Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Management
Terug
Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Onderwerp Management

Bekijk meer
Bekijk minder

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Producten (912)
  Vorige1....3334353637Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 40 ×Paperback ×E-book ×Hardback ×
Process Mapping

Process Mapping

Hans Terhürne, Jan ter Welle | Boom
In de tweede (geheel herziene) druk van dit boek zijn een aantal belangrijke aanvullingen gemaakt ten opzichte van de eerste druk uit 2003. De oorspronkelijke vorm van process mapping werd ontwikke... Meer
Paperback
November 2007 | ISBN 9789013050202 | 2e druk | 104 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
35,50
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Elektronische facturen

Elektronische facturen

Friso de Jong | Boom
Bestellen, betalen, boekhouden, belastingaangifte, zelfs het deponeren van jaarstukken gaat tegenwoordig allemaal elektronisch. Waarom factureren we dan nog steeds op papier?Voor een deel komt dit ... Meer
Paperback
September 2007 | ISBN 9789013048254 | 1e druk | 120 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Coachen op competentieontwikkeling

Coachen op competentieontwikkeling

Marijke Lingsma, Marcel Scholten | Boom
Competenties beschrijven het cruciale gedrag om tot succesvol resultaat te komen, op persoonlijk en bedrijfsniveau. In veel organisaties wordt daarom een fikse investering gedaan in het meten van c... Meer
Paperback
Juli 2007 | ISBN 9789024417865 | 8e druk | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
28,75
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Dynamisch begeleiden

Dynamisch begeleiden

Feike van Gorkum | Boom
De auteur wil met zijn boek een bijdrage leveren aan de kwalitatieve ontwikkeling binnen supervisie. Hij gaat in op weerstand en wrijving in de begeleiding en laat zien hoe het mogelijk is om slech... Meer
Paperback
Juli 2007 | ISBN 9789024417933 | 1e druk | 124 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
28,75
In winkelwagen
Inspirerend leidinggeven begint bij jezelf

Inspirerend leidinggeven begint bij jezelf

Ton Rijkers | Boom
Waar haalt u de inspiratie vandaan om een inspirerende leider te worden? Inspiratie en inspirerend leiderschap zijn schaarse kwaliteiten waar organisaties en managers om staan te springen. Personee... Meer
Paperback
Juli 2007 | ISBN 9789024417872 | 2e druk | 103 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
22,95
In winkelwagen
Frauditing

Frauditing

Nicole den Hartigh | Boom
Frauditing is een contaminatie van de woorden fraude en auditing. In de vakliteratuur wordt het hier bedoelde fraude auditing doorgaans aangeduid als forensic auditing. Dit is een specialisme op he... Meer
Paperback
Mei 2007 | ISBN 9789013045505 | 1e druk | 135 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Peoplemanagement

Peoplemanagement

Willy Hemelrijk | Thema B.V.
Maatwerk. Dat is uw dagelijkse uitdaging bij het aansturen van uw medewerkers. Dat is wat elk afzonderlijk personeelslid elke dag weer van u verwacht. Maar hoe levert u dat? Hoe begeleidt u die med... Meer
Paperback
Mei 2007 | ISBN 9789058712370 | 165 blz.
Uitverkocht
17,95
Bestellen
Inkijkexemplaar
Ondernemend leiderschap

Ondernemend leiderschap

Frans Bouman, Marieta Koopmans | Thema B.V.
Ondernemerschap is een latente competentie die veel mensen in zich hebben. Kijk maar eens hoe ondernemend mensen vaak in hun vrije tijd zijn, en dan ook nog vrijwillig en onbetaald. Organisaties zo... Meer
Paperback
Mei 2007 | ISBN 9789058711472 | 105 blz.
Uitverkocht
22,00
Bestellen
Inkijkexemplaar
Maatwerk in projectmatig werken

Maatwerk in projectmatig werken

Hans Boer | Boom
In veel gevallen wordt de aanpak van een project bepaald door persoonlijke voorkeuren. Om deze verschillen in stijl te voorkomen introduceren organisaties vaak methode voor alle projecten. Maatwer... Meer
Paperback
April 2007 | ISBN 9789052615967 | 111 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
37,95
In winkelwagen
Beyond Beyond Budgeting

Beyond Beyond Budgeting

Tom Groot, André de Waal | Boom
Budgettering kost organisaties veel tijd en geld. Als belangrijkste gebreken worden genoemd: budgettering kost te veel tijd, het is geen continu proces, resultaten zijn snel achterhaald, het leidt ... Meer
Paperback
Maart 2007 | ISBN 9789013043716 | 1e druk | 129 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Loopbaanankers

Loopbaanankers

Edgar Schein | Boom
Welke baan past bij jou? Voor je het weet, zit je vast aan een baan die je geen voldoening schenkt en waarin je niet verder komt. Jij bent de enige die een antwoord kan geven op de vraag: welke b... Meer
Paperback
December 2006 | ISBN 9789052615875 | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
'Wat doen organisaties met mensen'

'Wat doen organisaties met mensen'

MEP | Boom
Wat doet een organisatie eigenlijk met u? Worden uw capaciteiten ten volle benut? Wordt uw initiatief beloond of weggehoond? Speelt standaardisatie ook binnen uw bedrijf en hoe voelt u zich daarbij... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789052615714 | 220 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Gung Ho!

Gung Ho!

Ken Blanchard | Business Contact
Persoonlijke betrokkenheid van medewerkers is in elk bedrijf onbetaalbaar. Maar hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie?   Het ant... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789047000242 | 143 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
Maak een fan van uw klant

Maak een fan van uw klant

Sheldon Bowles, Ken Blanchard | Business Contact
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt e... Meer
Paperback
Augustus 2006 | ISBN 9789047002727 | 150 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
16,99
In winkelwagen
De effectieve manager

De effectieve manager

Peter Drucker | Boom
Effectieve managers verstaan de kunst om 'de dingen goed gedaan te krijgen'. Peter Drucker onderscheidt vijf vaardigheden die essentieel zijn voor effectiviteit: Goed tijdmanagement; Resultaatg... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789052615752 | 239 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Omgaan met dilemma`s

Omgaan met dilemma`s

Rob Hogewoning, Maria Noordman | Boom
Dit boek biedt een heldere en overzichtelijke methode voor coaches en loopbaanbegeleiders om (hardnekkige) dilemma`s bij hun cliënten te kunnen diagnosticeren en te kunnen aanpakken.   Door een g... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789024417650 | 1e druk | 125 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,25
In winkelwagen
Op kop met de balanced scorecard

Op kop met de balanced scorecard

David P. Norton, Robert S. Kaplan | Business Contact
Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aa... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789047004387 | 351 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,99
In winkelwagen
Scenario naar lean

Scenario naar lean

Niek Wijnands, Henk van den Boom | Boom
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Hoe kiest u uit dit aa... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789024417346 | 5e druk | 118 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
De financiële manager van de 21ste eeuw

De financiële manager van de 21ste eeuw

André de Waal | Boom
De financiële functie is een van de belangrijkste binnen een organisatie. Ondernemingen in de vijf grootste economieën van de wereld besteden er naar schatting ruim 200 miljard dollar per jaar aan.... Meer
Paperback
Maart 2006 | ISBN 9789013032956 | 1e druk | 92 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
One Minute Manager en de apenrots

One Minute Manager en de apenrots

Ken Blanchard, William Oncken, Hal Burrows | Business Contact
Maar al te vaak krijg je als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De verleiding is dan groot om te zeggen: 'Geef maar, ik kijk er wel even naar.... Meer
Paperback
Februari 2006 | ISBN 9789047001522 | 126 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,99
In winkelwagen
The S-Factor

The S-Factor

Anastasia A. Kellermann | Business Contact
Sustainability is not an ideal beyond reach. It's a profitable opportunity, a creative challenge, an international inevitability and it's also fun! Anastasia A. Kellermann's approach makes The S-Fa... Meer
Paperback
December 2005 | ISBN 9789047002512 | 208 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
Management met synchroniciteit

Management met synchroniciteit

Ruud Heijblom | Boom
In het managementproces moet het toeval niet worden uitgesloten maar juist worden toegelaten. Betekenisvolle toevalligheden, synchroniciteiten, zijn richtinggevend voor personen en voor bedrijven. ... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417087 | 1e druk | 165 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
38,25
In winkelwagen
Werkboek Foutenmanagement

Werkboek Foutenmanagement

John Vollenbroek | Boom
Dit werkboek helpt leidinggevenden en docenten om met hun groep op een prettige wijze bespreekbaar te maken hoe minder fouten kunnen worden gemaakt en hoe van de gemaakte fouten kan worden geleerd.... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417100 | 1e druk | 90 blz.
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Stra

Stra

René ten Bos | Thema B.V.
Managers praten voortdurend over strategie. Waarom doen ze dat eigenlijk? En is het wel wenselijk?Strategisch managementTen Bos en Kaulingfreks komen met een origineel maar provocerend antwoord: he... Meer
Paperback
Juni 2005 | ISBN 9789058711953 | 205 blz.
Uitverkocht
28,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Bankkrediet: macht of onmacht

Bankkrediet: macht of onmacht

Peter Vos | Boom
Hoe doet u zaken met de bank? Als een onderneming goed floreert, zal een bank graag bereid zijn te financieren. Maar is er wel goed onderhandeld? Voor controllers en treasurers is het van belang in... Meer
Paperback
Februari 2005 | ISBN 9789013024357 | 1e druk | 130 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
  Vorige1....3334353637Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg