Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Strategie en organisatie
Terug
Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Strategie en organisatie

Een missie en een visie, organisaties kunnen niet zonder. Ze beschrijven de bestaansreden van de organisatie en het toekomstbeeld. Ze vormen het fundament van de strategie van de organisatie. Die basis moet goed en stabiel zijn, maar ook wendbaar en niet log. Hoe kom je als organisatie tot de beste strategie en hoe zorg je ervoor dat die betekenis heeft voor medewerkers en andere partijen die ertoe doen? Haal je ultieme successcenario uit de boeken op Businezz. 

Producten (273)
  Vorige1....7891011
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 40 ×Paperback ×E-book ×Gebonden ×Hardcover ×
Het innovatieboek

Het innovatieboek

Paul van der Voort, Frank van Ormondt | Boom
Innoveren is overleven Meer dan tachtig procent van de producten die we over tien jaar zullen kopen, is nu nog niet op de markt. Of jouw organisatie ook met succes bijdraagt aan die tachtig procen... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
April 2011 | ISBN 9789052618319
Levertijd 1-2 werkdagen
39,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2011 | ISBN 9789052618456
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Bedrijf te koop

Bedrijf te koop

Arthur Goedkoop, Ad Veken | Business Contact
Bedrijf te koop biedt een praktische introductie op alle relevante aspecten bij de koop of verkoop van een onderneming. Stap voor stap worden de verschillendefases in het overnameproces behandeld; ... Meer
Paperback
November 2010 | ISBN 9789047002765 | 288 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
23,99
In winkelwagen
E-book 
September 2011 | ISBN 9789047004332
Direct via e-mail
14,99
In winkelwagen
De 9+ Organisatie

De 9+ Organisatie

Berry Veldhoen, Stephan van Slooten | Van Duuren Management
Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste.... Meer
Gebonden
April 2010 | ISBN 9789089650405 | 177 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
E-book 
September 2011 | ISBN 9789089650863
Direct via e-mail
19,99
In winkelwagen
Beleidseconomie

Beleidseconomie

Jan Bouwens | Boom
In dit boek laat de Tilburgse econoom Jan Bouwens zien dat veel Beleidskeuzes die we maken aanscherping behoeven. Zijn beleidsaanbevelingen baseert hij op bestaand economisch onderzoek. De adviezen... Meer
Paperback
Juni 2011 | ISBN 9789013093100 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Doorbraak!

Doorbraak!

Niels Aalberts | Lev.
Als manager van Colin 'Kyteman' Benders en marketeer van Kyteman's Hiphop Orkest was Niels Aalberts (1971) betrokken bij diens zegetocht langs alle grote Nederlandse podia en festivals als Pinkpop,... Meer
E-book 
Februari 2011 | ISBN 9789044964691
Direct via e-mail
7,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Diversiteit als uitdaging

Diversiteit als uitdaging

Ralf Knegtmans | Boom
De komende jaren zal diversiteit het thema bij uitstek op de arbeidsmarkt zijn. De babyboomers zullen massaal met pensioen gaan, terwijl het geboortecijfer in heel Europa laag blijft. Hierdoor zull... Meer
Paperback
December 2010 | ISBN 9789085069263 | 2e | 200 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
36,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Hondenbrokken

Hondenbrokken

Jos Burgers | Van Duuren Management
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord lig... Meer
Gebonden
April 2009 | ISBN 9789089650191 | 1e druk | 121 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
21,50
In winkelwagen
E-book 
November 2010 | ISBN 9789089650702 | 1e druk
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Het ondernemingsplan

Het ondernemingsplan

Ron Plattel | Boom
Welvaart, werkgelegenheid en zelfstandigheid Uit onderzoek blijkt dat ondernemers, mede door hun keuzevrijheid en zelfstandigheid, meer tevreden zijn met hun werk dan werknemers in loondienst! Daa... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2010 | ISBN 9789052617626 | 132 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2010 | ISBN 9789052618081
Direct via e-mail
27,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Good to great

Good to great

Jim Collins | Business Contact
Jim Collins heeft met Good to Great een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aange... Meer
Paperback
Mei 2010 | ISBN 9789047093848 | 284 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
25,00
In winkelwagen
De Rockefeller-strategie

De Rockefeller-strategie

Verne Harnish | Business Contact
Verne Harnish is expert op het gebied van strategische groei. Uitgangspunt voor dit handboek zijn drie basisprincipes voor succesvol management, afkomstig uit de biografie van oliemagnaat John D. R... Meer
Paperback
April 2008 | ISBN 9789047000785 | 1e druk | 176 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
April 2010 | ISBN 9789047002901 | 1e druk
Direct via e-mail
14,99
In winkelwagen
Business Process Management

Business Process Management

Piet Koorevaar, Peter Noordam | Boom
Dit boek brengt Business Process Management (BPM) niet vanuit de techniek, maar als managementgebied in kaart. Het is bestemd voor leidinggevenden die vanuit het beleid, besturing en bewaking betro... Meer
Paperback
Februari 2010 | ISBN 9789013072068 | 1e druk | 175 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Organisatiedynamica

Organisatiedynamica

Thijs Homan | Boom
Er zijn maar weinig organisaties waar op dit moment géén verandertraject plaatsvindt. Sterker nog: soms zijn het er wel drie, vier of vijf tegelijkertijd! Wat is er toch aan de hand in al die organ... Meer
Paperback
April 2005 | ISBN 9789052615042 | 1e druk | 404 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
49,95
Mail mij
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617541
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Fuseren is topsport

Fuseren is topsport

Theo van Iperen | Mediawerf
Het bedrijfsleven en de not-for-profit sector zijn weinig succesvol in het managen van fusies. Veel tijd en geld gaan verloren zonder dat de fusiedoelen ook maar een stap dichterbij komen. Terwijl ... Meer
Gebonden
Oktober 2009 | ISBN 9789081091480 | 183 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,95
In winkelwagen
CPM: Sturing van strategie tot werkvloer

CPM: Sturing van strategie tot werkvloer

Fred Conijn | Boom
Het management is de laatste jaren overspoeld door concepten als ABC, BSC, VBM, XBRL en regelgeving als IFRS, COSO, Basel II, SAS70 en Solvency. Het heeft de sturing niet verbeterd. De verwarring i... Meer
Paperback
April 2009 | ISBN 9789013064865 | 1e druk | 129 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Documenten onder controle

Documenten onder controle

Geert-Jan van Bussel | Boom
Dit boek geeft inzicht in de wondere wereld van document management. Het is geschreven voor iedere professional die met documenten, document management en elektronische documentenverwerking in soft... Meer
Paperback
December 2008 | ISBN 9789013062670 | 1e druk | 127 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Onveranderbaarheid van organisaties

Onveranderbaarheid van organisaties

Leike van Oss, Jaap van 't Hek | Mediawerf
Organisaties veranderen. En organisaties veranderen soms ook niet, of niet precies zoals we dat zouden willen. Managers en adviseurs hebben vaak een groot geloof in de maakbaarheid van organisaties... Meer
Gebonden
Juli 2008 | ISBN 9789075458473 | 179 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
20,95
In winkelwagen
The S-Factor

The S-Factor

Anastasia A. Kellermann | Business Contact
Sustainability is not an ideal beyond reach. It's a profitable opportunity, a creative challenge, an international inevitability and it's also fun! Anastasia A. Kellermann's approach makes The S-Fa... Meer
Paperback
December 2005 | ISBN 9789047002512 | 208 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
Human Resources Accounting

Human Resources Accounting

Mark de Lat, Ton Plender, Roy Roelvink | Boom
Medewerkers vormen een belangrijke bron van inkomsten. Ze zijn immers ons 'belangrijkste kapitaal'. Maar de financiële functie is vooral geïnteresseerd in wat dat kapitaal precies is. En vooral: wa... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789013016925 | 1e druk | 107 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Relatiebeheer als groeistrategie

Relatiebeheer als groeistrategie

Jos Burgers | Boom
Uw huidige klanten zijn het belangrijkste kapitaalgoed van uw onderneming. Zowel industriële ondernemingen en handelsbedrijven alsook dienstverlenende organisaties onderkennen steeds vaker de noodz... Meer
Paperback
Oktober 2001 | ISBN 9789014081908 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,50
In winkelwagen
AO en kwaliteit: een integrale aanpak

AO en kwaliteit: een integrale aanpak

Jan Bosman, Martijn Kamermans, Marc Schijff | Boom
Zowel de klassiekers als de recente ontwikkelingen in de vakgebieden Administratieve Organisatie (AO) en kwaliteitsmanagement komen langs in dit boek. En heel uitgebreid biedt het u een plan van aa... Meer
Paperback
Juli 2001 | ISBN 9789031220977 | 1e druk | 141 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Strategisch denken

Strategisch denken

René ten Bos | Thema B.V.
In de meeste handboeken wordt strategie vanuit een normatief perspectief gepresenteerd: hoe moet je een strategisch plan maken, hoe een analyse uitvoeren? Ten Bos breekt hier nadrukkelijk mee. Hij ... Meer
Paperback
Januari 1997 | ISBN 9789070512613 | 254 blz.
Uitverkocht
32,00
Bestellen
Motivatie in organisaties

Motivatie in organisaties

H. Lange | Boom
Motivatie heeft te maken met innerlijke besluitvormingsprocessen. Het gaat om de vraag waarom mensen hun energie en talenten ergens in steken. Of waarom ze dat niet doen. Motivatie in organisaties ... Meer
Paperback
December 1992 | ISBN 9789026717871 | 1e druk | 155 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Jaarplan op één A3 bij woningcorporaties

Jaarplan op één A3 bij woningcorporaties

Henk Doeleman | Boom
Realiseer jaarplannen snel en doeltreffend, met meer draagvlak – en minder papier   Een organisatiestrategie moet tegenwoordig inclusief, duurzaam en data-gedreven zijn. Deze uitdagingen vragen e... Meer
Paperback
ISBN 8713791063391 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,50
In winkelwagen
  Vorige1....7891011
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg