerend leiderschap zijn schaarse kwaliteiten waar organisaties en managers om staan te springen. Personee... Meer
Paperback
Juli 2007 | ISBN 9789024417872 | 2e druk | 103 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,95
In winkelwagen
Peoplemanagement

Peoplemanagement

Willy Hemelrijk | Thema B.V.
Maatwerk. Dat is uw dagelijkse uitdaging bij het aansturen van uw medewerkers. Dat is wat elk afzonderlijk personeelslid elke dag weer van u verwacht. Maar hoe levert u dat? Hoe begeleidt u die med... Meer
Paperback
Mei 2007 | ISBN 9789058712370 | 165 blz.
Uitverkocht
17,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Ondernemend leiderschap

Ondernemend leiderschap

Frans Bouman, Marieta Koopmans | Thema B.V.
Ondernemerschap is een latente competentie die veel mensen in zich hebben. Kijk maar eens hoe ondernemend mensen vaak in hun vrije tijd zijn, en dan ook nog vrijwillig en onbetaald. Organisaties zo... Meer
Paperback
Mei 2007 | ISBN 9789058711472 | 105 blz.
Uitverkocht
22,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Gung Ho!

Gung Ho!

Ken Blanchard | Business Contact
Persoonlijke betrokkenheid van medewerkers is in elk bedrijf onbetaalbaar. Maar hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie?   Het ant... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789047000242 | 143 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
20,00
In winkelwagen
Maak een fan van uw klant

Maak een fan van uw klant

Sheldon Bowles, Ken Blanchard | Business Contact
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt e... Meer
Paperback
Augustus 2006 | ISBN 9789047002727 | 150 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
16,99
In winkelwagen
Op kop met de balanced scorecard

Op kop met de balanced scorecard

David P. Norton, Robert S. Kaplan | Business Contact
Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aa... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789047004387 | 351 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,99
In winkelwagen
Scenario naar lean

Scenario naar lean

Niek Wijnands, Henk van den Boom | Boom
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Hoe kiest u uit dit aa... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789024417346 | 5e druk | 118 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
One Minute Manager en de apenrots

One Minute Manager en de apenrots

Ken Blanchard, William Oncken, Hal Burrows | Business Contact
Maar al te vaak krijg je als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De verleiding is dan groot om te zeggen: 'Geef maar, ik kijk er wel even naar.... Meer
Paperback
Februari 2006 | ISBN 9789047001522 | 126 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
21,99
In winkelwagen
The S-Factor

The S-Factor

Anastasia A. Kellermann | Business Contact
Sustainability is not an ideal beyond reach. It's a profitable opportunity, a creative challenge, an international inevitability and it's also fun! Anastasia A. Kellermann's approach makes The S-Fa... Meer
Paperback
December 2005 | ISBN 9789047002512 | 208 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
Werkboek Foutenmanagement

Werkboek Foutenmanagement

John Vollenbroek | Boom
Dit werkboek helpt leidinggevenden en docenten om met hun groep op een prettige wijze bespreekbaar te maken hoe minder fouten kunnen worden gemaakt en hoe van de gemaakte fouten kan worden geleerd.... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417100 | 1e druk | 90 blz.
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Stra

Stra

René ten Bos | Thema B.V.
Managers praten voortdurend over strategie. Waarom doen ze dat eigenlijk? En is het wel wenselijk?Strategisch managementTen Bos en Kaulingfreks komen met een origineel maar provocerend antwoord: he... Meer
Paperback
Juni 2005 | ISBN 9789058711953 | 205 blz.
Uitverkocht
28,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Krijgskunde en ondernemingsstrategie

Krijgskunde en ondernemingsstrategie

Robet Ogilvie, Jaap Jan Brouwer | Business Contact
Strategie ontwerpen is en blijft een van de lastigste taken voor elke manager. Elke vorm van inspiratie - een concept, een denkkader, een levendig voorbeeld ­- is van harte welkom. Ogilvie toont in... Meer
Paperback
November 2004 | ISBN 9789025419844 | 372 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Collegiale consultatie en coaching

Collegiale consultatie en coaching

Jeroen Hendriksen | Boom
Bij collegiale consultatie roept de consultvrager hulp en advies in van een deskundige collega. De consultvrager kan een volgende keer zelf de consultgever zijn. Collegiale consultatie is een relat... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416783 | 6e | 112 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,75
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Durven delegeren

Durven delegeren

André Nijssen | Boom
In Durven delegeren staan technieken beschreven die de manager in staat stellen om op een professionele wijze te delegeren. Aan bod komen: het kiezen van de juiste medewerker voor een bepaalde taak... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416639 | 1e druk | 91 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,50
In winkelwagen
Effectieve communicatie voor managers en leidinggevenden

Effectieve communicatie voor managers en leidinggevenden

Allen Ivey | Boom
In dit boek wordt besproken hoe leidinggevenden hun `gesprekstechnieken` kunnen gebruiken om het functioneren van henzelf en dat van de organisatie te verbeteren. Dit boek sluit aan bij de manageme... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416745 | 1e druk | 116 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Doen !

Doen !

Ben Tiggelaar | Spectrum
Welke factoren beïnvloeden je gedrag bij persoonlijke veranderingen? Hoe kun je samen met anderen eindelijk die verandering doorvoeren die je zo graag wilt? Hoe kun je het succes van veranderpo... Meer
Paperback
Juli 2003 | ISBN 9789027484918 | 288 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
Management Basics Werken met emotionele intelligentie

Management Basics Werken met emotionele intelligentie

Berthold Ulsamer | Thema B.V.
Of we het nu willen of niet, onze emoties bepalen voor een groot gedeelte hoe we ons gedragen. Wie zijn eigen gevoel kent, daar goed mee omgaat én zich kan inleven in het gevoel van anderen, heeft ... Meer
Paperback
Januari 2003 | ISBN 9789058712141 | 208 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Groeien naar resultaatverantwoordelijk werken in de non-profitsector

Groeien naar resultaatverantwoordelijk werken in de non-profitsector

Jos Bakermans, Gusta van Bavel, Maayke Frese | Boom
'Wat is resultaatverantwoordelijk werken?', 'Waarom wordt er binnen een organisatie gekozen voor resultaatverantwoordelijk werken?', 'Welke visie ligt er ten grondslag aan een dergelijke keuze?', '... Meer
Paperback
Juli 2001 | ISBN 9789024414819 | 3e druk | 103 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,75
In winkelwagen
Het schrijven van beleidsadviezen

Het schrijven van beleidsadviezen

Riny Jans | Boom
Organisaties ontwikkelen voortdurend beleid. Zij doen dat om problemen op te lossen, te verminderen of te voorkomen. Beleidsadviezen spelen daarbij een belangrijke rol. Een goed beargumenteerd bele... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2000 | ISBN 9789024414680 | 7e | 96 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
25,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Het checklistboek voor managers en leidinggevenden

Het checklistboek voor managers en leidinggevenden

| Thema B.V.
Tegenwoordig worden er steeds hogere eisen aan managers gesteld: ze moeten moeilijke gesprekken voeren, presentaties geven, en ethisch verantwoorde beslissingen nemen. Daarnaast zijn ze coach, ment... Meer
Paperback
Januari 2000 | ISBN 9789058711519 | 238 blz.
Uitverkocht
22,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....2122232425Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg