Skip to main content
Fijne feestdagen! 🎄 Klik hier voor onze aangepaste openingstijden
×
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
‘De beïnvloeding van de Online Marketingmix door Web 5: mixed reality, social algoritmen en privacywetgeving’
Terug
Banner Petersen
Ik wil deelnemen aan het webinar

Webinar ‘De beïnvloeding van de Online Marketingmix door Web 5: mixed reality, social algoritmen en privacywetgeving’

  19 september 2018
  Leestijd:
  3977x gelezen
Op donderdag 1 november om 16.00 uur geeft Patrick Petersen een interactief webinar en geeft zijn visie op dit onderwerp. Lees verder om u aan te melden. Deelname is gratis.

Wat moet je daarvan weten als marketingdocent en/of marketingprofessional?

  • Web 5.0 staat haaks op de werking van online en het web
  • De ontwikkelingen die jarenlang in de "koelkast" stonden, rollen nu op hoog tempo uit
  • De demanding customer wil méér dan wat multichannel online berichtjes
  • Welke impact heeft onder andere de mixed reality, AI, algoritmen en het strenge privacybeleid op de online marketingmix 5.0?

 

Waarom inschrijven voor dit webinar?

  • In 50 minuten op de hoogte van de impact van Web 5 op de huidige online marketingaanpak.
  • Praktische tips voor online, marketing- en communicatieprofessionals, trainers en -docenten
  • Mogelijkheid om tijdens het webinar live vragen te stellen aan auteur, spreker, docent en consultant Patrick Petersen MA MSc
  • Leren omgaan met de nieuwe demanding customer
  • Bijgepraat worden over de actuele ontwikkelingen, die de basis hebben gevormd voor het zesde deel van het Handboek Online Marketing

 

Over Patrick Petersen

Bestseller auteur, ‘social media addict’, ondernemer, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is een ervaren online strateeg. Petersen ‘eet en drinkt’ social media en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Zijn eerdere boeken, waaronder Handboek Online Marketing, Handboek Conversie & Customer Journey Mapping en Handboek ContentStrategie, zijn stuk voor stuk succesvol geworden dankzij een sterke virale social media campagne. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost. TV voorziet Petersen organisaties van een werkende online, content en social media strategie. De bevlogen marketeer is bovendien een fanatiek (video)blogger en columnist op onder andere Marketingtribune, Marketingfacts, DutchCowboys.nl, TheNextWeb.nl en zijn eigen platform Nieuws.Social.

 

Win!

De drie beste vragen tijdens het live webinar ontvangen een Handboek Online Marketing 6.

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg