Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Businezz.nl Management
Terug
Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Filters
Wis alle filters

Filter op

Onderwerp Management

Bekijk meer
Bekijk minder

Uitgeverij

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijning

Bekijk meer
Bekijk minder

Verschijningsvorm

Bekijk meer
Bekijk minder

Prijs

tot
Bekijk meer
Bekijk minder
hidden

Management

Goed management kan een organisatie maken of breken. Hoe wordt de organisatie geleid door de mensen aan de top? Hoe worden veranderingen in goede banen geleid? Wat is de innovatiekracht van het bedrijf? Hoe gaat het om met risico's, de financiën en het personeel? Goed voorbeeld doet volgen: doe inspiratie op bij organisaties en auteurs die het klappen van de zweep kennen. Laat je leiden door de boeken op Businezz.

Producten (737)
  Vorige1....2627282930Volgende  
Verschijningsdatum aflopend
Titel A - Z
Titel Z - A
Auteur A - Z
Auteur Z - A
Prijs laag - hoog
Prijs hoog - laag
Verschijningsdatum oplopend
Verschijningsdatum aflopend
Publicatiedatum oplopend
Publicatiedatum aflopend
Jouw gekozen filters:
Prijs: € 0 tot € 40 ×Paperback ×
Beyond Beyond Budgeting

Beyond Beyond Budgeting

Tom Groot, André de Waal | Boom
Budgettering kost organisaties veel tijd en geld. Als belangrijkste gebreken worden genoemd: budgettering kost te veel tijd, het is geen continu proces, resultaten zijn snel achterhaald, het leidt ... Meer
Paperback
Maart 2007 | ISBN 9789013043716 | 1e druk | 129 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Loopbaanankers

Loopbaanankers

Edgar Schein | Boom
Welke baan past bij jou? Voor je het weet, zit je vast aan een baan die je geen voldoening schenkt en waarin je niet verder komt. Jij bent de enige die een antwoord kan geven op de vraag: welke b... Meer
Paperback
December 2006 | ISBN 9789052615875 | 128 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
'Wat doen organisaties met mensen'

'Wat doen organisaties met mensen'

MEP | Boom
Wat doet een organisatie eigenlijk met u? Worden uw capaciteiten ten volle benut? Wordt uw initiatief beloond of weggehoond? Speelt standaardisatie ook binnen uw bedrijf en hoe voelt u zich daarbij... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789052615714 | 220 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Gung Ho!

Gung Ho!

Ken Blanchard | Business Contact
Persoonlijke betrokkenheid van medewerkers is in elk bedrijf onbetaalbaar. Maar hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie?   Het ant... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789047000242 | 143 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
De Orka Award

De Orka Award

Ken Blanchard | Business Contact
Bij een orka denkt u waarschijnlijk aan een gevaarlijke killer, maar toch laten deze slimme dolfijnen zich maar wat graag allerlei kunstjes aanleren. Hoe doe je dat, vraagt manager Wes Kingsley zic... Meer
Paperback
November 2006 | ISBN 9789047001621 | 121 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
20,00
In winkelwagen
E-book 
Februari 2014 | ISBN 9789047007463
Direct via e-mail
9,99
In winkelwagen
Maak een fan van uw klant

Maak een fan van uw klant

Sheldon Bowles, Ken Blanchard | Business Contact
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt e... Meer
Paperback
Augustus 2006 | ISBN 9789047002727 | 150 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
16,99
In winkelwagen
De effectieve manager

De effectieve manager

Peter Drucker | Boom
Effectieve managers verstaan de kunst om 'de dingen goed gedaan te krijgen'. Peter Drucker onderscheidt vijf vaardigheden die essentieel zijn voor effectiviteit: Goed tijdmanagement; Resultaatg... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789052615752 | 239 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
35,95
In winkelwagen
Omgaan met dilemma`s

Omgaan met dilemma`s

Rob Hogewoning, Maria Noordman | Boom
Dit boek biedt een heldere en overzichtelijke methode voor coaches en loopbaanbegeleiders om (hardnekkige) dilemma`s bij hun cliënten te kunnen diagnosticeren en te kunnen aanpakken.   Door een g... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789024417650 | 1e druk | 125 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
31,25
In winkelwagen
Op kop met de balanced scorecard

Op kop met de balanced scorecard

David P. Norton, Robert S. Kaplan | Business Contact
Hoe motiveert u uw medewerkers zo dat zij de missie van het bedrijf uitvoeren? Hoe kunt u individuele, organisatorische en multidepartementale initiatieven zo op elkaar afstemmen dat u nog beter aa... Meer
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789047004387 | 351 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,99
In winkelwagen
Scenario naar lean

Scenario naar lean

Niek Wijnands, Henk van den Boom | Boom
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Hoe kiest u uit dit aa... Meer
5%
Studentenkorting
Paperback
Juli 2006 | ISBN 9789024417346 | 5e druk | 118 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
29,95
In winkelwagen
De financiële manager van de 21ste eeuw

De financiële manager van de 21ste eeuw

André de Waal | Boom
De financiële functie is een van de belangrijkste binnen een organisatie. Ondernemingen in de vijf grootste economieën van de wereld besteden er naar schatting ruim 200 miljard dollar per jaar aan.... Meer
Paperback
Maart 2006 | ISBN 9789013032956 | 1e druk | 92 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
One Minute Manager en de apenrots

One Minute Manager en de apenrots

Ken Blanchard, William Oncken, Hal Burrows | Business Contact
Maar al te vaak krijg je als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De verleiding is dan groot om te zeggen: 'Geef maar, ik kijk er wel even naar.... Meer
Paperback
Februari 2006 | ISBN 9789047001522 | 126 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
21,99
In winkelwagen
The S-Factor

The S-Factor

Anastasia A. Kellermann | Business Contact
Sustainability is not an ideal beyond reach. It's a profitable opportunity, a creative challenge, an international inevitability and it's also fun! Anastasia A. Kellermann's approach makes The S-Fa... Meer
Paperback
December 2005 | ISBN 9789047002512 | 208 blz.
Uitverkocht
27,50
Bestellen
Omgaan met weerstand in adviesrelaties

Omgaan met weerstand in adviesrelaties

Theo IJzermans | Thema B.V.
Aan vakinhoudelijke kennis ontbreekt het adviseurs meestal niet. De jurist, de architect en de huisarts bijvoorbeeld hebben alle deskundigheid in huis. Een groot deel van hun werk bestaat uit advie... Meer
Paperback
Augustus 2005 | ISBN 9789058713650 | 104 blz.
Uitverkocht
25,00
Bestellen
E-book 
November 2010 | ISBN 9789058716330
Direct via e-mail
17,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Management met synchroniciteit

Management met synchroniciteit

Ruud Heijblom | Boom
In het managementproces moet het toeval niet worden uitgesloten maar juist worden toegelaten. Betekenisvolle toevalligheden, synchroniciteiten, zijn richtinggevend voor personen en voor bedrijven. ... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417087 | 1e druk | 165 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
38,25
In winkelwagen
Werkboek Foutenmanagement

Werkboek Foutenmanagement

John Vollenbroek | Boom
Dit werkboek helpt leidinggevenden en docenten om met hun groep op een prettige wijze bespreekbaar te maken hoe minder fouten kunnen worden gemaakt en hoe van de gemaakte fouten kan worden geleerd.... Meer
Paperback
Juli 2005 | ISBN 9789024417100 | 1e druk | 90 blz.
Uitverkocht
24,95
Bestellen
Stra

Stra

René ten Bos | Thema B.V.
Managers praten voortdurend over strategie. Waarom doen ze dat eigenlijk? En is het wel wenselijk?Strategisch managementTen Bos en Kaulingfreks komen met een origineel maar provocerend antwoord: he... Meer
Paperback
Juni 2005 | ISBN 9789058711953 | 205 blz.
Uitverkocht
28,99
Bestellen
Inkijkexemplaar
Bankkrediet: macht of onmacht

Bankkrediet: macht of onmacht

Peter Vos | Boom
Hoe doet u zaken met de bank? Als een onderneming goed floreert, zal een bank graag bereid zijn te financieren. Maar is er wel goed onderhandeld? Voor controllers en treasurers is het van belang in... Meer
Paperback
Februari 2005 | ISBN 9789013024357 | 1e druk | 130 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Wat is Lean Six Sigma?

Wat is Lean Six Sigma?

Mike George, Dave Rowlands, Bill Kastle | Thema B.V.
Wat is Lean Six Sigma? is een introductie in Lean Six Sigma, een methodiek die veel grote internationale bedrijven gebruiken om hun winstgevendheid en kwaliteit te verbeteren. Klanten worden steeds... Meer
Paperback
Januari 2005 | ISBN 9789058710765 | 110 blz.
Vandaag besteld, dinsdag in huis
24,00
In winkelwagen
E-book 
Mei 2010 | ISBN 9789058716149
Direct via e-mail
17,00
In winkelwagen
Inkijkexemplaar
Krijgskunde en ondernemingsstrategie

Krijgskunde en ondernemingsstrategie

Robet Ogilvie, Jaap Jan Brouwer | Business Contact
Strategie ontwerpen is en blijft een van de lastigste taken voor elke manager. Elke vorm van inspiratie - een concept, een denkkader, een levendig voorbeeld ­- is van harte welkom. Ogilvie toont in... Meer
Paperback
November 2004 | ISBN 9789025419844 | 372 blz.
Uitverkocht
29,99
Bestellen
Issuemanagement in kort bestek

Issuemanagement in kort bestek

Eliane Schoonman | Boom
Hoe kweek je vertrouwen in de samenleving voor je organisatie? Door middel van van Issuesmanagement kun je de publieke opinie regisseren. Die publieke opinie is lang niet altijd mals, lang niet alt... Meer
Paperback
November 2004 | ISBN 9789013021363 | 84 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
33,95
In winkelwagen
Debiteurenbeheer

Debiteurenbeheer

A. Standaar | Boom
Faillissementen, surseances van betaling, schuldsaneringen; het zijn problemen waar een ieder die verantwoordelijk is voor het beheren van vorderingen mee te maken heeft. En lopen bedrijven veel ge... Meer
Paperback
Oktober 2004 | ISBN 9789013018172 | 1e druk | 80 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
36,95
In winkelwagen
Human Resources Accounting

Human Resources Accounting

Mark de Lat, Ton Plender, Roy Roelvink | Boom
Medewerkers vormen een belangrijke bron van inkomsten. Ze zijn immers ons 'belangrijkste kapitaal'. Maar de financiële functie is vooral geïnteresseerd in wat dat kapitaal precies is. En vooral: wa... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789013016925 | 1e druk | 107 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
39,25
In winkelwagen
Collegiale consultatie en coaching

Collegiale consultatie en coaching

Jeroen Hendriksen | Boom
Bij collegiale consultatie roept de consultvrager hulp en advies in van een deskundige collega. De consultvrager kan een volgende keer zelf de consultgever zijn. Collegiale consultatie is een relat... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416783 | 6e | 112 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
26,75
In winkelwagen
Beoordeling aanvragen
Voor docenten met een onderwijsaccount
Aanvragen
Conflictcoaching

Conflictcoaching

Marijke Lingsma, Francine ten Hoedt | Boom
Verschillen van mening worden vaak vermeden of weggemoffeld uit angst voor erger en escaleren vervolgens tot intense conflicten. Dat zijn dure grappen: werknemers gaan vaak slechter functioneren, m... Meer
Paperback
Juli 2004 | ISBN 9789024416691 | 3e druk | 132 blz.
Levertijd 1-2 werkdagen
34,95
In winkelwagen
  Vorige1....2627282930Volgende  
Toon
25
2
5
10
25
50
resultaten
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg