Skip to main content
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
  • Primair onderwijs
  • Voortgezet onderwijs
  • Mbo
  • Hoger onderwijs
  • NT1
  • NT2
  • Talen
  • Docentprofessionalisering
Gezondheidszorg
  • Psychologie
  • Psychiatrie
  • Medisch
  • Academy
Juridisch
  • Bestuurskunde
  • Criminologie
  • Juridisch
Management
  • Coaching
  • Management
Geschiedenis & Filosofie
  • Geschiedenis
  • Filosofie
Klantenservice
  • Service & informatie
  • Contact
  • Retourneren
  • Docentenservice
  • Snel bestellen
  • Teamviewer
Inloggen
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
  • Boom.nl
  • Onderwijs
    • Primair onderwijs
    • Voortgezet onderwijs
    • Mbo
    • Hoger onderwijs
    • NT1
    • NT2
    • Talen
    • Docentprofessionalisering
  • Gezondheidszorg
    • Psychologie
    • Psychiatrie
    • Medisch
    • Academy
  • Juridisch
    • Bestuurskunde
    • Criminologie
    • Juridisch
  • Management
    • Coaching
    • Management
  • Geschiedenis & Filosofie
    • Geschiedenis
    • Filosofie
Zojuist verschenen: Images of Design Thinking
Terug

Zojuist verschenen: Images of Design Thinking

  23 augustus 2016
  Leestijd:
  1004x gelezen
This book is intended for professionals and students with a passion for innovation. It presents a novel approach to innovation for use by anyone who creates new products, services, concepts or interventions -a designerly approach.
Zojuist verschenen: Images of Design Thinking

Images of Design Thinking, written by innovators for innovators, is the first book to describe how a designerly approach is used in the field of innovation.

Thirty seasoned innovators share their thoughts and experiences on how they apply design in their daily practice. Their stories show that there are multiple views on, or images of, design thinking in innovation: value-driven innovation, experience-driven innovation, purpose-driven innovation and vision-driven innovation.

These images describe combinations of the role, responsibility and vision of the innovator, the innovator’s context (both social and physical), and the scope of the innovation project that he or she is working on. Each of these four images is discussed in a dedicated chapter that includes tips, pointers and best practices to help the reader get the most out of these rich combinations. The book provides inspiration to innovators at all levels of experience.

 

Nieuwgierig geworden?

Bekijk het inkijkexemplaar hier.

 

Meer informatie, docentexemplaar aanvragen en/of bestellen >>

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Service & informatie
Contact
Retourneren
Docentenservice
Snel bestellen
Teamviewer

Boom voor jou

Voor de boekhandel
Voor de pers
Publiceren bij Boom
Vacatures

Over Boom

Wat ons drijft
Onze historie
Onze auteurs
Onze organisatie
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg