Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Management
Terug
Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Onderwerp Management

Bekijk meer
Bekijk minder

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Producten (1060)
  Vorige1....383940414243Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 300 ×Paperback ×E-book ×
Loopbaanankers

Loopbaanankers

Edgar Schein | Boom
Welke baan past bij jou? Voor je het weet, zit je vast aan een baan die je geen voldoening schenkt en waarin je niet verder komt. Jij bent de enige die een antwoord kan geven op de vraag: welke b... Meer
Paperback
December 2006 | ISBN 9789052615875 | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
'Wat doen organisaties met mensen'

'Wat doen organisaties met mensen'

MEP | Boom
Wat doet een organisatie eigenlijk met u? Worden uw capaciteiten ten volle benut? Wordt uw initiatief beloond of weggehoond? Speelt standaardisatie ook binnen uw bedrijf en hoe voelt u zich daarbij... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789052615714 | 220 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Gung Ho!

Gung Ho!

Ken Blanchard | Business Contact
Persoonlijke betrokkenheid van medewerkers is in elk bedrijf onbetaalbaar. Maar hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie?   Het ant... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789047000242 | 143 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
Invloedrijke denkers

Invloedrijke denkers

Stuart Crainer | Boom
Hoe denkt Tom Peters over het managen van mensen? En wat heeft Rosabeth Moss Kanter daarover gezegd? In hoeverre wijkt de kijk op strategie van Michael Porter af van die van Henry Mintzberg? En wat... Meer
Paperback
Augustus 2006 | ISBN 9789052615295 | 259 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
49,95
In winkelwagen
Maak een fan van uw klant

Maak een fan van uw klant

Sheldon Bowles, Ken Blanchard | Business Contact
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt e... Meer
Paperback
Augustus 2006 | ISBN 9789047002727 | 150 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
16,99
In winkelwagen
Dynamische marktwerking

Dynamische marktwerking

Redactie: Marc Pomp, Jules Theeuwes, Barbara Baarsma | Boom
Marktwerking kan worden bekeken vanuit verschillende perspectieven. Zo kijkt een jurist naar hoe het gedrag van ondernemingen zich verhoudt tot nationale en internationale regelgeving, en richt een... Meer
Paperback
Augustus 2006 | ISBN 9789052614687 | 186 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
51,95
In winkelwagen
Waarde in bedrijf

Waarde in bedrijf

Joost Groeneveld | Boom
Ondernemen is alleen zinvol als waarde wordt toegevoegd. Het economisch leven kan niet zonder waarde. Toch is dit waardebegrip voor velen een mysterie. In de praktijk wordt dan vaak gebruikgemaakt ... Meer
Paperback
Augustus 2006 | ISBN 9789013037890 | 1e druk | 134 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
40,95
In winkelwagen
De effectieve manager

De effectieve manager

Peter Drucker | Boom
Effectieve managers verstaan de kunst om 'de dingen goed gedaan te krijgen'. Peter Drucker onderscheidt vijf vaardigheden die essentieel zijn voor effectiviteit: Goed tijdmanagement; Resultaatg... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789052615752 | 239 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Omgaan met dilemma`s

Omgaan met dilemma`s

Rob Hogewoning, Maria Noordman | Boom
Dit boek biedt een heldere en overzichtelijke methode voor coaches en loopbaanbegeleiders om (hardnekkige) dilemma`s bij hun cliënten te kunnen diagnosticeren en te kunnen aanpakken.   Door een g... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789024417650 | 1e druk | 125 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,25
In winkelwagen
Op kop met de balanced scorecard

Op kop met de balanced scorecard

David P. Norton, Robert S. Kaplan | Business Contact
Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aa... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789047004387 | 351 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,99
In winkelwagen
Praktijkgericht opleiden

Praktijkgericht opleiden

Jan Willem van den Boogert | Boom
In dagelijkse werksituaties valt er veel te leren. Leerkansen worden echter lang niet altijd benut, waardoor fouten zich herhalen of noodzakelijke ontwikkeling onvoldoende wordt bereikt. Door alert... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789024417414 | 4e druk | 205 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
47,50
In winkelwagen
Scenario naar lean

Scenario naar lean

Niek Wijnands, Henk van den Boom | Boom
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Hoe kiest u uit dit aa... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789024417346 | 5e druk | 118 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
Programmamanagement

Programmamanagement

Theo van der Tak, Gert Wijnen | Boom
Alles moet tegelijk worden gedaan en alles moet morgen klaar zijn. Projecten en andere activiteiten buitelen over elkaar heen: er komt voortdurend werk bij, er gaat niets af. Klanten, leveranciers,... Meer
Paperback
Juni 2006 | ISBN 9789013036282 | 2e druk | 279 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
66,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
De financiële manager van de 21ste eeuw

De financiële manager van de 21ste eeuw

André de Waal | Boom
De financiële functie is een van de belangrijkste binnen een organisatie. Ondernemingen in de vijf grootste economieën van de wereld besteden er naar schatting ruim 200 miljard dollar per jaar aan.... Meer
Paperback
Maart 2006 | ISBN 9789013032956 | 1e druk | 92 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
One Minute Manager en de apenrots

One Minute Manager en de apenrots

Ken Blanchard, William Oncken, Hal Burrows | Business Contact
Maar al te vaak krijg je als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De verleiding is dan groot om te zeggen: 'Geef maar, ik kijk er wel even naar.... Meer
Paperback
Februari 2006 | ISBN 9789047001522 | 126 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,99
In winkelwagen
The S-Factor

The S-Factor

Anastasia A. Kellermann | Business Contact
Sustainability is not an ideal beyond reach. It's a profitable opportunity, a creative challenge, an international inevitability and it's also fun! Anastasia A. Kellermann's approach makes The S-Fa... Meer
Paperback
December 2005 | ISBN 9789047002512 | 208 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
Het Team handboek

Het Team handboek

Peter Scholtes, Brian Joiner, Barbara Streibel | Boom
Snel opeenvolgende veranderingen vragen meer dan ooit om samenwerking binnen organisaties. Alleen door een bundeling van kennis, vaardigheden en ervaringen van medewerkers kunnen organisaties snel ... Meer
Paperback
November 2005 | ISBN 9789052615028
Levertijd 1-2 werkdagen
58,95
In winkelwagen
Als de markt faalt

Als de markt faalt

L.F.M. Klep, Gert van Dijk | Boom
In weerwil van alle retoriek blijkt de veelbezongen 'vrije markt' nauwelijks in staat om ondernemers hun zelfstandigheid te gunnen. Je moet als individuele ondernemer wel héél uniek zijn om op eige... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789052613444 | 225 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
51,95
In winkelwagen
Management met synchroniciteit

Management met synchroniciteit

Ruud Heijblom | Boom
In het managementproces moet het toeval niet worden uitgesloten maar juist worden toegelaten. Betekenisvolle toevalligheden, synchroniciteiten, zijn richtinggevend voor personen en voor bedrijven. ... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417087 | 1e druk | 165 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
38,25
In winkelwagen
Praktijkboek conflictcoaching

Praktijkboek conflictcoaching

Francine ten Hoedt, Marijke Lingsma, Viva Meessen | Boom
`Éen deel van mijn werk bestaat uit brandjes blussen of voorkomen. Conflicten belemmeren de voortgang. Ik word er pas bijgehaald als het te laat is. Hoe weet ik nu welke interventie de juiste is?` ... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024416837 | 3e druk | 174 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
41,75
In winkelwagen
Werkboek Foutenmanagement

Werkboek Foutenmanagement

John Vollenbroek | Boom
Dit werkboek helpt leidinggevenden en docenten om met hun groep op een prettige wijze bespreekbaar te maken hoe minder fouten kunnen worden gemaakt en hoe van de gemaakte fouten kan worden geleerd.... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417100 | 1e druk | 90 blz.
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Stra

Stra

René ten Bos | Thema B.V.
Managers praten voortdurend over strategie. Waarom doen ze dat eigenlijk? En is het wel wenselijk?Strategisch managementTen Bos en Kaulingfreks komen met een origineel maar provocerend antwoord: he... Meer
Paperback
Juni 2005 | ISBN 9789058711953 | 205 blz.
Uitverkocht
28,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Integraal Performance Management

Integraal Performance Management

Peter Geelen, Rob van de Coevering | Boom
De context waarin organisaties opereren is complexer en dynamischer geworden. Organisaties moeten sneller anticiperen op veranderingen om de prestaties op peil te houden of te verbeteren. Dit stelt... Meer
Paperback
Mei 2005 | ISBN 9789013026887 | 1e druk | 137 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
40,95
In winkelwagen
Publiek management op de grens van chaos en orde

Publiek management op de grens van chaos en orde

Geert Teisman | Boom
Moderne, complexe samenlevingen balanceren op de grens van chaos en orde. Er is behoefte aan orde, maar tegelijkertijd bestaat er weerstand tegen een overdosis aan regels en wetten. Er is behoefte ... Meer
Paperback
Mei 2005 | ISBN 9789052614045 | 196 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
52,50
In winkelwagen
Bankkrediet: macht of onmacht

Bankkrediet: macht of onmacht

Peter Vos | Boom
Hoe doet u zaken met de bank? Als een onderneming goed floreert, zal een bank graag bereid zijn te financieren. Maar is er wel goed onderhandeld? Voor controllers en treasurers is het van belang in... Meer
Paperback
Februari 2005 | ISBN 9789013024357 | 1e druk | 130 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....383940414243Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg