Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (203)
  Vorige1....56789Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 50 ×Paperback ×Hardback ×
Toekomstonderzoek (2e druk)

Toekomstonderzoek (2e druk)

Boudewijn Raessens | Boom
Trendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze le... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2015 | ISBN 9789462365230 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
41,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Gevraagd worden

Gevraagd worden

Hugo Bakker | eBookPoint
Ben jij als trainer, coach, adviseur of spreker een kei in je vak maar vind je het lastig om je publiek te bereiken, je workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken? Dan is dit boek er voor ... Meer
Paperback
December 2014 | ISBN 9789491442681
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken

Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken

Peter Klijsen | Boom
Acquireren roept bij professionals nogal eens weerstand op. Ze willen absoluut niet geassocieerd worden met 'de agressieve verkoper die komt leuren om een klus'. Bovendien brengt de druk om opdrach... Meer
Paperback
December 2014 | ISBN 9789462201446
Levertijd 1-2 werkdagen
32,50
In winkelwagen
How cool brands stay hot

How cool brands stay hot

| Boom
Hoe ga je als merk om met de meest reclamekritische generatie ooit? Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze g... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789077442036 | 288 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Pitch!

Pitch!

Rick Willemsen, Alette den Exter | Van Duuren Management
Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk ach... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789089652423 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652553
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z

Marcel van der Haas, Jenny Hudepohl | Boom
Medewerkers bepalen het succes van een organisatie!   Een organisatie die het personeel werft en bindt, dat echt past bij haar missie, visie en cultuur, presteert aantoonbaar beter. Maar hoe doe ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
November 2014 | ISBN 9789491560736 | 250 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Pofessionals & Acquisitie

Pofessionals & Acquisitie

Frank Kwakman | Boom
Het verwerven van opdrachten is een vak apart. Acquisitie is in de meeste organisaties dan ook een afzonderlijk specialisme. In de zakelijke dienstverlening is de professional zelf als het ware 'he... Meer
Paperback
Oktober 2014 | ISBN 9789462201347
Levertijd 1-2 werkdagen
38,95
In winkelwagen
Uitverkocht!

Uitverkocht!

Jim Stolze | A.W. Bruna LeV.
Bedrijven kijken teveel naar hun financiële resultaten; ze besteden meer budget aan nieuwe dan aan bestaande klanten en ze zijn te druk bezig om ons te verlammen met informatie en ons zodoende op t... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789400505735
Uitverkocht
19,95
Bestellen
E-book 
Mei 2012 | ISBN 9789044964189
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Meer omzet met je webshop

Meer omzet met je webshop

Jurjen Jongejan | Van Duuren Management
Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze n... Meer
Paperback
September 2014 | ISBN 9789089652294 | 232 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
29,99
Mail mij
Inkijkexemplaar
Het enige boek over merken dat je nodig hebt

Het enige boek over merken dat je nodig hebt

Michiel Maandag, Liisa Puolakka | Uitgeverij Haystack
Meer dan ooit heb je een origineel en opvallend merk nodig. Maar hoe bedenk je een goed logo, een goede naam en een herkenbare categorie waardoor iedereen begrijpt wat je verkoopt? In Het enige boe... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789461260932 | 1e druk | 160 blz.
Uitverkocht
17,50
Bestellen
Omnichannel in retail

Omnichannel in retail

Gino van Ossel | LannooCampus
Gino van Ossel over het koopgedrag van de klant. Winnaar managementboek van het jaar.   Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten d... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789401416702 | 5e druk | 240 blz.
Uitverkocht
34,99
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789401416962
Direct via e-mail
26,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
When digital becomes human

When digital becomes human

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.   De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van b... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789082033762 | 200 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
29,99
Mail mij
E-book 
Oktober 2014 | ISBN 9789401419031
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Facebookmarketing in 60 minuten

Facebookmarketing in 60 minuten

Marcel van der Heijden | | Uitgeverij Haystack
Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marce... Meer
Paperback
November 2013 | ISBN 9789461260611
Uitverkocht
12,50
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789461260970
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Sales beter de baas

Sales beter de baas

Edwin de Haas | Boom
Meer klanten en meer omzet. Voor veel directeuren, ondernemers en verkopers is het een ware uitdaging. Zeker nu opdrachten niet meer vanzelf komen aanwaaien en de roep om new business groter is dan... Meer
Paperback
September 2013 | ISBN 9789024402854 | 2e druk | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
28,75
In winkelwagen
E-book 
September 2013 | ISBN 9789058755667
Direct via e-mail
22,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Inkijkexemplaar
Neuromarketing

Neuromarketing

Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit | Boom
Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom c... Meer
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789462200050 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789024420841
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
BrandingNL

BrandingNL

Andy Mosmans | Boom
Steeds meer wordt duidelijk dat merkmanagement op al deze markten consistent en geïntegreerd moet plaatsvinden (total branding). Zowel thematisch (above the line) als actiematig (below the line), m... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560156 | 3e druk | 636 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
Accountability

Accountability

Cathelijne Janssen | Boom
Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals die met accountability van communicatie aan de slag willen gaan in hun organisatie. Accountability is niet nieuw. De inzichten op ... Meer
Paperback
Maart 2013 | ISBN 9789491560392 | 1e druk | 110 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Prijsvraag als communicatiemiddel

Prijsvraag als communicatiemiddel

Marten Waardenburg | Boom
Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iet... Meer
Paperback
Februari 2013 | ISBN 9789491560330 | 1e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
32,50
In winkelwagen
IJs verkopen aan eskimo's

IJs verkopen aan eskimo's

Pacelle van Goethem | Business Contact
Hét Nederlandse standaardwerk over overtuigen! Wat geeft persoonlijke overtuigingskracht? Wat maakt ideeën overtuigend? Overtuigen lijkt pure magie, maar wordt in dit boek feilloos ontrafeld tot éé... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789047005568 | 224 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
23,99
In winkelwagen
E-book 
December 2012 | ISBN 9789047006312
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Saskia Barendse-Schijvens | Boom
Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun ervaringen. Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert ... Meer
Paperback
December 2012 | ISBN 9789491560279 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,50
In winkelwagen
Customer Delight Strategie

Customer Delight Strategie

Jean-Pierre Thomassen | Boom
De Customer Delight Strategie is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Zowel in het bedrijfsleven, de zorg als de overhe... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789013110159 | 1e druk | 232 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
49,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789013121605 | 1e druk
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Digitale verleiding

Digitale verleiding

Maurits Kaptein | Business Contact
Waar online winkels al blij zijn als 5 procent van de bezoekers ook echt iets koopt, haalt een gemiddelde boekhandel gemakkelijk 25 procent. Wat mist de internethandel dat de traditionele handel we... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005452 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
24,99
In winkelwagen
E-book 
November 2012 | ISBN 9789047005650
Uitverkocht
9,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Een idee aub

Een idee aub

Erik Kessels | Business Contact
Creatief zijn valt niet altijd mee. Zeker niet als je dat elke dag moet zijn, want de omstandigheden, regels en eisen om op een idee te komen veranderen voortdurend. Maar gelukkig kan iedereen met ... Meer
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789047005919 | 128 blz.
Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
15,00
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2012 | ISBN 9789047005810
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
De koopknop

De koopknop

Martin de Munnik | Boom
Neuromarketing is hot en het onderzoek daartoe heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een industrie met een grote belofte: het juiste product, op het juiste moment, voor de juiste mensen. Door in ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619927 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2013 | ISBN 9789462200180
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Hebbes!

Hebbes!

Adriaan Oomen | Boom
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren ... Meer
Paperback
September 2012 | ISBN 9789052619422
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2013 | ISBN 9789462200265
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....56789Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg