Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Strategie en organisatie
Terug
Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Producten (336)
  Vorige1....1011121314
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 50 ×Paperback ×E-book ×Hardback ×Gebonden ×Hardcover ×
Onveranderbaarheid van organisaties

Onveranderbaarheid van organisaties

Leike van Oss, Jaap van 't Hek | Mediawerf
Organisaties veranderen. En organisaties veranderen soms ook niet, of niet precies zoals we dat zouden willen. Managers en adviseurs hebben vaak een groot geloof in de maakbaarheid van organisaties... Meer
Gebonden
Juli 2008 | ISBN 9789075458473 | 179 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,95
In winkelwagen
Door planning in control

Door planning in control

Peter Geelen, Patrick Tullemans, Freek Aertsen | Boom
Regeren is vooruitzien. Vooruitzien betekent plannen. Plannen om nu de juiste beslissingen te kunnen maken zodat u de concurrentie voor blijft.   Organisaties spenderen veel tijd en geld aan stra... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789013039245 | 1e druk | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
41,95
In winkelwagen
The S-Factor

The S-Factor

Anastasia A. Kellermann | Business Contact
Sustainability is not an ideal beyond reach. It's a profitable opportunity, a creative challenge, an international inevitability and it's also fun! Anastasia A. Kellermann's approach makes The S-Fa... Meer
Paperback
December 2005 | ISBN 9789047002512 | 208 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
Human Resources Accounting

Human Resources Accounting

Mark de Lat, Ton Plender, Roy Roelvink | Boom
Medewerkers vormen een belangrijke bron van inkomsten. Ze zijn immers ons 'belangrijkste kapitaal'. Maar de financiële functie is vooral geïnteresseerd in wat dat kapitaal precies is. En vooral: wa... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789013016925 | 1e druk | 107 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
De kracht van beelddenken

De kracht van beelddenken

Ghislaine Bromberger | Boom
Beelddenken Met behulp van beelddenken wordt in dit boek het proces beschreven om op een creatieve wijze persoonlijke doelen en behoeftes, teamdoelen en -behoeftes en de doelen van de organisatie ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416646 | 2e druk | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
43,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
De flexibele onderneming

De flexibele onderneming

Henk Volberda | Boom
Hoe spelen ondernemingen in op veranderingen in de omgeving? Hoe kunnen organisaties succesvol concurreren in een dynamische kenniseconomie? Is flexibiliteit werkelijk de oplossing? Hoe kan fl... Meer
Paperback
Maart 2004 | ISBN 9789014078250 | 1e druk | 402 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
45,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Relatiebeheer als groeistrategie

Relatiebeheer als groeistrategie

Jos Burgers | Boom
Uw huidige klanten zijn het belangrijkste kapitaalgoed van uw onderneming. Zowel industriële ondernemingen en handelsbedrijven alsook dienstverlenende organisaties onderkennen steeds vaker de noodz... Meer
Paperback
Oktober 2001 | ISBN 9789014081908 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,50
In winkelwagen
AO en kwaliteit: een integrale aanpak

AO en kwaliteit: een integrale aanpak

Jan Bosman, Martijn Kamermans, Marc Schijff | Boom
Zowel de klassiekers als de recente ontwikkelingen in de vakgebieden Administratieve Organisatie (AO) en kwaliteitsmanagement komen langs in dit boek. En heel uitgebreid biedt het u een plan van aa... Meer
Paperback
Juli 2001 | ISBN 9789031220977 | 1e druk | 141 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Strategisch denken

Strategisch denken

René ten Bos | Thema B.V.
In de meeste handboeken wordt strategie vanuit een normatief perspectief gepresenteerd: hoe moet je een strategisch plan maken, hoe een analyse uitvoeren? Ten Bos breekt hier nadrukkelijk mee. Hij ... Meer
Paperback
Januari 1997 | ISBN 9789070512613 | 254 blz.
Uitverkocht
32,00
Bestellen
Motivatie in organisaties

Motivatie in organisaties

H. Lange | Boom
Motivatie heeft te maken met innerlijke besluitvormingsprocessen. Het gaat om de vraag waarom mensen hun energie en talenten ergens in steken. Of waarom ze dat niet doen. Motivatie in organisaties ... Meer
Paperback
December 1992 | ISBN 9789026717871 | 1e druk | 155 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Jaarplan op één A3 bij woningcorporaties

Jaarplan op één A3 bij woningcorporaties

Henk Doeleman | Boom
Realiseer jaarplannen snel en doeltreffend, met meer draagvlak – en minder papier   Een organisatiestrategie moet tegenwoordig inclusief, duurzaam en data-gedreven zijn. Deze uitdagingen vragen e... Meer
Paperback
ISBN 8713791063391 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,50
In winkelwagen
  Vorige1....1011121314
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg