Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (203)
  Vorige1....456789Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Paperback ×
Alles is marketing

Alles is marketing

Truus Koppelaar | Pharos Uitgeverij
Na bijna 20 jaar bij AFAS Software te hebben gewerkt, waarvan een groot deel als directeur marketing, is marketing nog steeds de grote passie van auteur Truus Koppelaar-Noort. In dit boek deelt zij... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789079399703 | 112 blz.
Uitverkocht
16,90
Bestellen
De business compositie

De business compositie

Floris E. Hurts |
Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoer... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2015 | ISBN 9789023254386 | 1e druk | 192 blz.
Uitverkocht
20,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Formats

Formats

Aart Lensink | Boom
In Formats wordt de lezer meegenomen in de wereld van gewenste content in de vorm van formats. Je leest hoe je als merk zelf formats kunt ontwikkelen. Formats die hard nodig zijn omdat ze binnen de... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789491560682 | 1e druk | 184 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Offertes winnen

Offertes winnen

Peter de Weerd | Peter de Weerd
Wat voor werk je ook doet, je bent tegenwoordig steeds vaker betrokken bij offertetrajecten. Dit boek laat zien hoe je dergelijke trajecten wint. Met behulp van de 3V-filosofie zet je jouw expertis... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789082410808 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
E-book 
September 2015 | ISBN 9789082410815
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
De vijf stappen naar een betekenisvol merk

De vijf stappen naar een betekenisvol merk

Michel Jansen | Boom
Een betekenisvolle merkidentiteit is onmisbaar voor de groei en continuïteit van een organisatie. Dit boek laat zien hoe archetypen kunnen helpen bij het ontwikkelen van een sterke merkidentiteit. ... Meer
Paperback
Augustus 2015 | ISBN 9789491560941 | 1e druk | 224 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,75
In winkelwagen
Merkcultuur

Merkcultuur

Job Mensink, Ton Rodenburg, Chris Kersbergen | Boom
Het succes van sterke merken is terug te voeren op de mensen die ervoor werken. In de vorige eeuw was de waarde van een bedrijf voor 90 procent te herleiden tot tastbare zaken zoals machines, gebou... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2015 | ISBN 9789089536556 | 1e druk | 248 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
40,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Het strategisch verkoopplan

Het strategisch verkoopplan

Ruud de Haas | Boom
Over het schrijven van een goed strategisch verkoopplan is relatief weinig theorie beschikbaar. Veel verkoopleiders schrijven het plan puur op gevoel en ervaring. Maar om een goed plan te kunnen sc... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juni 2015 | ISBN 9789089536464 | 1e druk | 88 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Inleiding marketing

Inleiding marketing

Stefan Renkema | Boom
De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juni 2015 | ISBN 9789089536716 | 1e druk | 256 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
50,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
RetailTheater

RetailTheater

Femke Cuijpers, Carin Frijters | CF Retail Advies
RetailTheater is het praktische vervolg op Prikkel de Koopknop   "Hoe zorg ik ervoor dat mijn klant ook echt koopt?" Het is een vraag die auteurs Carin Frijters (auteur van Prikkel de Koopknop) ... Meer
Paperback
Mei 2015 | ISBN 9789081951128 | 200 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
29,00
In winkelwagen
50 Verdienmodellen

50 Verdienmodellen

Jeanet Bathoorn, Petra Iuliano | Boom
Wil je continue geldstromen genereren, geld voor opleidingen en investeringen opzij zetten, maar daarnaast ook tijd en geld overhouden voor goede doelen én om die droomreis te maken? Het begint all... Meer
Paperback
April 2015 | ISBN 9789462201392 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
April 2016 | ISBN 9789058754400
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De kunst van overtuigen

De kunst van overtuigen

Lorne Whitehead, John P. Kotter | Business Contact
Nieuwe ideeën krijgen soms geen enkele kans. Innovatie- of veranderingsvoorstellen worden al bij voorbaat afgekeurd, als onmogelijk of zelfs bedreigend ervaren. Waarom? Het idee is eerder geprobeer... Meer
Paperback
April 2015 | ISBN 9789047008712 | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
23,99
In winkelwagen
Internal branding 2.0

Internal branding 2.0

Gaby Nedesky, Luc van Beers | Boom
Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet mee... Meer
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789491560927 | 312 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,95
In winkelwagen
No Budget Marketing

No Budget Marketing

Jos Burgers | Boom
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? No Budget Marketing is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mo... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789462201415 | 140 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2009 | ISBN 9789052617473
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Perfect Store

Perfect Store

Peter Liesting | Boom
In Perfect Store beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken.   Het concept Perfect Store slaat e... Meer
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789462201361 | 176 blz.
Uitverkocht
23,50
Bestellen
E-book 
Maart 2015 | ISBN 9789462201538
Direct via e-mail
20,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Inkoop voor verkopers

Inkoop voor verkopers

Anton Rutgers | #REF!
Uit onderzoek onder 800 verkopers en accountmanagers blijkt dat het voor 75% van de verkopers onduidelijk is hoe een inkoper werkt. Terwijl 80% in zijn dagelijkse werkzaamheden wel eens met inkoper... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789082349306 | 1e druk | 104 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,95
In winkelwagen
Kwalitatief onderzoek in organisaties (tweede druk)

Kwalitatief onderzoek in organisaties (tweede druk)

Inge Bleijenbergh | Boom
In dit boek worden de verschillende fasen besproken van kwalitatief onderzoek binnen organisaties. Dergelijk onderzoek vindt plaats voor onderzoeksbureaus, maar ook in het kader van een studie of p... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789462364639 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
38,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
CRM in de praktijk

CRM in de praktijk

Sjors van Leeuwen | Boom
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor iedereen die met customer relationship management (CRM) aan de slag wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een suc... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789462200982 | 3e herziene druk | 312 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
37,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789462201101
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Willem Verbeke, Maarten Colijn | Boom
Zelfinzicht en sociale intelligentie Waarom verkopen sommige verkopers veel meer dan andere? Zelfinzicht en sociale intelligentie zijn de geheime krachten achter iedere succesvolle verkoper. Socia... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789462201354 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789462201460
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Toekomstonderzoek (2e druk)

Toekomstonderzoek (2e druk)

Boudewijn Raessens | Boom
Trendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze le... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2015 | ISBN 9789462365230 | 2e druk
Levertijd 1-2 werkdagen
41,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Gevraagd worden

Gevraagd worden

Hugo Bakker | eBookPoint
Ben jij als trainer, coach, adviseur of spreker een kei in je vak maar vind je het lastig om je publiek te bereiken, je workshop te vullen of nieuwe klanten aan te trekken? Dan is dit boek er voor ... Meer
Paperback
December 2014 | ISBN 9789491442681
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken

Persoonlijke kracht in acquisitiegesprekken

Peter Klijsen | Boom
Acquireren roept bij professionals nogal eens weerstand op. Ze willen absoluut niet geassocieerd worden met 'de agressieve verkoper die komt leuren om een klus'. Bovendien brengt de druk om opdrach... Meer
Paperback
December 2014 | ISBN 9789462201446
Levertijd 1-2 werkdagen
32,50
In winkelwagen
How cool brands stay hot

How cool brands stay hot

| Boom
Hoe ga je als merk om met de meest reclamekritische generatie ooit? Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze g... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789077442036 | 288 blz.
Uitverkocht
32,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Pitch!

Pitch!

Rick Willemsen, Alette den Exter | Van Duuren Management
Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk ach... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789089652423 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652553
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z

Arbeidsmarktcommunicatie van A/Z

Marcel van der Haas, Jenny Hudepohl | Boom
Medewerkers bepalen het succes van een organisatie!   Een organisatie die het personeel werft en bindt, dat echt past bij haar missie, visie en cultuur, presteert aantoonbaar beter. Maar hoe doe ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
November 2014 | ISBN 9789491560736 | 250 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Pofessionals & Acquisitie

Pofessionals & Acquisitie

Frank Kwakman | Boom
Het verwerven van opdrachten is een vak apart. Acquisitie is in de meeste organisaties dan ook een afzonderlijk specialisme. In de zakelijke dienstverlening is de professional zelf als het ware 'he... Meer
Paperback
Oktober 2014 | ISBN 9789462201347
Levertijd 1-2 werkdagen
38,95
In winkelwagen
  Vorige1....456789Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg