Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Strategie en organisatie
Terug
Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Producten (210)
  Vorige1....56789
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Prijs: € 0 tot € 90 ×Andere uitgevers ×
De 9+ Organisatie

De 9+ Organisatie

Berry Veldhoen, Stephan van Slooten | Van Duuren Management
Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste.... Meer
Gebonden
April 2010 | ISBN 9789089650405 | 177 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
E-book 
September 2011 | ISBN 9789089650863
Direct via e-mail
19,99
In winkelwagen
Doorbraak!

Doorbraak!

Niels Aalberts | Lev.
Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop,... Meer
E-book 
Februari 2011 | ISBN 9789044964691
Direct via e-mail
7,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hondenbrokken

Hondenbrokken

Jos Burgers | Van Duuren Management
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord lig... Meer
Gebonden
April 2009 | ISBN 9789089650191 | 1e druk | 121 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,50
In winkelwagen
E-book 
November 2010 | ISBN 9789089650702 | 1e druk
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Good to great

Good to great

Jim Collins | Business Contact
Jim Collins heeft met Good to Great een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aange... Meer
Paperback
Mei 2010 | ISBN 9789047093848 | 284 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,00
In winkelwagen
De Rockefeller-strategie

De Rockefeller-strategie

Verne Harnish | Business Contact
Verne Harnish is expert op het gebied van strategische groei. Uitgangspunt voor dit handboek zijn drie basisprincipes voor succesvol management, afkomstig uit de biografie van oliemagnaat John D. R... Meer
Paperback
April 2008 | ISBN 9789047000785 | 1e druk | 176 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
April 2010 | ISBN 9789047002901 | 1e druk
Direct via e-mail
14,99
In winkelwagen
Fuseren is topsport

Fuseren is topsport

Theo van Iperen | Mediawerf
Het bedrijfsleven en de not-for-profit sector zijn weinig succesvol in het managen van fusies. Veel tijd en geld gaan verloren zonder dat de fusiedoelen ook maar een stap dichterbij komen. Terwijl ... Meer
Gebonden
Oktober 2009 | ISBN 9789081091480 | 183 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,95
In winkelwagen
Uitblinken als familiebedrijf

Uitblinken als familiebedrijf

|
Waardoor lukt het sommige familiebedrijven om vele generaties lang succesvol te blijven? Hoe overleven ze de onvermijdelijke tegenvallers in de markt, interne conflicten en opvolgingsproblemen? Uit... Meer
Gebonden
November 2008 | ISBN 9789023244714 | 322 blz.
Uitverkocht
49,95
Bestellen
Onveranderbaarheid van organisaties

Onveranderbaarheid van organisaties

Leike van Oss, Jaap van 't Hek | Mediawerf
Organisaties veranderen. En organisaties veranderen soms ook niet, of niet precies zoals we dat zouden willen. Managers en adviseurs hebben vaak een groot geloof in de maakbaarheid van organisaties... Meer
Gebonden
Juli 2008 | ISBN 9789075458473 | 179 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,95
In winkelwagen
The S-Factor

The S-Factor

Anastasia A. Kellermann | Business Contact
Sustainability is not an ideal beyond reach. It's a profitable opportunity, a creative challenge, an international inevitability and it's also fun! Anastasia A. Kellermann's approach makes The S-Fa... Meer
Paperback
December 2005 | ISBN 9789047002512 | 208 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
Strategisch denken

Strategisch denken

René ten Bos | Thema B.V.
In de meeste handboeken wordt strategie vanuit een normatief perspectief gepresenteerd: hoe moet je een strategisch plan maken, hoe een analyse uitvoeren? Ten Bos breekt hier nadrukkelijk mee. Hij ... Meer
Paperback
Januari 1997 | ISBN 9789070512613 | 254 blz.
Uitverkocht
32,00
Bestellen
  Vorige1....56789
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg