Bekijk ons hele aanbod
Onderwijs
Gezondheidszorg
Juridisch
Management
Geschiedenis & Filosofie
Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.
Dit boek ‘Managen in de retail niveau 4’ behandelt een deel van de vakkennis die nodig is bij het formuleren van beleid voor de beheersmatige kerntaken uit de kwalificatiedossiers ‘Management retail’ en ‘Ondernemerschap retail’. Centraal in dit boek staat het managementproces in al haar facetten. Uitgebreid aandacht is er voor het vormgeven van de organisatie, hrm en KMA-zorg. Bij hrm gaat het primair om het doorstroombeleid. Ook komt het uitstroombeleid aan de orde.
Je hebt een zakelijk account nodig om dit product te kunnen bestellen. Je bent nu ingelogd met het e-mailadres: .
Wil je dit e-mailadres gebruiken voor je zakelijk account?
Ander e-mailadres gebruiken voor zakelijk account Huidig e-mailadres gebruiken voor zakelijk account