Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (14)
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 20 ×Hardback ×Gebonden ×
Verliefd op je klant

Verliefd op je klant

Patrick van Veen | Business Contact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. A... Meer
Gebonden
Februari 2025 | ISBN 9789047010210 | 144 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,99
In winkelwagen
E-book 
April 2017 | ISBN 9789047010227
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Op ons erf

Op ons erf

Maria van Boxtel, Iris van de Graaf, Dick Boschloo (lllustrator) | Stichting Biologisch Goed Van Eigen Erf
OP ONS ERF In 7 stappen gasten ontvangen op je boerderij Wil je starten of uitbreiden met culinaire activiteiten op je boerderij, hoe bereik je dan je gasten? Aan welke wetten en regels moet je ... Meer
Hardback
Maart 2022 | ISBN 9789081528535 | 1e druk | 96 blz.
Uitverkocht
14,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Van ons erf

Van ons erf

Maria van Boxtel, Iris van de Graaf | Stichting Biologisch Goed Van Eigen Erf
VAN ONS ERF In 7 stappen je eigen boerderijproducten verkopen Wil je starten of uitbreiden met rechtstreekse verkoop van boerderijproducten, hoe bereik je dan die klanten? Aan welke wetten en re... Meer
Hardback
Oktober 2021 | ISBN 9789081528528 | 1e druk | 96 blz.
Uitverkocht
14,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Street smart sales

Street smart sales

Ronald Bogaerds | Uitgeverij Haystack
Als je street smart bent, kun je alles aan iedereen verkopen. Wil jij ook zo'n topverkoper worden die ijs kan verkopen aan eskimo's? Ontdek dan de kracht van de 8 powerskills.   Moderne klanten z... Meer
Hardback
Juni 2020 | ISBN 9789461263889 | 128 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Juni 2020 | ISBN 9789461263971 | 1e druk
Direct via e-mail
15,00
In winkelwagen
Maak je naam onvergetelijk

Maak je naam onvergetelijk

Floris Hülsmann | Uitgeverij Haystack
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo'n naam?   In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrij... Meer
Hardback
September 2018 | ISBN 9789461262936 | 160 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
18,50
In winkelwagen
De klantenfluisteraar

De klantenfluisteraar

Jan van Setten | Business Contact
Klanten: aan de ene kant zijn ze uw broodwinning en dus uw waardevolste bezit. Aan de andere kant werken ze u regelmatig op de zenuwen. Ze stellen torenhoge eisen, zijn onredelijk en wispelturig. M... Meer
Hardback
Juli 2017 | ISBN 9789047010661 | 128 blz.
Uitverkocht
20,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
30 methoden van beïnvloeding

30 methoden van beïnvloeding

Stephen R. Covey | Business Contact
In zijn belangrijkste boek De zeven eigenschappen verwijst Stephen Covey naar de 30 methoden van beïnvloeding die hij ontwikkelde om te kunnen omgaan met de gevoelige scheidslijn tussen betrokkenhe... Meer
Gebonden
Februari 2017 | ISBN 9789047010456 | 80 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Februari 2017 | ISBN 9789047010517
Uitverkocht
6,99
Bestellen
De kleine Cialdini

De kleine Cialdini

Jacqueline de Jong | Business Contact
Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplare... Meer
Gebonden
Oktober 2015 | ISBN 9789047008644 | 80 blz.
Uitverkocht
13,99
Bestellen
E-book 
November 2015 | ISBN 9789047009047
Direct via e-mail
6,99
In winkelwagen
Vertrouw me, ik ben verkoper

Vertrouw me, ik ben verkoper

| Business Contact
Bij een verkoper denken de meeste mensen meteen aan een opdringerige, oneerlijke en zelfzuchtige geldwolf. Dat beeld is zo hardnekkig, dat ook verkopers zelf zijn gaan geloven dat je zonder wolvens... Meer
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789047008521 | 128 blz.
Uitverkocht
15,00
Bestellen
E-book 
Februari 2016 | ISBN 9789047008538
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Verdienen met uitgeven

Verdienen met uitgeven

Maarten Beernink | Het Boekenschap
Een pakkende eerste zin op de achterflap doet zelfs slechte boeken goed verkopen. Wat zijn de ingredienten voor zo'n zin? Hoe bereid je een onvergetelijke boekpresentatie voor? Hoe zet je Google he... Meer
Gebonden
Januari 2015 | ISBN 9789490085407 | 224 blz.
Uitverkocht
16,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Calimeromarketing 3.0 in een eierdop

Calimeromarketing 3.0 in een eierdop

Karen Romme |
De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme ondernemers laten ze zien... Meer
Gebonden
November 2014 | ISBN 9789079826155 | 64 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
9,99
In winkelwagen
Online marketing expert in een week

Online marketing expert in een week

Jeroen Bertrams | Scriptum
Hoe behaal je als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist ni... Meer
Gebonden
Juli 2013 | ISBN 9789055942824 | 164 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
17,50
In winkelwagen
E-book 
Augustus 2013 | ISBN 9789055948062
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Commercieel luisteren

Commercieel luisteren

Marc van Katwijk | Remarcable
Commercieel luisteren is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en vaardighe... Meer
Gebonden
Juni 2013 | ISBN 9789082073409 | 144 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,95
In winkelwagen
Geef nooit korting!

Geef nooit korting!

Jos Burgers | Van Duuren Management
Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk op veel markten alleen maar ... Meer
Gebonden
Februari 2011 | ISBN 9789089650719 | 120 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
19,95
In winkelwagen
E-book 
Juni 2012 | ISBN 9789089651303
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg