Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Communicatie en (social) media
Terug
Communicatie en (social) media

Onze manieren van communicatie zijn ingrijpend veranderd. Onder invloed van social media moeten we we interactiever, socialer en sneller communiceren, zijn de lijnen korter geworden, de barrières kleiner. Maar dat wil niet zeggen dat het makkelijker is geworden, in tegendeel: communiceren blijft, of is misschien wel meer dan ooit, een kunst en een kunde. Businezz helpt je op weg met boeken die spreken. 

Filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Communicatie en (social) media

Onze manieren van communicatie zijn ingrijpend veranderd. Onder invloed van social media moeten we we interactiever, socialer en sneller communiceren, zijn de lijnen korter geworden, de barrières kleiner. Maar dat wil niet zeggen dat het makkelijker is geworden, in tegendeel: communiceren blijft, of is misschien wel meer dan ooit, een kunst en een kunde. Businezz helpt je op weg met boeken die spreken. 

Producten (219)
  Vorige1....56789Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Hoe spel je dat?

Hoe spel je dat?

Jolanda Bouman | Thema B.V.
Hoe zat het ook alweer met die d's en t's? Is het nu lokatie of locatie, lange-termijnplanning of langetermijnplanning, kopieën of kopiën, pannekoeken of pannenkoeken? En hoe zit het nu precies met... Meer
Waaier
November 2013 | ISBN 9789058718754 | 17 blz.
Uitverkocht
10,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Like this!

Like this!

Laura Hamer | Boom
Social media is serious business ... Ze hebben een grote rol in de verandering van onze maatschappij én in de huidige bedrijfs- en verdienmodellen. En daar moet je wat mee. Maar wat? En hoe? Dit bo... Meer
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789024419975
Direct via e-mail
18,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Neuromarketing

Neuromarketing

Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit | Boom
Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom c... Meer
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789462200050 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789024420841
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Interne communicatie bij verandering (derde druk)

Interne communicatie bij verandering (derde druk)

Huib Koeleman | Boom
Interne communicatie is dé succesfactor voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar het beste recept voor communicatie rond veranderingen is echter niet zomaar te beantwoorden. Iets wa... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2013 | ISBN 9789491560408 | 3e druk | 220 blz.
Uitverkocht
49,00
Bestellen
Communiceren kun je leren

Communiceren kun je leren

Doris Märtin | Thema B.V.
Je collega negeert je al de hele dag, je hebt zeker iets verkeerd gedaan. Een voetganger steekt over zonder uit te kijken en je slingert van schrik een reeks scheldwoorden uit het open autoraampje.... Meer
Paperback
April 2012 | ISBN 9789058715685 | 208 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
28,00
In winkelwagen
E-book 
September 2013 | ISBN 9789058718051
Direct via e-mail
21,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Waarom? Daarom!

Waarom? Daarom!

Johannes de Geus, Jolanda Bouman | Thema B.V.
Veel mensen vinden het lastig om een discussie naar hun hand te zetten. Ze willen misschien te graag winnen en vergeten te luisteren. Of ze luisteren wel, maar het lukt ze niet de ander te overtuig... Meer
Paperback
April 2012 | ISBN 9789058716781 | 160 blz.
Uitverkocht
29,00
Bestellen
E-book 
September 2013 | ISBN 9789058718037
Uitverkocht
17,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Communicatieleer (negende druk)

Communicatieleer (negende druk)

Frank Oomkes | Boom
Communicatieleer is een gedegen werk over alle aspecten van communicatieleer. Het boek is inmiddels toe aan de negende druk. Het wordt veel gebruikt door opleidingen in de sociale hoek, omdat het e... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2013 | ISBN 9789059319325 | 9e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
77,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Actie is reactie

Actie is reactie

Bert van Dijk, Marie José Cremers | Thema B.V.
Ons gedrag (actie) heeft onmiddellijk invloed op het gedrag van een ander (reactie). Dat gegeven kun je op een heel praktische manier gebruiken om invloed uit te oefenen op de communicatie tussen j... Meer
Waaier
April 2013 | ISBN 9789058717788 | 41 blz.
Uitverkocht
17,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Bloggen als een pro

Bloggen als een pro

Elja Daae | Uitgeverij Haystack
Iedereen kan bloggen, maar hoe word je daarmee succesvol? Volgens blogexpert Elja Daae begint dat met authenticiteit, focus en toewijding.   Een succesvol blog ligt daarmee ook voor jou binnen ha... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789461260482 | 1e druk | 160 blz.
Uitverkocht
12,50
Bestellen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789461260598 | 1e druk
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Accountability

Accountability

Cathelijne Janssen | Boom
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. Accountability is niet nieuw. De inzichten op ... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560392 | 1e druk | 110 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Prijsvraag als communicatiemiddel

Prijsvraag als communicatiemiddel

Marten Waardenburg | Boom
Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iet... Meer
Paperback
Februari 2013 | ISBN 9789491560330 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,50
In winkelwagen
Vormgeving in communicatie

Vormgeving in communicatie

Constant Coolsma, Aad van Dommelen | Boom
Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het uiterlijk van c... Meer
Paperback
Februari 2013 | ISBN 9789491560378
Levertijd 5-7 werkdagen
60,75
In winkelwagen
Bla Bla Bla

Bla Bla Bla

Dan Roam | Boom
In Dan Roams eerste veelgeprezen boek, The Back of the Napkin leerde hij lezers hoe ze problemen kunnen oplossen en ideeën verkopen door eenvoudige tekeningen te maken. In Bla Bla Bla leert hij ons... Meer
Gebonden
November 2012 | ISBN 9789013109108 | 1e druk | 364 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
59,90
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap

Karsten Renckstorf, Peer Scheepers | Boom
Dit boek presenteert de gangbare onderzoeksmethoden op het terrein van communicatiewetenschap. Het geeft antwoord op belangrijke vragen die de onderzoeker zich steeds moet stellen, zoals: welke ... Meer
Paperback
November 2012 | ISBN 9789491560231 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
93,25
In winkelwagen
Corporate reputatiemanagement

Corporate reputatiemanagement

Ron van der Jagt | Boom
Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen en hun bestuurders een stuk spannender gemaakt. Tegelijkertijd hebben boekhoudschandalen (Enron en Parmalat), reputatieschade (bouwfraude... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789491560200 | 1e druk | 135 blz.
Levertijd 5-7 werkdagen
58,95
In winkelwagen
Toolbox beïnvloeden

Toolbox beïnvloeden

Jan van Loon | Thema B.V.
Invloed, wie wil het niet hebben? Als medewerker wil je je leidinggevende beïnvloeden, als ouder de leraar van je kinderen, als collega je collega, als huiseigenaar de aannemer, als adviseur je kla... Meer
Waaier
September 2012 | ISBN 9789058715968 | 30 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
20,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Meestersprekers

Meestersprekers

Farah Nobbe, Natalie Holwerda-Mieras | Boom
Kun je dat leren? Wat is de essentie van goed spreken? Wat maakt iemand tot een meesterspreker? Welke kenmerken zijn daarbij doorslaggevend? En is presenteren iets wat je kunt leren?Openhartig, di... Meer
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789052619941 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
September 2010 | ISBN 9789052618029
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Het mediaboek (veertiende druk)

Het mediaboek (veertiende druk)

Jochum de Graaf, Stephan Steinmetz | Boom
De tijd dat Nederland een overzichtelijk medialandschap had, dat in één huishouden één krant werd gelezen, dat men naar de eigen omroep op dat ene tv-kanaal keek en naar die ene radiozender luister... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789059318717 | 14e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
47,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Overtuigend debatteren

Overtuigend debatteren

Peter van der Geer, Sharon Kroes | Boom
Gelijk hebben en krijgen Waarom zou je beter leren debatteren? Omdat gelijk hebben weliswaar mooi is, maar gelijk krijgen nog heel veel mooier. Zelden zal je je doel weten te bereiken zonder een d... Meer
Paperback
September 2009 | ISBN 9789052617282 | 1e druk | 192 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
33,95
Mail mij
E-book 
Augustus 2012 | ISBN 9789052619873
Direct via e-mail
26,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Communicatie van organisaties (zesde editie)

Communicatie van organisaties (zesde editie)

Monique Neyzen, Erik Blokland, Sonja Wagenaar | Boom
Overheden, non-profitorganisaties en commerciële bedrijven moeten voortdurend communiceren om in evenwicht te blijven met hun omgeving.   Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller ver... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Augustus 2012 | ISBN 9789491560019 | 6e druk | 540 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
68,00
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
De empathiefactor

De empathiefactor

Marie R. Miyashiro | Business Contact
Het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties   'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Marie Miyashiro maakt in dit boek duidelijk hoe de Empathiefactor de effectiviteit... Meer
Paperback
Juni 2012 | ISBN 9789047005186 | 288 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789047005254
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Communiceren met ziel en zakelijkheid

Communiceren met ziel en zakelijkheid

Silvia Blankestijn | Boom
Het bij elkaar brengen van de twee uitersten ziel en zakelijkheid in dagelijkse communicatie is een flinke uitdaging. Communiceren met ziel en zakelijkheid ondersteunt je daarbij.   Je profession... Meer
Paperback
Maart 2012 | ISBN 9789024401482 | 1e druk | 208 blz.
In herdruk, verwacht 12 januari 2026
36,50
Reserveer
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789461271303
Direct via e-mail
28,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Basisboek crossmedia concepting (tweede druk)

Daphne Dijkerman, Indira Reynaert | Boom
Tegenwoordig worden voor het bereiken van een bepaalde communicatiedoelstelling vaak diverse mediakanalen ingezet, waarbij gebruik wordt gemaakt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van dez... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Mei 2012 | ISBN 9789059317956 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
50,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Schrijven voor het beeldscherm

Schrijven voor het beeldscherm

Willem Hendrikx | Boom
Wie schrijft voor sites, voor blogs, voor het bedrijfsintranet, wie twittert en berichten plaatst op Facebook en LinkedIn moet van veel markten thuis zijn. Deze geheel vernieuwde, 6e druk van Schri... Meer
Uitgave: boek
Niveau: alle
Paperback
April 2012 | ISBN 9789012583268 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
49,25
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Accountability van communicatiebeleid (tweede druk)

Accountability van communicatiebeleid (tweede druk)

Marita Vos, Henny Schoemaker | Boom
Communicatiekundigen moeten verantwoorden wat de meerwaarde is van communicatie en in hoeverre communicatie bijdraagt aan het organisatiebeleid. Daarom is het belangrijk de kwaliteit van het commun... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2012 | ISBN 9789059318236 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
38,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....56789Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg