Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Marketing en sales
Terug
Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Marketing en sales

Het marketinglandschap verandert: online en offline raken steeds meer geïntegreerd. Maar hoe bepaal je je ultieme marketingstrategie? En is verkopen domweg het in praktijk brengen van vaardigheden of is het de gunfactor die de doorslaggevende rol speelt in het closen van een deal? Is koud bellen nog done, of zijn er betere manieren? En hoe zit het met korting? De een zegt zeker doen, de ander nooit. Klanten binden kun je leren.

Producten (100)
  Vorige1234Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Prijs: € 0 tot € 100 ×Boom ×
Kloteklanten 3.0

Kloteklanten 3.0

Egbert Jan van Bel | Boom
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van ... Meer
Paperback
Maart 2018 | ISBN 9789024421947 | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2018 | ISBN 9789058758910
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De kracht van timing

De kracht van timing

Robert B. Cialdini | Boom
De kracht van timing voegt een nieuwe, cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is. Het is een baanbrekend boek: uniek, fascinerend en waanzinni... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2018 | ISBN 9789024421510 | 320 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
39,95
In winkelwagen
E-book 
Februari 2018 | ISBN 9789024421527 | 208 blz.
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Who is accountable?

Who is accountable?

Franck Kuppers, Werner Beusekom | Boom
Genomineerd voor de PIM marketingliteratuurprijs 2019!   Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Je... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2018 | ISBN 9789462763036 | 1e druk | 324 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
47,75
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Alles is verkopen

Alles is verkopen

Jan Bloemhof | Boom
Wij zijn allemaal verkopers. Wij communiceren allemaal. En dat kan altijd beter.   Mensen om je heen beïnvloeden  Elke dag brengen we van alles aan de man. Iedereen doet het. Hoe vaak heb je a... Meer
Paperback
Oktober 2017 | ISBN 9789024414017 | 1e druk | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
Oktober 2017 | ISBN 9789024418763
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Inkijkexemplaar
Marketing 4.0

Marketing 4.0

Philip Kotler | | Boom
Met Marketing 4.0 beschrijft Philip Kotler, de grondlegger van de moderne marketing, een totaal nieuwe manier om naar marketing te kijken en geeft hij vernieuwende inzichten in hoe klanten vandaag ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2017 | ISBN 9789462762022 | 1e druk | 188 blz.
Uitverkocht
39,90
Bestellen
Inkijkexemplaar
Startup Branding

Startup Branding

Andy Mosmans | Boom
Startups zijn hot en ook Nederland koestert deze vernieuwende bedrijven in de hoop dat ze uitgroeien tot duurzaam succesvolle ondernemingen. Lang niet alle startups komen echter overtuigend uit de ... Meer
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789492196996 | 1e druk | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
41,95
In winkelwagen
Luisterboek
Luister via Storytel
 
Bezoeken
Sterke merken, betere wereld

Sterke merken, betere wereld

Bart Brüggenwirth | Boom
  Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Ze spelen hiermee in op de behoeftes van mensen om positieve, duurzame keuzes te maken. Door h... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juni 2017 | ISBN 9789462761926 | 1e druk | 304 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
41,50
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
De kracht van platformstrategie

De kracht van platformstrategie

Cor Molenaar | Boom
De kracht van platformstrategie gaat over nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen of om diensten aan te bieden zoals die van gemeenten of zorginstellingen. Als mensen hun spu... Meer
Paperback
Mei 2017 | ISBN 9789024408696 | 1e druk | 192 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
39,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Het Sales Canvas

Het Sales Canvas

Orly Polak, Matthijs Leendertse | Boom
Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen.   Kennis is macht  Het Sales C... Meer
Paperback
Maart 2017 | ISBN 9789024408092 | 1e druk | 96 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
31,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
ACTIE!

ACTIE!

Cor Molenaar | Boom
Consumenten blijven weg uit de winkelstraten en kopen massaal op internet. Ondernemers sluiten hun zaak, binnensteden zijn minder aantrekkelijk en winkelgebieden raken in verval.   Wake up call  ... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789024407798 | 144 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
E-book 
November 2013 | ISBN 9789024420896
Direct via e-mail
23,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Red de winkel!

Red de winkel!

Cor Molenaar | Boom
Het gaat niet goed met de Nederlandse retailhandel. Omzetten stagneren en marges staan onder druk, terwijl internetverkopen met 10% stijgen per jaar.   Naar een nieuw businessmodel Toch is er we... Meer
Paperback
December 2016 | ISBN 9789024407835 | 192 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
47,75
In winkelwagen
E-book 
Januari 2013 | ISBN 9789462200135
Direct via e-mail
37,95
In winkelwagen
Big data marketing

Big data marketing

Paul Postma | Boom
Big Data Marketing is een verrassend vak waarmee bedrijven en organisaties hun commerciële activiteiten aanzienlijk kunnen verbeteren. Het geeft een scherper beeld van de commerciële werkelijkheid ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
December 2016 | ISBN 9789492196200
Levertijd 1-2 werkdagen
42,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Visual Language

Visual Language

Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter, Jaap de Jong, Laetitia Smit | Boom
More information about the Dutch version >> The power of a visual image is determined by a complex array of elements. Anyone who creates a page for a magazine, makes a PowerPoint presentation, d... Meer
Paperback
Oktober 2016 | ISBN 9789490947729 | 1e druk
Vandaag besteld, dinsdag in huis
65,00
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Invloed

Invloed

Robert B. Cialdini | Boom
De wereldwijde klassieker – Al meer dan vijf miljoen ex. verkocht wereldwijd!   Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welk... Meer
Paperback
September 2016 | ISBN 9789024404728 | 6e druk | 320 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
23,50
In winkelwagen
E-book 
September 2016 | ISBN 9789058757005
Direct via e-mail
18,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Karaktervol positioneren

Karaktervol positioneren

Marc van Eck | Boom
Karaktervol positioneren is het eerste boek in een reeks van drie. Een ware must voor elke marketeer, manager of directeur die worstelt met hoe zijn organisatie en/of merk zinvol en onderscheidend ... Meer
Paperback
September 2016 | ISBN 9789492196088 | 1e druk | 208 blz.
In herdruk, verwacht (datum nog niet bekend)
39,50
Mail mij
E-book 
September 2016 | ISBN 9789058759283
Direct via e-mail
31,95
In winkelwagen
Handboek mobiele strategie

Handboek mobiele strategie

Bart van Asten | Boom
Mobiele strategie Klanten shoppen steeds meer online via hun telefoon of tablet. Concurrenten slagen er met hun mobiele strategie in om een groter marktaandeel te verwerven. En steeds vaker zetten... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
September 2016 | ISBN 9789024406630 | 244 blz.
Uitverkocht
38,25
Bestellen
E-book 
Juni 2014 | ISBN 9789462200951
Direct via e-mail
32,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Key accountmanagement

Key accountmanagement

Marian Dingena | Boom
De bestseller Key Accountmanagement laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.   Key accountmanagement  ... Meer
Paperback
Augustus 2016 | ISBN 9789492196156 | 280 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
44,95
In winkelwagen
Docentexemplaar aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Agile marketing

Agile marketing

Adrie Dolman | Boom
Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. En deze continu verbeteren zonder tijd of budget te ... Meer
Paperback
Mei 2016 | ISBN 9789492196125
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
Social Selling

Social Selling

Laura Nuhaan | Boom
In 9 stappen meer verkoopsucces   Digitalisering van het koopproces vereist een nieuwe manier van samenwerken tussen verkoop en marketing. Social selling en lead management nieuwe stijl zorgen e... Meer
Paperback
April 2016 | ISBN 9789492196132 | 1e druk
Uitverkocht
35,50
Bestellen
50 Verdienmodellen

50 Verdienmodellen

Jeanet Bathoorn, Petra Iuliano | Boom
Wil je continue geldstromen genereren, geld voor opleidingen en investeringen opzij zetten, maar daarnaast ook tijd en geld overhouden voor goede doelen én om die droomreis te maken? Het begint all... Meer
Paperback
April 2015 | ISBN 9789462201392 | 1e druk | 176 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
27,50
In winkelwagen
E-book 
April 2016 | ISBN 9789058754400
Direct via e-mail
21,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen

Marleen Bekkers, Yousri Mandour | Boom
Gestructureerd proces Wanneer er weer eens op de hei gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat het proces z... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789058754530 | 3e herziene editie | 336 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
34,95
In winkelwagen
E-book 
Maart 2016 | ISBN 9789461278371
Direct via e-mail
27,95
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Inkijkexemplaar
Tijd voor Nieuwe Zaken

Tijd voor Nieuwe Zaken

Judith Manshanden | Boom
Ben je op zoek naar meer zingeving in je baan? Wil je werken in een organisatie die er ‘echt toe doet’? Je bent niet de enige die dit voelt. We bewegen ons van een wereld van individualisme, compet... Meer
Gebonden
Maart 2016 | ISBN 9789462761063 | 1e druk | 197 blz.
Uitverkocht
30,25
Bestellen
Inkijkexemplaar
Marketing met ballen

Marketing met ballen

Rudy Moenaert, Henry Robben | Boom
Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het OMR-denkraam, Ontdekken... Meer
Paperback
Februari 2016 | ISBN 9789492196149
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Online reputatiemanagement

Online reputatiemanagement

Alex van Leeuwen | Boom
Dit boek laat zien hoe je als communicatieprofessional de reputatie van je organisatie kunt meten, beschermen en uitbouwen. Hoe je insights uit online en offline mediakanalen verzamelt, analyseert ... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Januari 2016 | ISBN 9789492196019
Levertijd 1-2 werkdagen
38,50
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Meer opens, meer clicks

Meer opens, meer clicks

Frans Reichardt, Marc Borgers | Boom
Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren. E-mail leent zich ... Meer
Paperback
September 2015 | ISBN 9789492196040 | 1e druk | 156 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
  Vorige1234Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg