Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Webinar Marketing Design met Customer Journey Mapping
Terug

Webinar Marketing Design met Customer Journey Mapping

de superpower van design thinking
  5 mei 2020
  Leestijd:
  5774x gelezen
Eveline van Zeeland, auteur van Marketing Design met Customer Journey Mapping, geeft een gratis online webinar over de superpower van design thinking.

De superpower van Design thinking

In dit webinar maak je kennis met de combinatie van het analytische Customer Journey Mapping, het ontwerpgerichte Design Thinking en hoe je daar in je marketing mee aan de slag kunt gaan.

 

Marketing Design

We zien marketing vaak als een analytische tak van sport. Maar kunnen we ons niet veel beter richten op de ontwerpkant van marketing? Tijdens dit webinar ontdek je het verschil tussen de analytische en ontwerpgerichte – ook wel Design Thinking – benadering van marketingvraagstukken. We gaan daarbij in op het menselijke creatieve brein, op de creativiteitsparadox en op verschillende manieren om creatief ontwerpend denken te bevorderen.

 

Customer Journey Mapping

Een essentieel onderdeel van Design Thinking is het verdiepen in de klant. Een krachtige techniek om de klantbehoeften en het aankoopproces scherp in het vizier te krijgen is Customer Journey Mapping. Tijdens het webinar staan we dan ook expliciet stil bij deze techniek en hoe je Customer Journey Mapping kunt gebruiken om de optimale klantbeleving te ontwerpen. 

 

Doel van de masterclass

Naast kennisoverdracht zal er veel nadruk liggen op toepassing en werkvormen. Na het volgen van dit webinar heb je een aantal praktische tools en handvatten als het gaat om marketing én design. Ons doel is dat je na afloop zelf met de opgedane kennis aan de slag kan. 

 

Inschrijven?

Wil je deze gratis webinar volgen? Je kunt 'm hier zien. 

 

Boek

Marketing Design met Customer Journey Mapping

Marketing Design met Customer Journey Mapping

Eveline van Zeeland
43,90
Bestellen
Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg