Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Strategie en organisatie
Terug
Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Producten (229)
  Vorige1234567....10Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Prijs: € 0 tot € 30 ×
Het grote crowdfunding boek

Het grote crowdfunding boek

Simon Douw, Gijsbert Koren | Business Contact
Met crowdfunding keert ondernemen terug naar de kern: mensen met goede ideeën samenbrengen met mensen die zich daaraan willen verbinden, niet alleen om te investeren, maar ook omdat ze willen genie... Meer
Paperback
Januari 2017 | ISBN 9789047009986 | 192 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
De weg naar bruto mondiaal geluk

De weg naar bruto mondiaal geluk

Leontine van Hooft | Thema B.V.
We zijn in het Westen opgevoed met het mantra 'Missie, Visie en Strategie'. Dat leverde vaak geweldige organisaties en prachtige resultaten op. Maar dingen veranderen. De tijdgeest keert. Het besef... Meer
Gebonden
December 2016 | ISBN 9789462720626 | 160 blz.
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Toeval is geen goede strategie

Toeval is geen goede strategie

Clayton Christensen, Karen Dillon, Taddy Hall, David Duncan | Business Contact
Twintig jaar na zijn baanbrekende boek Het innovatiedilemma zet Clayton Christensen in Toeval is geen goede strategie de wereld opnieuw op z'n kop, en leert hij je hoe je innovatie niet langer van ... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789047009863 | 288 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
Toekomstklaar

Toekomstklaar

| Het Eerste Huis
Wat is het gezamenlijke doel van jouw organisatie? Waar dóén jullie het voor? Waar doe jij het voor? Mensen én organisaties willen van betekenis zijn, op een gelukkige en verbonden manier samenwerk... Meer
Gebonden
November 2016 | ISBN 9789081776325 | 246 blz.
Uitverkocht
25,00
Bestellen
De Feel Good-factor

De Feel Good-factor

Esther Sluijs | Van Duuren Management
In de huidige digitale economie wordt het gedrag van de organisatie en haar leiders steeds bepalender voor het succes van de business. Mensen eisen organisaties die eerlijk, transparant en duurzaam... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789089653420 | 1e druk | 180 blz.
Uitverkocht
22,50
Bestellen
De veranderformule

De veranderformule

Jorien Weerdenburg | Futuro Uitgevers
Er zijn veel methodieken die je als organisatie kunt inzetten om te verbeteren of te vernieuwen. Blijvend veranderen blijkt echter lastig. De middelen lijken belangrijker geworden dan het doel, ins... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789492221490 | 1e druk | 138 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
Gamechangers

Gamechangers

Arjen van Witteloostuijn | Koninklijke Van Gorcum
"Een game changer of spelveranderaar is een ondernemer of onderneming die de regels van het (competitief) spel aanzienlijk verandert of een nieuw spel weet te creëren."Elke ondernemer kan spelveran... Meer
Paperback
November 2016 | ISBN 9789023255116 | 248 blz.
Uitverkocht
29,95
Bestellen
De hark voorbij

De hark voorbij

Redactie: Harold Janssen | Business Contact
De hark in dit boek staat symbool voor de managementbureaucratie. Er is een hele wereld waarin die hark niets te zoeken heeft. Dat is de wereld van de vakmensen met genoeg verstand om het werk zelf... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789047010036 | 224 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
Samen is beter

Samen is beter

Simon Sinek | Business Contact
We willen allemaal betekenisvol werk in een omgeving waarin we ons prettig voelen, maar de weg naar meer voldoening en inspiratie is niet altijd gemakkelijk. Sinek heeft honderdduizenden lezers aan... Meer
Gebonden
Oktober 2016 | ISBN 9789047010012 | 1e druk | 160 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
22,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Verslaafd aan organiseren

Verslaafd aan organiseren

Tjip de Jong | Van Duuren Management
Tenenkrommende strategiedagen, complexe verantwoordingsdocumen- ten, nutteloze vergaderingen. Organisaties zijn verslaafd. Niet aan drank of drugs, maar aan zinloze routines. Het bijbehorende gedra... Meer
Paperback
September 2016 | ISBN 9789089653444 | 180 blz.
Uitverkocht
27,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Stakeholder management

Stakeholder management

Paul Stamsnijder | Boom
De toegenomen transparantie heeft de wereld van overheden, non-profitorganisaties en bedrijven een stuk spannender gemaakt. Door social media is informatie breed toegankelijk geworden. Stakeholders... Meer
Paperback
September 2016 | ISBN 9789058754455 | 1e druk | 208 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
September 2016 | ISBN 9789461279972
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Het Dodo-effect

Het Dodo-effect

Gyuri Vergouw | Boom
Bijna dagelijks worden we geconfronteerd met wantoestanden binnen organisaties. Managers laten zich vaak verleiden tot gedrag dat vooral het eigenbelang dient, maar tegelijkertijd het belang schaad... Meer
Paperback
September 2016 | ISBN 9789024403851 | 3e druk | 184 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,75
In winkelwagen
E-book 
September 2016 | ISBN 9789024402663
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De droomprins en de waarzegster

De droomprins en de waarzegster

Wim Huizing, Jaqueline Pama | Elikser B.V. Uitgeverij
De mens staat voor mij centraal. Het gaat om het verbinden van hoofd, hart en handen in alle lagen van de organisatie en in de keten. Het hart moet kloppen van enthousiasme en passie en het wil de ... Meer
Paperback
Juli 2016 | ISBN 9789089548771 | 314 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
Door de bomen het bos zien

Door de bomen het bos zien

Jan Bommerez | Uitgeverij MultiLibris
In 'Kun je een rups leren vliegen?' ging Jan Bommerez al in op het fundamentele verschil tussen verandermanagement en transformationeel leiderschap.In 'Door de bomen het bos zien' gaat hij nog een ... Meer
E-book 
Juni 2016 | ISBN 9789460001895
Direct via e-mail
19,45
In winkelwagen
Spanning rond de boardroom

Spanning rond de boardroom

Frank Peters, Eric Heres | Futuro Uitgevers
Bestuurders en toezichthouders van organisaties worden steeds kritischer door hun omgeving gevolgd. Klanten, politici, media en maatschappij verwachten, eisen en halen informatie over zaken die zij... Meer
Paperback
Juni 2016 | ISBN 9789492221353 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
Cyberrisico als kans

Cyberrisico als kans

Roel van Rijsewijk | Boom
Hoe groot zijn de risico’s van cybercrime nu echt en wat kun je ertegen doen zonder je organisatie vast te zetten? En vooral: wanneer doe je genoeg?   Cyberrisico als kans geeft mensen die geen t... Meer
Paperback
Mei 2016 | ISBN 9789058754486 | 1e druk | 144 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
Mei 2016 | ISBN 9789461279934
Direct via e-mail
18,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Ondernemer in 100 dagen

Ondernemer in 100 dagen

Thomas Blekman | Futuro Uitgevers
Een nieuw verdienmodel ontwikkelen dat bij jou past, en omzet realiseren binnen 100 dagen. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn, maar toch kan het!Na meer dan tien jaar experimenteren en meer d... Meer
Paperback
Mei 2016 | ISBN 9789492221315 | 168 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,95
In winkelwagen
E-book 
Mei 2016 | ISBN 9789492221452
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
De 4 disciplines van uitvoering

De 4 disciplines van uitvoering

Sean Covey, Maurice Schneider, Jim Huling, Chris McChesney | Business Contact
Iedere manager en leider weet het: je kunt plannen tot je een ons weegt, de uitvoering van die plannen bepaalt het succes. Maar tussen je doelen en een geslaagde uitvoering staat ‘de wervelwind’: d... Meer
Paperback
April 2016 | ISBN 9789047009917
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,00
In winkelwagen
Oh nee, een goed idee

Oh nee, een goed idee

Misha de Sterke | Boom
Veel organisaties hebben geen gebrek aan goede ideeën, zeker niet na allerhande brainstormsessies. Ze stranden helaas vaak na ellenlange vergaderingen en dan, op een bepaalde dag, hoor je er niks m... Meer
Paperback
April 2016 | ISBN 9789058754448 | 1e druk | 144 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
Maart 2016 | ISBN 9789461279965
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
50 Verdienmodellen

50 Verdienmodellen

Jeanet Bathoorn, Petra Iuliano | Boom
Wil je continue geldstromen genereren, geld voor opleidingen en investeringen opzij zetten, maar daarnaast ook tijd en geld overhouden voor goede doelen én om die droomreis te maken? Het begint all... Meer
Paperback
April 2015 | ISBN 9789462201392 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
April 2016 | ISBN 9789058754400
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De praktijk van de positieve psychologie

De praktijk van de positieve psychologie

Pim Steerneman | Cyclus-Garant p/a Maklu B.V.
Positieve psychologie doet onderzoek naar omstandigheden waarbij mensen tot bloei komen en naar technieken die het welbevinden van mensen bevorderen: onderzoek naar en training van empathie, vriend... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2016 | ISBN 9789085750611 | 143 blz.
Uitverkocht
25,60
Bestellen
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Marleen Bekkers, Yousri Mandour | Boom
Gestructureerd proces Wanneer er weer eens op de hei gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat het proces z... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789058754530 | 3e herziene editie | 336 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
34,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2016 | ISBN 9789461278371
Direct via e-mail
27,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Het einde van het midden

Het einde van het midden

Farid Tabarki | Business Contact
In Het einde van het midden beschrijft tijdgeestonderzoeker Farid Tabarki hoe in een vloeibare samenleving het midden geen plek meer heeft. De reisagent en de platenbons kunnen daar al langer over ... Meer
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789047009238 | 224 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
25,99
In winkelwagen
E-book 
Maart 2016 | ISBN 9789047009245
Uitverkocht
9,99
Bestellen
OR en mediation

OR en mediation

Steven Jellinghaus | Vakmedianet
Mediation is een bij uitstek geschikt instrument voor ondernemingsraden om conflicten op te lossen. Mediation is erop gericht dat de conflicterende partijen een gezamelijk gedragen oplossing vinden... Meer
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789462154322 | 79 blz.
Uitverkocht
26,50
Bestellen
Een bedrijf is geen goed doel

Een bedrijf is geen goed doel

Wilma Roozenboom |
Een bedrijf is geen goed doel. Maar steeds meer bedrijven werken aan de oplossing van sociale vraagstukken. Soms alleen, maar steeds vaker in samenwerking met maatschappelijke organisaties. De uitd... Meer
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789023254539 | 1e druk | 184 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789023254546 | 1e druk
Uitverkocht
9,00
Bestellen
  Vorige1234567....10Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg