Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (100)
  Vorige1234Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
E-book ×Gebonden ×
Verkopen met mensenkennis

Verkopen met mensenkennis

Hans Faas | Futuro Uitgevers
In het boek Verkopen met mensenkennis krijg je tips, checklists en stappenplannen om jezelf en je klant beter te begrijpen. Je leert daarmee de taal van de klant te spreken tijdens afspraken, schri... Meer
Paperback
Oktober 2015 | ISBN 9789492221162 | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2015 | ISBN 9789492221179
Direct via e-mail
10,99
In winkelwagen
Offertes winnen

Offertes winnen

Peter de Weerd | Peter de Weerd
Wat voor werk je ook doet, je bent tegenwoordig steeds vaker betrokken bij offertetrajecten. Dit boek laat zien hoe je dergelijke trajecten wint. Met behulp van de 3V-filosofie zet je jouw expertis... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789082410808 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
19,95
In winkelwagen
E-book 
September 2015 | ISBN 9789082410815
Direct via e-mail
16,99
In winkelwagen
Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie

Ko Floor, Fred van Raaij, Margot Bouwman | Noordhoff Uitgevers B.V.
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 stud... Meer
5%
Studentenkorting
Gebonden
Juli 2015 | ISBN 9789001834128 | 608 blz.
Uitverkocht
79,95
Bestellen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789001856281
Uitverkocht
70,95
Bestellen
Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Hooked - hoe je mensen verslaafd maakt aan je product

Nir Eyal | Van Duuren Management
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn rel... Meer
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652713
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
Pitch!

Pitch!

Rick Willemsen, Alette den Exter | Van Duuren Management
Met de perfecte pitch liggen opdrachten binnen handbereik! Het helpt je om jezelf in de schijnwerpers te zetten. Om een onuitwisbare indruk op opdrachtgevers te maken. Om concurrenten glansrijk ach... Meer
Paperback
November 2014 | ISBN 9789089652423 | 1e druk | 160 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,99
In winkelwagen
E-book 
Juni 2015 | ISBN 9789089652553
Direct via e-mail
15,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
On top

On top

Anna Nooshin | Van Holkema & Warendorf
On Top is de must have inspiratiegids voor vrouwen die weleens gedacht hebben: is dit alles? Een boek vol humor, zelfspot en herkenbare situaties. Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een va... Meer
Gebonden
April 2015 | ISBN 9789000344352 | 224 blz.
Uitverkocht
23,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Perfect Store

Perfect Store

Peter Liesting | Boom
In Perfect Store beschrijft Peter Liesting hoe je als leverancier of retailer in Fast Moving Consumer Goods (FMCG) op een slimme manier je markt kunt bewerken.   Het concept Perfect Store slaat e... Meer
Paperback
Maart 2015 | ISBN 9789462201361 | 176 blz.
Uitverkocht
23,50
Bestellen
E-book 
Maart 2015 | ISBN 9789462201538
Direct via e-mail
20,75
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Willem Verbeke, Maarten Colijn | Boom
Zelfinzicht en sociale intelligentie Waarom verkopen sommige verkopers veel meer dan andere? Zelfinzicht en sociale intelligentie zijn de geheime krachten achter iedere succesvolle verkoper. Socia... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789462201354 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
32,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789462201460
Direct via e-mail
25,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
CRM in de praktijk

CRM in de praktijk

Sjors van Leeuwen | Boom
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor iedereen die met customer relationship management (CRM) aan de slag wil. In dit boek komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een suc... Meer
Paperback
Februari 2015 | ISBN 9789462200982 | 3e herziene druk | 312 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
37,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2015 | ISBN 9789462201101
Direct via e-mail
29,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
CEX Sells

CEX Sells

Beate van Dongen, Deborah Wietzes | Van Duuren Management
Customer EXperience (CEX) is hot! Nu het voor bedrijven steeds moeilijker wordt om zich op basis van producten te onderscheiden, moeten ze juist in hun dienstverlening het verschil zien te maken. V... Meer
Gebonden
Februari 2015 | ISBN 9789089652508 | 184 blz.
Uitverkocht
36,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Verdienen met uitgeven

Verdienen met uitgeven

Maarten Beernink | Het Boekenschap
Een pakkende eerste zin op de achterflap doet zelfs slechte boeken goed verkopen. Wat zijn de ingredienten voor zo'n zin? Hoe bereid je een onvergetelijke boekpresentatie voor? Hoe zet je Google he... Meer
Gebonden
Januari 2015 | ISBN 9789490085407 | 224 blz.
Uitverkocht
16,50
Bestellen
Inkijkexemplaar
Onderneemster zkt sterk merk

Onderneemster zkt sterk merk

Katlijn Voordeckers, Sara Reymen | Lannoo Campus
Hoe word je gekend waarvoor je écht gekend wil zijn? Wat bied je aan en voor wie werk je (niet)? Welke valkuilen moet je vermijden?   Onderneemster zkt sterk merk laat je als vrouwelijke ondern... Meer
E-book 
November 2014 | ISBN 9789401419093
Direct via e-mail
17,99
In winkelwagen
Calimeromarketing 3.0 in een eierdop

Calimeromarketing 3.0 in een eierdop

Karen Romme |
De Calimeromarketingboeken zijn al meer dan tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Met deze boeken wil ondernemer Karen Romme ondernemers laten ze zien... Meer
Gebonden
November 2014 | ISBN 9789079826155 | 64 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
9,99
In winkelwagen
When digital becomes human

When digital becomes human

Steven Van Belleghem | Van Duuren Management
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant.   De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van b... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789082033762 | 200 blz.
Tijdelijk niet voorradig.
29,99
Mail mij
E-book 
Oktober 2014 | ISBN 9789401419031
Direct via e-mail
23,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Calimeromarketing 3.0

Calimeromarketing 3.0

Karen Romme | Scriptum
De Calimeromarketingboeken zijn al bijna tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewik-kelde modellen gaan ze terug na... Meer
Gebonden
Juni 2014 | ISBN 9789055949175 | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
23,50
In winkelwagen
Handboek mobiele strategie

Handboek mobiele strategie

Bart van Asten | Boom
Mobiele strategie Klanten shoppen steeds meer online via hun telefoon of tablet. Concurrenten slagen er met hun mobiele strategie in om een groter marktaandeel te verwerven. En steeds vaker zetten... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2016 | ISBN 9789024406630 | 244 blz.
Uitverkocht
38,25
Bestellen
E-book 
Juni 2014 | ISBN 9789462200951
Direct via e-mail
32,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Omnichannel in retail

Omnichannel in retail

Gino van Ossel | LannooCampus
Gino van Ossel over het koopgedrag van de klant. Winnaar managementboek van het jaar.   Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten d... Meer
Paperback
April 2014 | ISBN 9789401416702 | 5e druk | 240 blz.
Uitverkocht
34,99
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789401416962
Direct via e-mail
26,99
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Facebookmarketing in 60 minuten

Facebookmarketing in 60 minuten

Marcel van der Heijden | | Uitgeverij Haystack
Om op te vallen tussen alle Facebook-berichten draait het voor bedrijven en professionals maar om een ding: menselijke aandacht. Aan de hand van praktijkvoorbeelden, tips en tools legt expert Marce... Meer
Paperback
November 2013 | ISBN 9789461260611
Uitverkocht
12,50
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789461260970
Uitverkocht
12,50
Bestellen
Designmanagement in essentie

Designmanagement in essentie

Wil Michels, Patrick van Thiel | Noordhoff Uitgevers B.V.
Designmanagement in essentie is de opvolger van het succesvolle Corporate Design Management. Het is een vlot geschreven en zeer overzichtelijk standaardwerk op het gebied van design management. Het... Meer
E-book 
April 2014 | ISBN 9789001848705 | 4e
Uitverkocht
32,95
Bestellen
Bezoeken
Marketingkassa

Marketingkassa

Michiel van de Watering | Noordhoff Uitgevers B.V.
Op een toegankelijke, heldere manier beschrijft Michiel van de Watering in Marketingkassa – accountability voor de resultaatgedreven organisatie de verschillende aspecten van accountability van mar... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
November 2011 | ISBN 9789001807849 | 120 blz.
Uitverkocht
0,00
Bestellen
E-book 
April 2014 | ISBN 9789001848576
Uitverkocht
25,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
ACTIE!

ACTIE!

Cor Molenaar | Boom
Consumenten blijven weg uit de winkelstraten en kopen massaal op internet. Ondernemers sluiten hun zaak, binnensteden zijn minder aantrekkelijk en winkelgebieden raken in verval.   Wake up call  ... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789024407798 | 144 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789024420896
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Customer Delight Strategie

Customer Delight Strategie

Jean-Pierre Thomassen | Boom
De Customer Delight Strategie is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid. Zowel in het bedrijfsleven, de zorg als de overhe... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Oktober 2012 | ISBN 9789013110159 | 1e druk | 232 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
49,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789013121605 | 1e druk
Direct via e-mail
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Verleid de klant

Verleid de klant

Daniëlle de Jonge, Rob Snoeijen | Van Duuren Management
Wil jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk zijn? Kies dan voor verleiding. Klanten laten zich graag beïnvloeden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ... Meer
Gebonden
April 2013 | ISBN 9789089651471 | 152 blz.
Uitverkocht
25,99
Bestellen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789089652027
Uitverkocht
16,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Neuromarketing

Neuromarketing

Eric van Arendonk, Adriaan Polderman, Karel Smit | Boom
Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom c... Meer
Paperback
Juni 2013 | ISBN 9789462200050 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2013 | ISBN 9789024420841
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Sales beter de baas

Sales beter de baas

Edwin de Haas | Boom
Meer klanten en meer omzet. Voor veel directeuren, ondernemers en verkopers is het een ware uitdaging. Zeker nu opdrachten niet meer vanzelf komen aanwaaien en de roep om new business groter is dan... Meer
Paperback
September 2013 | ISBN 9789024402854 | 2e druk | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
28,75
In winkelwagen
E-book 
September 2013 | ISBN 9789058755667
Direct via e-mail
22,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Inkijkexemplaar
  Vorige1234Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg