Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Management
Terug
Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Onderwerp Management

Bekijk meer
Bekijk minder

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Producten (1051)
  Vorige1....383940414243Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 90 ×Paperback ×E-book ×
Op kop met de balanced scorecard

Op kop met de balanced scorecard

David P. Norton, Robert S. Kaplan | Business Contact
Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aa... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789047004387 | 351 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,99
In winkelwagen
Praktijkgericht opleiden

Praktijkgericht opleiden

Jan Willem van den Boogert | Boom
In dagelijkse werksituaties valt er veel te leren. Leerkansen worden echter lang niet altijd benut, waardoor fouten zich herhalen of noodzakelijke ontwikkeling onvoldoende wordt bereikt. Door alert... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789024417414 | 4e druk | 205 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
47,50
In winkelwagen
Scenario naar lean

Scenario naar lean

Niek Wijnands, Henk van den Boom | Boom
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Hoe kiest u uit dit aa... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789024417346 | 5e druk | 118 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Programmamanagement

Programmamanagement

Theo van der Tak, Gert Wijnen | Boom
Alles moet tegelijk worden gedaan en alles moet morgen klaar zijn. Projecten en andere activiteiten buitelen over elkaar heen: er komt voortdurend werk bij, er gaat niets af. Klanten, leveranciers,... Meer
Paperback
Juni 2006 | ISBN 9789013036282 | 2e druk | 279 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
66,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De financiële manager van de 21ste eeuw

De financiële manager van de 21ste eeuw

André de Waal | Boom
De financiële functie is een van de belangrijkste binnen een organisatie. Ondernemingen in de vijf grootste economieën van de wereld besteden er naar schatting ruim 200 miljard dollar per jaar aan.... Meer
Paperback
Maart 2006 | ISBN 9789013032956 | 1e druk | 92 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
One Minute Manager en de apenrots

One Minute Manager en de apenrots

Ken Blanchard, William Oncken, Hal Burrows | Business Contact
Maar al te vaak krijg je als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De verleiding is dan groot om te zeggen: 'Geef maar, ik kijk er wel even naar.... Meer
Paperback
Februari 2006 | ISBN 9789047001522 | 126 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,99
In winkelwagen
The S-Factor

The S-Factor

Anastasia A. Kellermann | Business Contact
Sustainability is not an ideal beyond reach. It's a profitable opportunity, a creative challenge, an international inevitability and it's also fun! Anastasia A. Kellermann's approach makes The S-Fa... Meer
Paperback
December 2005 | ISBN 9789047002512 | 208 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
Het Team handboek

Het Team handboek

Peter Scholtes, Brian Joiner, Barbara Streibel | Boom
Snel opeenvolgende veranderingen vragen meer dan ooit om samenwerking binnen organisaties. Alleen door een bundeling van kennis, vaardigheden en ervaringen van medewerkers kunnen organisaties snel ... Meer
Paperback
November 2005 | ISBN 9789052615028
Levertijd 1-2 werkdagen
58,95
In winkelwagen
Als de markt faalt

Als de markt faalt

L.F.M. Klep, Gert van Dijk | Boom
In weerwil van alle retoriek blijkt de veelbezongen 'vrije markt' nauwelijks in staat om ondernemers hun zelfstandigheid te gunnen. Je moet als individuele ondernemer wel héél uniek zijn om op eige... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789052613444 | 225 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
51,95
In winkelwagen
Management met synchroniciteit

Management met synchroniciteit

Ruud Heijblom | Boom
In het managementproces moet het toeval niet worden uitgesloten maar juist worden toegelaten. Betekenisvolle toevalligheden, synchroniciteiten, zijn richtinggevend voor personen en voor bedrijven. ... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417087 | 1e druk | 165 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
38,25
In winkelwagen
Praktijkboek conflictcoaching

Praktijkboek conflictcoaching

Francine ten Hoedt, Marijke Lingsma, Viva Meessen | Boom
`Éen deel van mijn werk bestaat uit brandjes blussen of voorkomen. Conflicten belemmeren de voortgang. Ik word er pas bijgehaald als het te laat is. Hoe weet ik nu welke interventie de juiste is?` ... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024416837 | 3e druk | 174 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
41,75
In winkelwagen
Werkboek Foutenmanagement

Werkboek Foutenmanagement

John Vollenbroek | Boom
Dit werkboek helpt leidinggevenden en docenten om met hun groep op een prettige wijze bespreekbaar te maken hoe minder fouten kunnen worden gemaakt en hoe van de gemaakte fouten kan worden geleerd.... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417100 | 1e druk | 90 blz.
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Stra

Stra

René ten Bos | Thema B.V.
Managers praten voortdurend over strategie. Waarom doen ze dat eigenlijk? En is het wel wenselijk?Strategisch managementTen Bos en Kaulingfreks komen met een origineel maar provocerend antwoord: he... Meer
Paperback
Juni 2005 | ISBN 9789058711953 | 205 blz.
Uitverkocht
28,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Integraal Performance Management

Integraal Performance Management

Peter Geelen, Rob van de Coevering | Boom
De context waarin organisaties opereren is complexer en dynamischer geworden. Organisaties moeten sneller anticiperen op veranderingen om de prestaties op peil te houden of te verbeteren. Dit stelt... Meer
Paperback
Mei 2005 | ISBN 9789013026887 | 1e druk | 137 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
40,95
In winkelwagen
Publiek management op de grens van chaos en orde

Publiek management op de grens van chaos en orde

Geert Teisman | Boom
Moderne, complexe samenlevingen balanceren op de grens van chaos en orde. Er is behoefte aan orde, maar tegelijkertijd bestaat er weerstand tegen een overdosis aan regels en wetten. Er is behoefte ... Meer
Paperback
Mei 2005 | ISBN 9789052614045 | 196 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
52,50
In winkelwagen
Bankkrediet: macht of onmacht

Bankkrediet: macht of onmacht

Peter Vos | Boom
Hoe doet u zaken met de bank? Als een onderneming goed floreert, zal een bank graag bereid zijn te financieren. Maar is er wel goed onderhandeld? Voor controllers en treasurers is het van belang in... Meer
Paperback
Februari 2005 | ISBN 9789013024357 | 1e druk | 130 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Planning & control revisited

Planning & control revisited

Menno Hoeksema | Boom
Het onderwerp planning & control is sterk in beweging en kan zich in een grote belangstelling verheugen, zowel vanuit het bedrijfsleven als vanuit maatschappelijke organisaties en de overheid. Dit ... Meer
Paperback
Januari 2005 | ISBN 9789013021196 | 1e druk | 242 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
43,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Krijgskunde en ondernemingsstrategie

Krijgskunde en ondernemingsstrategie

Robet Ogilvie, Jaap Jan Brouwer | Business Contact
Strategie ontwerpen is en blijft een van de lastigste taken voor elke manager. Elke vorm van inspiratie - een concept, een denkkader, een levendig voorbeeld ­- is van harte welkom. Ogilvie toont in... Meer
Paperback
November 2004 | ISBN 9789025419844 | 372 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Issuemanagement in kort bestek

Issuemanagement in kort bestek

Eliane Schoonman | Boom
Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang niet alt... Meer
Paperback
November 2004 | ISBN 9789013021363 | 84 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Prestatiemanagement voor organisaties in balans

Prestatiemanagement voor organisaties in balans

Jan Bouwens, Laurence van Lent | Boom
Prestatiemanagement is gericht op het creëren van toegevoegde waarde in organisaties. De kern van effectief prestatiemanagement is dat organisaties zodanig worden ontworpen dat medewerkers worden g... Meer
Paperback
Oktober 2004 | ISBN 9789013020984 | 1e druk | 98 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
40,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Debiteurenbeheer

Debiteurenbeheer

A. Standaar | Boom
Faillissementen, surseances van betaling, schuldsaneringen; het zijn problemen waar een ieder die verantwoordelijk is voor het beheren van vorderingen mee te maken heeft. En lopen bedrijven veel ge... Meer
Paperback
Oktober 2004 | ISBN 9789013018172 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
36,95
In winkelwagen
Human Resources Accounting

Human Resources Accounting

Mark de Lat, Ton Plender, Roy Roelvink | Boom
Medewerkers vormen een belangrijke bron van inkomsten. Ze zijn immers ons 'belangrijkste kapitaal'. Maar de financiële functie is vooral geïnteresseerd in wat dat kapitaal precies is. En vooral: wa... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789013016925 | 1e druk | 107 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Collegiale consultatie en coaching

Collegiale consultatie en coaching

Jeroen Hendriksen | Boom
Bij collegiale consultatie roept de consultvrager hulp en advies in van een deskundige collega. De consultvrager kan een volgende keer zelf de consultgever zijn. Collegiale consultatie is een relat... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416783 | 6e | 112 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,75
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Conflictcoaching

Conflictcoaching

Marijke Lingsma, Francine ten Hoedt | Boom
Verschillen van mening worden vaak vermeden of weggemoffeld uit angst voor erger en escaleren vervolgens tot intense conflicten. Dat zijn dure grappen: werknemers gaan vaak slechter functioneren, m... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416691 | 3e druk | 132 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
De officemanager als coach

De officemanager als coach

Marijke Lingsma, Pauline Schreuder-Kampshoff | Boom
Voor wie is De officemanager als coach geschreven? Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben ji... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416509 | 2e druk | 166 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
38,25
In winkelwagen
  Vorige1....383940414243Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg