AI personalisatie strategie van Jean-Pierre Thomassen Winnaar PIM Marketingliteratuurprijs 2025
De jury bekroont het boek van Jean-Pierre Thomassen als hét marketingboek van het jaar. In een tijd waarin klantrelaties steeds digitaler verlopen, laat dit boek zien hoe AI personalisatie schaalbaar, strategisch én juridisch verantwoord kan worden toegepast binnen marketing, sales en service.
Met sterke cases van o.a. VodafoneZiggo, Spotify en Centraal Beheer en een heldere vertaalslag naar de praktijk, is dit boek een wake-up call voor elke marketeer: persoonlijke communicatie is geen luxe meer, maar een randvoorwaarde.
“Concreet, urgent en strategisch relevant – dit boek is een gids voor de moderne marketeer”, aldus de jury.
Geen klassieke prijsuitreiking, maar een levendig festival waar marketingliteratuur tot leven komt. Tijdens het vernieuwde PIM Marketingkennisfestival vormde de Vrije Universiteit (VU) in Amsterdam het bruisende decor voor ontmoetingen, verdieping en dialoog. Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) bekroonde drie boeken die het vakgebied vooruitstuwen.
